Kona Cinder Cone mtb

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2011.01.)
  • Listaár: 230.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-8 (8 vélemény)
Rendezés

teavaj avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Kellemes könnyű viselet :) Egyedi kinézet...

26" kerék
avid juicy 3 fék, amik harapnak de néha sírnak.Könnyen és jól beállíthatóak kezdőknek is

Taurus ryde felni
Shimano Deore Fc-M543 Crankset, ütésálló :D
Slx váltó elöl
Shimano Hone váltó hátul, semmi bajom vele szépen adagol
Shimano Hone hátsó kerékagy
Rock Shox recon SL teleszkóp nekem tetszik jól állítható, hidegben is üzemel
Concept kormány

Hátrány

Nem nagyon tudok mondani semmit.Évek óta jól megy a Kona Cinder Cone.Az enyémen a festék is megmaradt.

Tapasztalat


170 cm -es test magassághoz, 17" váz megfelelőnek tünik.

Erre ajánlom

Hát betonra csak is egy gumi cserével, de inkább egy erdei ösvényen mutat jól.

 

Csatolt képek
Kona Cinder Cone  2010 mtb
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Upandown avatar
11 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

középkategóriás bicaj, kiindulási alapnak tökéletes a Kona Cinder Cone. én imádom, van már csilivili össztelósom, de ezt a vázat megtartottam. kapott új hajtóművet, új kerékszettet, új telót. a váltás, nyeregcső, kormány meg a váz maradt, a nyereg is csere, az elég vacak. váltókarok deore, teljesen rendben vannak, túrázgatni tökéletes.

én ezen tanultam meg birngázni (újra) kezdő bicajnak tökéletes, az ára is rendben volt.

szerintem remek a geometria, masszív, strapabíró váz, egész jó felszereltséggel. az SLX hátsó váltó elpusztíthatatlan darab.

 

szvsz baromi faszául néz ki ez a Kona mtb, pláne most, fehér telóval, fehér tárcsafékkel...

Hátrány

talán a súlya, ha versenyezni óhajt vele valaki, de felejtős, nem arra van.

Tapasztalat

ha valaki most indul a montizás rögös útján, annak tökéletes választás ez a Kona mtb, fokozatos fejlesztgetéssel tökéletes túragép építhető belőle.

Erre ajánlom

XC, mert arra találtk ki.

Ennyiért vettem
150000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Doki-HUN1978 avatar
32 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

-Masszív, kivételesen jó geometriájú, strapabíró váz.

-Deore váltószett.

-Hidraulikus  tárcsafékfék rendszer

-Jó minőségű hajtás

 

Hátrány

-Az ára a  felszereltségéhez képest

Tapasztalat

Összességében a Kona Cinder Cone kerékpár egy közepes szintet képvisel. Kezdő kerékpárosnak tökéletes választás ez a Kona mtb, aztán ha megszereted a kerékpározást, úgyis jobbat veszel, vagy lecserélsz ezt-azt rajta. (Pl.: fékrendszer, első teleszkóp, gumik, pedál)

Az említett alakatrészek cseréjével igen masszív, megbízható kerékpárt lehet belőle faragni.

 

Erre ajánlom

Amatőr kerekeseknek ajánlom, túrázásra, maratonokra.

Ennyiért vettem
95000 használtan
Csatolt képek
Kona Cinder Cone  2009 mtb
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

huxley avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nos, a váz nem a legkönnyebb, de elég masszív, hogy az én 110+ kilós tessúlyomat elbírja (20-as váz, nem hajlik, semmi). A fékeket és a telót szoknom kellett, hisz nem volt még soha normális villám, és tárcsafékem. A villa elég jó, bár nem az a robosztus külsejű valami, a fékek baromi jól fognak(shimano M486 hidraulikus). Szal szerintem ilyen árkategórában elég jó bringa. 
Hátrány
A gumik, azok szerintem nem annyira jók. Illetve, szerintem csak én tapasztaltam, hogy lassú tolásnál(be a garázsba stb) néha elkezd iszonyatosan csikorogni a fék. Ezen kívül nem sok minden hátránya van, vagy legalább is, nekem nem tűntek még fel.
Erre ajánlom
Túrázásra tökéletes.
Ennyiért vettem
180000.-
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sir Galahad avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Rendkívül masszív. Igaz, hogy nem egy könnyű vázról van szó, viszont erősségre szembetűnő. A korábbi modellekhez képest a csöveken vastagítottak a tervezők, főként a fejcsőnél látható nagy mértékű változás. A hátsó villa görbülete miatt elnyeli a rezgéseket, és ezt tapasztalaom, nagyon jó. A metal-piros szín és a festés nagyon szép.
Hátrány
A hidraulikus tárcsaféknek kijelölt bowdenvezetés v-fék és bowdwen-es tárcsafék esetén nem vmi praktikus. Egy kis műanyag pöcköt kell a bowdenvezető konzolba csúsztatni, hogy a kisebb méretű bowdenház szoruljon. ( Kicsit gagyi, de meg lehet oldani. ) - A fejcső tetején kicsit lekopott a festék egy pici részen a bowdenház miatt, de leragasztottam, és így jó.
Tapasztalat
Aki nem súlymániás, és erős vázat szeretne, annak ajánlom, nagyon jó!!! Én beleszerettem... :)
Erre ajánlom
Aki hobbi szinten bringázik, annak ajánlom, mert ugyan nem könnyű váz, de annál erősebb, és masszívabb.
Ennyiért vettem
33000 ( vázat)
6 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

resi avatar
resi
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
A magam 100 kg feletti súlyát mindezidáig simán bírja. Igaz centírozás 1-2 komolyabb XC után nem árt, főleg mert nálam még sima V fékek vannak.
Hátrány
RS Judy TT villával különösebben nem vagyok megelégedve... :)
Tapasztalat
ÉN mindössze a kormányt cseréltem, valamint az eredeti Tioga gumikat cseréltem le egy inkább városi futófelületre, mert többnyire ott tekerek és csak néha mozdulok ki hétvégén terepre.
Erre ajánlom
Hasonló kategóriájú felhasználónak, aki egy jól összerakott stabil kis gépet szeretne magának.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kareljoe avatar
kareljoe
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
viszonylag olcsó az alapmodell, megbízható, jó a geometriája, kezdő bringásnak tökéletes
Hátrány
alivio t.fék
Tapasztalat
Én használtam vettem a bringát, aminek a váza 1 hónap után sajnos kicsinek bizonyult (18"), így le lett cserélve a szürke 2004es modellre (az előző festése jobban tetszett). Mivel a bringa előző gazdája rengeteg cuccot lecseréltetett, tuningolni nem nagyon kellett (pedál: kona, kormány: roox, avid sd 5 fékkarok, lookin zselés nyereg, maxxis 2.35-ös külsők, stb). 2-3 hónapja használom, eddig megbízhatónak bizonyult. Ami szerintem cserére szorul az az alivio tárcsafék, legalábbis az én 100 kg-m alatt nem lassít eléggé. Esetleg a későbbiekben a telót (marzo olajos-levegős) is le fogom cserélni, sokat szörcsög és nem túl finom a mozgása- bár ez talán egy alapos szervízeléssel orvosolható lenne. Egyszóval nagyon jó kis bringa kezdőknek, én elég olcsón jutottam hozzá
Erre ajánlom
cc, városi bringázás, túra
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Id.Kónusz avatar
Id.Kónusz
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Hiányosságai ellenére is, leginkább a jó váznak köszönhetően, jó az ár-érték aránya.Nem kísérleteznek a geometriával, az összes Kona modellé azonos már évek óta, ez bizalom gerjesztő,(bármelyiket is választod). Jól mászik felfelé, a lejtőktől sem ijed meg.Sőt!
Hátrány
Kissé nehéz, könnyebb váz és teló ebben az árkategoriában is elmenne, kérdés nem a tartósság, tűrőképesség rovására-e.
Tapasztalat
Jó, ha már a boltban eldöntöd mire akarod használni. Az eredeti hajlított kormányt a jobb mászó pozíció érdekében hasznos már a boltban lecseréltetni,az új egyenest esetleg felszarvazni. A felnik is alapfokúak, aki sokat zúz terepen jobb, ha azokat is újonnan-új árukon- cseréli le valami erősebbre. Az első agy kritkán aluli, névtelen Shimano, Deoréval alig lett volna drágább az egész bringa.A többi alkatrész helyén van, elég a kopásokat kompenzálni.A pedál természetesen más kérdés. Sajnos a 2003-as modellt sokkal inkább a fun kategória irányába vitték, sokkal olcsóbb megoldásokat alkalmazva a váz és a felszerelés terén is, úgyhogy más (Kona) modelleket kell nézned, ha valahol a kitűnő xc gép, nem verseny súlyban és árban kategória a célod.
Erre ajánlom
Igazi jó xc szerszám: kezdőknek, középhaladóknak hasznos, mert mindazt tudja némi többletsúly fejében, amit a nagyok , és ezt még a bukdácsolások tolerálásával is ellensúlyozza.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-8 (8 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):
Kona Cinder Cone
anyag:

Alumínium


méretek:
  • 14"

  • 16"

  • 17"

  • 18"

  • 19"

  • 20"

  • 22"


 
színválaszték:

piros-fehér


villa (teló):
Rock Shox Tora SL

Meghajtás

hajtókar:

FSA Alphadrive


fogaskoszorú:
Shimano Deore
középrész:
FSA Powerdrive
első váltó:
Shimano Deore
hátsó váltó:
Shimano SLX
 
fokozatok száma:

3x9


pedál:

Wellgo LU-A9


Kerék

felni:

Alex DP17


első agy:

Formula Disc


hátsó agy:

Shimano M475 Disc


külső gumi:
Kenda Komodo

Irányítás

váltókar:
Shimano Deore
markolat:

Kona Race Light


kormányszár:
Kona XC-BC
nyereg:

WTB Speed V Sport SE


nyeregcső:

Kona XC/BC


Fék

tárcsafék:
Shimano BR-M486
 
féktárcsa:

160 mm


tömeg:

12.7


Kona logó

Kona márka bemutatás

„A Konánál mindannyian a kerékpározás szabadsága mellett vagyunk. 1988 óta létezünk. Még mindig az alapító tagok a tulajdonosok. Még mindig lelkes, aktív, szenvedélyes kerékpárosok népesítik be a csapatot. Nem vagyunk nagyok, de túl kicsik sem. Mindössze kerékpárosok egy elkötelezett csapata, akik kerékpárokat építenek olyan embereknek, akik imádják a bringákat- függetlenül attól, hogy ez az imádat új, vagy már régen megalapozott.”

A Kona kerékpárokat gyártó céget Dan Gerhard és Jacob Heilbron alapította. Az első tervezőjük és termékmenedzserük, egyben első versenyzőik egyike Joe Murrey volt. Joe bekerült a Mountain Bike Hall of Fame-be, ahová azóta számos márkatársa követte, többek közt XC és DH világbajnoki győzelmeiknek köszönhetően.

A gyár 1994 óta gyárt összteleszkópos kerékpárokat. 2003-ban Dave Watson történelmet ír avval, hogy átugrik a Tour de France Alp d’Huez állomása felett, 2004-ben pedig az ausztriai Kona Bike Parkban John Cowan végrehajtja a világ első hátraszaltóját egy róla elnevezett Kona vázas bringával.

2006-tól a Kona több mint 3500 kerékpárt adományozott Afrikába, a HIV és AIDS fertőzötteket látogató segítőknek. 2008-ban elkészül az 1.000.000-dik kerékpár. 2009-ben bemutatják az első női triatlon kerékpárt a Lisa TR-t, és a Minxy-t, az első női freeride modellt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Kona Cinder Cone termékkel kapcsolatban: