Kellys Viper 3.0 mtb

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.03.)
  • Listaár: 125.990 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




andris97 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • szép megjelenés (nekem a 2012-es változat van meg, nagyon szép, fehér alapon fekete,kék és zöld festéssel)
  • gyári alkatrészek nagy része használható, nincs szükség cserére
  • csendes a Viper 3.0 hajtása
  • a gyári fék súlya kb 10g-al több mint egy Avid SD7-esé, szóval szerintem súlyba nem mondható rossznak gyári fékhez képest
  • a fék sík terepen, kisebb lejtőkön megfog gond nélkül
  • halk, pontos váltás
  • kényelmes nyereg, kormánymarkolat
  • teleszkópja jól elnyeli az út egyeletlenségeit
  • felnibe nehezen lehet 8-ast varázsolni
  • könnyű
  • 24 sebesség
  • erős hajtókar
  • gyárilag van a láncvillán egy átlátszó védőfólia
Hátrány
  • műanyag pedál, valószínűleg csere lesz
  • - teleszkópon lehet állítani a keménységet, de nagyon sokat kell tekergetni hozzá, és nincs is akkora változás utána
    - nincs lockout
    - tárcsafékszem elférhetett volna
  • saras úton észnél kell lenni, egy minimális csúszkálás észrevehető, de nem veszélyes
  • első váltó nagy terhelés alatt nem vált rendesen,amúgy probléma nélkül működik
  • ha vizes a felni, szinte semmit nem fog addig míg egyet körbe nem fordul és letisztul, de utánna is csökken a fékerő(gyári fékkel)

Más hátránya nincs a Viper 3.0 -nak, és egy hobbifelhasználónak ezek se akkora hátrányok

Tapasztalat

Összességében meg vagyok vele elégedve, ennyi pénzért egy olyan biciklit kaphatunk, amin azután szinte semmit se kell lecserélnünk. Még csak nemrég vettem, de nagyon megszerettem, élmény a Viper 3.0-at tekerni.

 

UPDATE 2016.01.26.

Harmadik éve van meg a bicaj, gondoltam írok egy kis összefoglalót, hogyan bírja eddig. Csak becsülni tudom mennyit ment, ~6000km. Esőben, sárban, hóban, sóban nem használtam, kormánycsapágyat, teleszkópot évente zsírostam, rendszeresen kezeltem a becsúszókat, váltókat és a láncot is rendszeresen tisztítottam és kentem. 2 hónapja vittem a kerékagyakat és a monoblokkot újrazsíroztatni szervízbe de az a csávó szerint nem volt vészes a kenés állapota. Eddig semmi probléma problémám nem volt vele, Balatont is körbebringáztam vele szóval hosszabb távon se volt semmi gond.

Két dolgot emelnék ki:

1. A balatoni túra végére a nyeregcső festéke lemorzsolódott és fémes koccanó hangot keltett, kicsit olyat mintha kis kavicsok verődnének fel a vázra. Egy ronggyal megtisztítottam és azóta rendben van + megtanultam hogy a nyeregcső is potenciális hangforrás tud lenni.

2. Szerintem én vagyok az egyetlen akivel ez megtörtént, a hátsó váltó főtengelyét tartó papucs-utólag látva-rosszul volt behelyezve ezért elfáradt,eltört és az egész váltó szétugrott. Barkácsboltban be tudtam szerezni pótalkatrészt, majd józan paraszti ésszel összeraktam. Megelőzhető lett volna az incidens ha nem siklok el afellett, hogy a váltón kiállt egy kis darabka, ami a papucsot rejtette maga mögött. Ha ez feltűnik és megnézem miért nem simul be rendesen, akkor láttam volna hogy rosszul áll és helyre tudtam volna állítani.                  

Erre ajánlom

Túrázgatás, hobbi XC

Ennyiért vettem
89899
32 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

KELLYS Alutec RRC 27.5 - Race Ready Concept


anyag:

Alumínium


méretek:
  • 15.5"
  • 17.5"
  • 19.5"
  • 21.5"

 
színválaszték:
  • fekete-narancssárga
  • fekete-zöld

villa (teló):

SR SUNTOUR XCT, 100mm, coil spring


Meghajtás

hajtókar:

SR SUNTOUR XCC (42x32x22) - length 170mm (15.5" - 17.5") 175mm (19.5" - 21.5")


lánc:

KMC Z7


középrész:

cartridge


első váltó:
Shimano Tourney,

TY700


hátsó váltó:
Shimano Altus,

M310


 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

KLS alloy


Kerék

felni:

KLS Draft Disc


első agy:

KLS Firework Disc


hátsó agy:

KLS Firework Disc


külső gumi:

KLS Attack


Irányítás

kormány:

PROMAX - diam 31.8mm / width 620mm (15.5"), 660mm - (17.5"), 680mm (19.5" - 21.5")


markolat:

KLS Advancer


kormányszár:

PROMAX - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 8° / length 75mm (19.5") 90mm (21.5")


kormánycsapágy:

félintegrált


nyereg:

KLS DriveLine


nyeregcső:

PROMAX - diam 27.2mm / length 350mm (15.5" - 17.5"), 400mm (19.5" - 21.5")


Fék

tárcsafék:

Apse Artek


 
féktárcsa:

160 mm


 
fékváltó kar:

SHIMANO ST-EF510-8 EZ-fire Plus


Kellys logó

Kellys márka bemutatás

„A Kelly's a szabadidő kihasználása. Minél kevesebb szabadidővel rendelkezel, annál jobban megfontolod, hogyan használd ki - minél örömteljesebben és minél aktívabban.”

A Kelly's, mint kerékpár és kiegészítők márkája 1994-től létezik és jelenleg a világ 29 országában van bejegyezve.

A kerékpárokat a Szlovák MAMA társaság gyártja, mely a New York-i Cycle Source Group tagja. Az Európa-szerte évente eladott 50.000 Kelly's kerékpár a Cycle Source Group gyártásának 10%-át képviseli.

A név mögött amerikai és szlovák know-how, tervezés, logisztika, műszaki fejlesztés, divat, és precizitás egyesítése áll. Széles skálában kínál szabadidő, sport és verseny kerékpárokat, melyek terepen és aszfaltúton egyaránt használhatóak.

A Kelly's kerékpárokra 2 év teljes körű és 3 év vázgarancia vonatkozik.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Kellys Viper 2.0 pár kisebb hiba, normálisak ezek?
3 válasz
utolsó: 2012. júl.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Kellys Viper 3.0 termékkel kapcsolatban: