Kellys Madman mtb

18 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.02.)
  • Listaár: 143.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-15 (18 vélemény)
Rendezés

Kocolle avatar
14 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

MINDENHOVÁ elvitt eddig gond nélkül!! 5-22% földes-köves emelkedőkre,a Veszprém 80km-es körzetében lévő összes kilátóhoz feltekertem vele,akár aszfalton,akár terepen.Megrögzött országútis vagyok,de nekem ez a gép a szabadságot jelenti,mert a teszkótól kezdve a Balatonig "tökön-babon keresztül" mehetek vele!! Nagyon megszerettem,Volt hogy kő hajlította el a lánctányérját a Papodi nem csekély emelkedőn,de visszaegyengettem,és azóta kb 600km-t mentem vele komolyabb gond nélkül!! Nekem a váza nagyon tetszik.Jók a hajlított tám-és láncvillák.A festése is bírja immáron 4.éve,pedig volt már vele pár érdekes túrám.kb.2500km-t mentem vele,de eddig nagyon szépen teszi a dolgát!!Persze vannak hiányosságai,de ennyiért egyszerűen nem hiszem el,hogy jobbat lehet venni!!SŐT! Mióta vettem rá patent sárvédőket,meg is nézik,mert a 27.5-es kerekekkel egész jól mutat!!

A Sram agyas kerekek fantasztikusan gurulnak!!Mondom ezt úgy hogy FFWD-ket hajtok a versennyel!! De ezek tényleg jók,és 3 év alatt még nem szedtem szét az agyakat!!Se zörej,se kottyanás,se surrogás se semmi!!Akkor mit piszkáljam?!:-)

Hátrány

Nehéz, persze ez nem egy karbon csoda! Nem mértem meg,de kb 15 kg lehet amiből a teló ami nem igazán jó olyan 2.5kg-t nyomhat.Majd lecserélem egy merev karbon villára,és kész! Azt az embert aki a bowdenes tárcsaféket kitalálta agyon kéne ütni vele,mert életveszélyes tud lenni,mikor lejtőn kiakad!!Nekem nem is kellett volna,de ezzel volt gyárilag szerelve!! Szerencsére egy jó barátomtól kaptam egy hidraulikus fék szettet,a párom sráca meg vett nekem szülinapomra egy igazi kincset.Egy békebeli fekete LX hátsó váltót,így már sokkal-sokkal jobb lett a bringa.Az ülést én is kicseréltem az országútim Selle Italia-jára,plusz kapott most egy jó kis Sigma ROX 9.1-es órát,hogy a megtett szintet is tudjam vele mérni.Így már egy nagyon korrekt kerékpár,amit meg is akartak már tőlem 2x vásárolni!!Még a gyári váltókarokat lecseréltem Shimano Aliviora és ennyi.De a fékeket leszámítva minden működött mikor lecseréltem,nem azért vettem le mert bekakált!!

Olcsó gumikat veszek hozzá,és évente 2 hátsó,és 1 első fogy el a kb 700-900km alatt amit vegyes terepen teszek meg! 60% terep-40% aszfalt lehet az arány. Eddig egyszer sem kaptam vele defektet,csak a szelepet törtem ki a pumpával,mert elbénáztam a dolgot!

Tapasztalat

Ezt a bringát anno csak azért vettem a vékony küllő mellé,hogy a Párommal tudjak tekerni,és együtt lássunk nagyon szép helyeket tájakat,no meg persze a Balaton felvidéki borozókat ( mértékkel!! ):-)

De azóta Neki vettem egy országútit,én meg megszerettem ezt nagyon!! Igazi laza kikapcsolódás a vele való tekerés!! Nem érdekel sem a watt érték,sem az átlag sebesség sem semmi,csak a természet!!

GPS-el ,sárvédőkkel,lámpákkal,kulacstartóval,kulaccsal,pumpával,km órával,SPD-vel, 16100g-ot nyom összesen.Ma megmérettem a bringaboltban.Az eredeti súlya 15050g volt! Szubjektív bolti mérés,nem az OMH végezte!!

2018.07.24.

Már 4 éve nyúzom az eredeti kerekekkel a bringát,és sem 8-as sem semmi más baja nincs a kerekeknek,igaz egy zsírzás már nagyon rájuk fért tavasszal. Az egyik agy kissé meg is sínylette a zsír hiányát,de ez nem a bringa bűne! 

Erre ajánlom

MINDENKINEK MINDENRE!!Ja nem!! VERSENYEZNI NEM EZZEL KELL!! Nekem ez egy igazi élmény bicó!! Nagyon sok csodás helyre jutottam el általa,és elég gyorsan!!:-) Geoládázni kiválóan lehet vele,mert tényleg mindenhová elvisz!!Persze ha fel tudok tekerni vele ahová kell!!

Ennyiért vettem
149000
Mért tömeg
15000 g
Csatolt képek
Kellys Madman  2013 mtb
Kellys Madman  2013 mtb
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Iron-h avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

A Kellys Madman váz merev és erős, jó a geometriája

Fox teló telitalálat

SLX meghajtás és hátsó váltó

Hátrány

A nyereg nekem rettenetesen kényelmetlen

A markolat nekem nem jött be

A gyári fékek gyengék és hajlamosak levegősödni

A Madman ára (330 akció meg minden nélkül) nagyon magas, szerintem ennyit egyáltalán nem ér meg, ezért adtam két répát az ár/teljesítménynél.

Tapasztalat

Összességében véve egy nagyon jó bringa a Kellys Madman, de azért a spórolás ezen is tetten érhető, sok a saját márkás cucc rajta (fékek, kormánycsapágy, stucni, kormány, markolat, nyeregcső, felnik), bár ezek jól működnek, és nem is nagyon drága cserélni őket, ha valakinek nem jönnének be. Az agyak nem a legjobbak, én jobban örültem volna valami ipari csapágyas cuccnak, amit nem kell kéthetente szétszedni, de igazából ha odafigyelsz rájuk teszik a dolgukat rendesen. A pedálokon is látszik a költséghatékonyság, ezekből is a leggyagyibb SPD-ket kapjuk, amik azért nem a legjobbak. A váltás jól működik, de semmi extra, a váltókarok Alivio cuccok, nekem azok nem jöttek be, de egyébként is Sram párti vagyok váltás terén, úgyhogy nem sokáig volt rajta a gyári rendszer. Az alatt a kevés km alatt, amíg fenn volt viszont semmi problémám nem volt vele, és külön öröm, hogy a váltókarok kétirányúan működnek, úgyhogy hüvelykujjal is lehet lefele váltani. Az SLX váltó egész jól tette a dolgát, terhelés alatt annyira nem mindig szeretett váltani, és egyszer utána is kellett állítani, de egyáltalán nem rossz, csak nem az igazi.

A  Fox teleszkóp abszolút telitalálat, nagyon jól mozog, masszív, egyszerűen a legjobb, amit rakhattak bele.

Az SLX hajtómű nagyon jó, masszív, csendes, egyáltalán nem tekeredik, és még jól is néz ki( ha ez számítana valakinek).

Annyi átalakítás történt, hogy 1x9-esre lett alakítva ez a Kellys mtb, kapott egy E13 XCX láncterelőt, illetve a kerekeket cseréltem le Mavic Crossride szettre, a fékek BR-M 595-ös Deore-k elöl-hátul 160-as Avid Clean Sweep G2 tárcsákkal, a váltó/váltókar pedig Sram X7 kombó lett, a nyereg pedig egy Fizik Gobi XM.

Az ára szerintem túl magas, bár ez mostanában az összes Kellysre igaz. Nekem az Expert Plus verziója van, aminek a teljes ára 330 ezer Ft. Szeretem ezt a bringát, és tényleg nagyon jó, de ennyi pénzt akárhogy nézem szerintem nem ér meg a Kellys Madman, én jóval olcsóbban jutottam hozzá.

Erre ajánlom

Hobbi XC, túra, meg hegyi bringázni, sima örömbringának.

Ennyiért vettem
200 újonnan
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Mics avatar
8 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Lassan 3 éves lesz a masina, rengeteg km-t beletettem. Nagyon erős váz, sokszor volt már olyan helyzet, hogy vártam a törést, de az egyelőre várat magára:) 

Nagy felületen szép hegesztések, plussz merevítések a fejcsőnél, alul-felül. 

Cső-átmérőkhöz képest könnyű váz.

Hosszú távon is kényelmes

Egyedül a betűk tipográfiája nem tetszik, amúgy esztétikus váz.

Hátrány

Sokmindent le kellett már cserélnem, de ha csak szigorúan a vázat nézzük:

 Hosszanti irányban nagyon patent a merevség/csillapítása, azonban oldalról ha megnyomogatom a lábammal a hajtőműnél van vagy 2 centi mozgása a váznak, gyanítom hogy hajlik rendesen egy erősebb kiállásnál is:S

A hátsó papucsok szintjében van egy nagyon pici különbség, nem zavar semmiben, de idegesítő egy dolog... Tud valaki papucs vagy vázmarót?

Agresszívabb CC geometria, de nekem még mindig túl magasan csatlakozik a felsőcső az üléscsőbe a saját méretemnél (19.5)

Az üléscsövön levő kulacstartóba nem megy bele a 2. kulacs. Gondolom az pumpatartó, de nekem akkor is kulacstartó kéne oda:)

A festés nem valami tartós.

Tapasztalat

Imádom

Erre ajánlom

Tökéletes 'mindenes': hosszútávú tereptúráktól a finomabb lejtőzésekig mindent bír. Leginkább egy agresszív XC-s gépként jellemezném, azon felül a saját hülyeséged szab határt:)

Ennyiért vettem
170
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

teki80 avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

A caprine után megváltás volt! Nagyon jó a mászó képessége, gyönyörű a fekete-piros szín! Kényelmes, Tökéletes társ a mindennapokban!

Hátrány

Hátrányt nem nagyon tudok említeni, talán annyi, hogy a gyári fékeket egy idő után jobb lecserélni

Tapasztalat

Imádom, IMÁDOM, IMÁDOM!! Igaz használtan vettem, de nagyon brutál!!

Erre ajánlom

Én mindenre használom... :)

Ennyiért vettem
90000
Csatolt képek
Kellys Madman  2009 mtb
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ricsike1 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, BMX gyilkolóként használtam
Előny

A féke jó,szép a színe,jó állapotban van és a gumija is jó állapotban van.


Szerintem nagyon jó ez a bicili nagyon jól lehet vele menni szerintem.

Hátrány

Szerintem nincs nagy hátránya anyi a külöm néha meg szalad elölem!a csapágya eszik golyokat.enyi a hibája.

Ennyiért vettem
60000
5 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Balázs737 avatar
29 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Ez véleményem szerint árkategóriájában a legjobb gép... A váz, a teló, a fékek, hajtás, kormány, váltás, minden nagyon király. És nagyon ütősen néz ki!:P Ez a bicaj egy álom!  Vázgeo nem semmi, teló ahogy mozog... kerekek is kiválóak. Nagyszerű.
Hátrány
nincsnincsnincs
Erre ajánlom
Mindenkinek, akinek egy baromi jó bicikli kell jó áron! Bátran ajánlom, ennyiért tényleg nagyon megéri.
Ennyiért vettem
próbáltam
Szerinted hasznos?

jl.picard avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Hogy fordul, mászik a kerékpár (milyen a geometriája)?

    Elég fordulékony és emelkedőn sem érződik túl nehéznek. Mivel vasággyal sem vagyok több 60 kilónál, alacsonyabban van a súlypont - így kellően stabil. Minthogy ez az első komolyabb bicóm, a geometriáról nem igazán tudok mit mondani; méretét tekintve nekem a 180 feletti magasságomhoz a 19,5"-s váz vált be.

  • Mennyire megbízható a kerékpár?

    Érdekes kérdés. Ha a menetstabilitásra gondololok, még nem nagyon volt vele nagyobb csúszás/farolás. Esés pl. (eddig :-P) egy se. Ha arra, hogy mit bír rossz időben, akkor szintén kellemes meglepetés volt, mert szakadó esőben is majdnem úgy tudott menni, mint szárazon (a Maxxis guminak jó a tapadása). 

  • Mi a kerékpár legértékesebb része?

    Hehh. Kérdésben a válasz. :-D Mivel még semmit nem cseréltem rajta, anyagi szempontból az egész keró a legértékesebb. Ha viszont a kényelem/praktikum oldaláról közelítem, akkor az első villa, a tárcsafék és a roppant erős -ámde mégis könnyű- váz (nem hiába "Triple Butted" - nem vicceltek a tervezésnél). A villáról sok helyütt olvastam, hogy ez vagy amaz miatt nem az igazi, "azonnal cserélős" - nekem a világon semmi gondom vele. Kis állítgatással simán veszi akár a 15-18 centis járdaszegélyt is (persze kis felrántós rásegítés sosem árt) és piszok jól elnyeli a göröngyöket. A fék meg egyszerűen harapja a vasat - inkább arra kell figyelnem, hogy ne blokkoljak. A váz merev, nem nyeli el a taposás erejét, ugyanakkor az "S"-geometriás támvilla remek rezgéscsillapító (kisebb szintbeli eltéréseken, persze).

  • Ja, és piszok jól néz ki! ;-D
Hátrány
  • Apróságok.

    - Üresben gurulva a hátsó kerék felől (valószínűleg az agyból) erős, periodikus zaj halltszik. Remélhetőleg egyedi hiba és egy szervíztúra megoldja.

    - A nyerget nagyon szokni kell, mert eleinte elég barátságtalan érzete van. Pár hét után ez javul (naná, hiszen megszokom, mint az új cipőt), de egy anatomikus felépítésű nyereg sokat javíthat.

    - Időben kell gondolni a váz védelmére, mert a gumiprofil köpködi a kavicsokat. Az alsócsőre az első kerék mögé kell egy áttetsző matrica, a láncvillára meg egy tépőzáras borítás a lánc okozta festékpattogzás elkerülésére. Könnyen levehető első-hátsó sárhányó szintén alap.

    - Komolyabb defektvédelem érdekében egy Schwalbe kerámiamagos külső jól jöhet - nyilván durvább terepre, mert városba nincs értelme.
Tapasztalat
Ebben a kategóriában 4 bicót néztem ki:

- Merida '09 Matts TFS XC 500-D Dart (199.000)
- Merida '09 TFS XC 700-D (229.000)
- Kelly's '09 Madman (220.000)
- Cube Acid 2009 (230.000)

Felszereltség tekintetében kb. azonos szintet képviselnek. Talán a Merida 700-D -nek és a Cube-nak jobbak a kerekei, a villája és a hajtómű, de ezen a szinten igazából mind teljesen korrekt. Ha valaki ínyenc, akkor a felszereltség, ha sokat spórolt rá (mint én is), akkor úgyis a kazalnyi fórum, a hozzáértő ismerősök véleménye és az ár lesz a fontos. Részemről mindenképp 5/5 - még akkor is, ha éppen ma töltöttem 2 órát a gumifoltozás megtanulásával és kivitelezésével. :-P
Erre ajánlom
Igazából bárkinek, aki megengedheti magának, bármire, ami eszébe jut (DH/dirt és efféle extrém "kilengések" kivételével). Nem fog csalódni benne.
Ennyiért vettem
220.000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Jetiii avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon jó a váz geometriája. Nekem nagyon kényelmes, hosszabb távokat is gond nélkül lehet vele teljesíteni. Ahogy anyám mondta, "Szép a színe." Szerintem a festés is nagyon vagányra sikeredett. Az LX váltó észrevétlenül vált és nagyon pontosan. A teló nagy ugratásoknál kellően csillapít. És az ára. Szerintem kiváló az ár érték aránya.

Hátrány
A teló normál városi tekerésnél szinte semmit sem csillapít. Minden egyes az úton lévő egyenetlenségről a kelleténél intenzívebben értesülünk. Mint valami lusta gyerek aki csak akkor mozog ha nagyon muszáj. Az LX váltó mint már írtam nagyon jól szuperál, ha éppen nincs elállítódva. Nagyon könnyen megmakacsolja magát és akkor könyöröghetsz neki, hogy váltson vissza. 
Tapasztalat
A fékről még nem írok, mert most lesz előre 180-as tárcsa felrakva és a fék úgy rendesen beállítva. Majd utána. De egyébként nagyon meg vagyok elégedve vele a hibái ellenére.
Erre ajánlom

Én nagyrészt városban használom, de kicsit durvább terepre is simán ki lehet vinni. Ott is remekel. 

Ennyiért vettem
123000
Szerinted hasznos?

Noel avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A fék jól működik. A váz erős és jól is néz ki. A nyereg kényelmes. A váltónál csak egy kattintás az egész.

 

Hátrány
A teló keménységével volt egy kis baj az elején. Amúgy minden más rendben van.
Tapasztalat
Mondjuk még csak 1 hónapja van meg, de mindenkinek ajánlom.
Erre ajánlom
Terep, enyhe dirt.
Ennyiért vettem
130k
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

barika avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Ebben az árban nem nagyon van vetéjtársa,teleszkóp nagyon zsír,váltók nagyon jól működnek.A fékek nagyon fognak,szép kialakítású a váz,és nagyon erős.
Hátrány

A fékek ellégé nyikorognak így két-3 hét elteltével(bár ez beállítás kérdése).Az ülés nagyon kényelmetlen 100km után. A gumik vizes úton lyanok mint ha jégen mennék,és kanyarban még szárazon se tapad semmit.Váltót nagyon nehezen lehet belőni hogy óramű pontossággal működjön.

Erre ajánlom
xc-re főleg,kis durvulásra,enyhe dirtre.
Ennyiért vettem
173000
Csatolt képek
Kellys Madman  2008 mtb
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Laller avatar
Laller
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Kiváló alkatrészek, "könnyű", strapabíró, váltó+fék csúcs,villa keveset mozog de egész jó, külső csak városba kopik mint állat
Hátrány
Az elsőn bicón szar volt a hátsó tárcsa nyolcas volt benne!!!ja és szar helyre volt heggesztve a fékpapucs,nem akarták cserélni csak balhé után...amit most kaptam na az ég és föld,nagyon fognak jól adagolhatóak meg nem remeg be a hátsó
Tapasztalat
Szal mehet az 5 répa nagyon pöpec gép nem lehet letenni gyors mint állat brutál váz gyönyörű fordulékony eszi az utat buckát padkát felni naon erős fékek brutálisak villa kellemes a váltó meg pöccre műxik naon meg lehet szokni a kényelmet :D Ebben az árban nem találsz jobb felszereltségűt
Erre ajánlom
gyári állapotban város, kisebb túra, durvulás. Csere:külsők,villa,hajtómű
Ennyiért vettem
160k
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

MadMax avatar
MadMax
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Remek alkatrészek, megabrutál fék és nem utolsó sorban b@szott jól néz ki
Hátrány
Szerintem a teló kicsit puha és darabos, bár az utóbbi betudható a hideg időnek, mivel télen vettem és melegben még nincs tapasztalatom. A gyári gumik úgy szarok, ahogy vannak, rideg, nincs tapadása és sikerült is taknyolnom egy hatalmasat a két napos bringával (nagyon pipa voltam) A fékkar állítócsavarja valóban kilazul, majd orvosolni fogom a problémát!
Tapasztalat
A Radius-om után nagy előrelépés a Madman, sajna sok tapasztalat még nincs, de biztosan jó boltot csináltam vele, főleg, mert jelentős árengedménnyel sikerült hozzájutnom.
Erre ajánlom
Gumitól függően terepre és aszfaltra egyaránt
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tory avatar
Tory
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Szerintem ennyi pénzért nagyon jó alap.A fékek elég erősek hogy megállítsák biztonságosan a 85 kilómat,és nagyon jól állíthatók.A váz elég merevnek tűnik,kibírt sok terepezést és két brutál esést is.Városban nagyon gyors bicó a gyári gumival.Terepen szerintem elég könnyű ahoz hogy simán a válladra kapd.A váltók tökéletesen működnek,míg tiszta a lánc,de utána már gondolkodik a technika hogy mit is akar.Én nem bántam meg hogy ezt vettem.
Hátrány
Én minden csavarján tudtam húzni otthon.Az első hajtómű csavarodik mint állat,és nagy odataposáskor hozzáért a váltóhoz.A teló puha az igaz,de nagyon finoman jár és még nem koppant fel egyszer sem.A gumi jó lenne aszfaltra,ha nem lenne ennyire defekthajlamos.A fék nagyon fog ha száraz,és ekkor eszi a betétet mint az állat.Ha vizes a tárcsa akkor viszont már nyúlik,nincs fogáspont.A nyereg 80km után már töri a hátsód.A kormány szerintem lehetne egy kicsit szélesebb.Én úgy vettem észre hogy szereti ha tisztán tartják,mert akkor tényleg jól működik,de dzsuvásan sokat szarakodik mindene.
Tapasztalat
Az elején ne tekerj túl messze,mert érhet meglepetés az összeszerelés terén.Meg kell várni hogy összeérjen a cucc.Amúgy nekem nagyon bejött a bicó.Kategóriáján belül sztem verhetetlen(főleg ha akkor veszed amikor jön a modellváltás és akciós az előző évi modell).
Erre ajánlom
xc-re és városba is jó.Durvább terepezésre csak ha már tuningolt a gép.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sefa avatar
sefa
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Jó ár/érték arány. Aszfalton nagyon gyors lehetsz a gyári gumikkal. Jó fékek, bár az adagolhatóságuk kicsit digitális.
Hátrány
Dagadt testemhez (100 kg) túl puha a villa és az előfeszítés állíthatósága nem ér semmit. Én lecseréltem egy légrugósra. A gumik mindenképpen cserések, ha le akarsz menni az aszfaltról. A fékkarok állítócsavarjai az első terepezéskor kilazultak és gyakorlatilag eltűnt a fék. Volt nálam szerszám, otthon meg kapott egy csepp rendes menetrögzítőt a gyári helyett.
Tapasztalat
lsd előnyök-hátrányok
Erre ajánlom
XC re tökéletes.
Szerinted hasznos?

OxY avatar
OxY
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
nagyon jó bringa, ennyi pénzért közel ilyen jót sem kapni! mindennel megvagyok elégedve! a teló sztem jó, fékek pedig állatjók!
Hátrány
ülés kényelmetlen volt->csere, pedálok pedig nemvoltak jók hosszabb túrára, lecsúszott róla a lábam, azis csere.. kormány picit rövid volt nekem, azis cserélve lett..
Tapasztalat
legjobb bringám, semmi baja nemvolt még!
Erre ajánlom
városba, hegyre, mindenre tökéletes, ugrabugrára nem ajánlom :)
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (18 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Kellys Alutec Avant 6061 DRT 650B


anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 17" (430mm)
  • 19" (480mm)
  • 21" (530mm)

 
színválaszték:

Piros


villa (teló):

SR Suntour XCT (27.5), 100mm, coil rugós


Meghajtás

hajtókar:

SR Suntour Nex (42x34x24)


lánc:
KMC Z7,

108 szem


fogaskoszorú:
Shimano CS-HG31,

8 sebességes (11-34)


középrész:

SR Suntour cartridge (122mm)


első váltó:

Shimano M190 (34.9mm)


hátsó váltó:
Shimano Altus,

M280


 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

Műanyag


Kerék

felni:
Kellys Draft,

Disc 584x19 (32 holes)


első agy:

Sram MTH-306 Disc (32 lyukas)


hátsó agy:

Sram MTH-306 Disc (32 lyukas)


külső gumi:

KLS Attack 54-584 (27.5x2.10)


Irányítás

kormány:

KLS Expert RiseBar (31.8mm)


markolat:

KLS Advancer 2Density (2 komponensű)


kormányszár:

KLS Expert (diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 7°)


kormánycsapágy:

Integrált


nyereg:

KLS Apex


nyeregcső:

KLS Expert (30.9mm)


Fék

tárcsafék:

Zoom mechanikus


 
féktárcsa:

160 mm


 
fékváltó kar:

Shimano ST-EF51-8 EZ-fire Plus


Kellys logó

Kellys márka bemutatás

„A Kelly's a szabadidő kihasználása. Minél kevesebb szabadidővel rendelkezel, annál jobban megfontolod, hogyan használd ki - minél örömteljesebben és minél aktívabban.”

A Kelly's, mint kerékpár és kiegészítők márkája 1994-től létezik és jelenleg a világ 29 országában van bejegyezve.

A kerékpárokat a Szlovák MAMA társaság gyártja, mely a New York-i Cycle Source Group tagja. Az Európa-szerte évente eladott 50.000 Kelly's kerékpár a Cycle Source Group gyártásának 10%-át képviseli.

A név mögött amerikai és szlovák know-how, tervezés, logisztika, műszaki fejlesztés, divat, és precizitás egyesítése áll. Széles skálában kínál szabadidő, sport és verseny kerékpárokat, melyek terepen és aszfaltúton egyaránt használhatóak.

A Kelly's kerékpárokra 2 év teljes körű és 3 év vázgarancia vonatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Kellys Madman termékkel kapcsolatban: