Kona Lana'i mtb

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2022
    (frissítve: 2023.05.)
  • Listaár: 210.000 Ft

Használt Kona Lana'i eladó
180.000 Ft
új árához képest: -14%

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

MonoChrome23 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • A teleszkóp nem nagy dolog, de arra épp elég, amire szánták; kisebb egyenetlenségeket szépen kimozogja, nekem eddig tökéletesen működik. Nem nyikorog, csak kellemesen szuszog-cuppog a gumiharang.
  • A Kona Lana'i fékrendszere kellemes meglepetés volt, szépen állítható, adagolható, harap mint állat, nem szedte le a fekete fényezést a felniről (ami elvileg anyagában színezett, nyilván amiatt)
  • A váltó szépen működik, teszi a dolgát, nem ugrál, nem kattog.
  • Kifejezetten jó a Kona Lana'i csapágyazása.
  • Kivételes vázgeometria, kényelmes országúton, hegyre föl-le, mindenféleképpen.
  • A váz színei gyönyörűek, jó összképe van az egész bicajnak.
  • 2011-ben vette az első tulaj, minden gyári rajta, és minden tökéletesen működik.
Hátrány
  • Az ülés engem gyilkol, nehéz volt jól beállítani, és én így is elég kényelmetlennek találom.
  • A váltó egyszer meglepett, berántotta a láncot a monoblokk és a váz közötti résbe, egy rémálom volt kiszedni, és még a fényezést is leszedte onnan...
  • Fék néha nyikorog.
  • A vázon nagyon feltűnő, ha koszos.
Tapasztalat

Használtan vettem, 2 év használat után a Kona Lana'i-t. Amire én használom, tökéletes, szép is, bár vadulásra nem való ez a Kona mtb.

Erre ajánlom

Városi használatra, túrázgatásra, hegyre föl-le tökéletes, többre nem használnám...

Ennyiért vettem
60000
Csatolt képek
Kona Lana'i  2008 mtb
Minimális colour boost-tal...
Szerinted hasznos?

Qbot avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny

Egyenlőre semmit sem kellett rajta cserélni, minden tökéletesen műkődik.

Ezt úgy értem,hogy nem hátráltat a haladásban olyan mértékben, ami már zavaró lenne.

 

Hátrány

A teleszkopót el kell felejteni, amivel gyárilag szerelték. Nehéz és semmit sem rúgózik, így azonban a meghibásodás esélyét a gyár redukálta.

Az első váltó is rendkivül gyenge és sajnos ez mondható el a hátsóról. Egyszerűen rossz minőségű, egy fokkal jobb minőségűt tettek volna rá annakidején mindeki boldog lenne vele a mai napig 

A hátsó felni 3 hónap után kis 8-sal gazdagodott, nem értem, hogyan mikor csak a járdára szoktam vele felpadkázni. El sem tudom képzelni egy nálamnál kővérebb (65kg vagyok) embernél milyen a deformáltsága. 

 

Erre ajánlom

Iskolába oda-vissza menetelre.

Ki lehet vele menni nyáron szabadba fel a hegyekbe, de csak nyugisan tekergetni és legurulni, ha felértél.

Összegezve az ár-érték aránya jónak mondható, de 3 répánál többet nem érdemelhet meg szerény véleményem szerint.

Amíg megy vagy el nem lopják használom.

 

 

3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

MindWorm avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Faxa naon még manuálouni is todtam vel:P sztem naon komoly a festés is strapabító:D sőt kisseb rámpán is megállja a helyétxd persze dirtre ne ilyet vegyél!!!
Hátrány

triálra nem nemkúl:P

Tapasztalat

naon kúl, kezdésnek a legjobb választás volt...nemjo röktön a streetel kezdeni...bár most a Mali Slalom, Disc Bull, Point, Nova, Schwalbe, Hayes ...hát nemugyanaz de össze se lehet hasonlítani:P

Erre ajánlom
kezdséshez mindenképpen jó főleg XChez és AMhez is faxa
Ennyiért vettem
65k
5 olvasó 20%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):
Kona Lanai
anyag:

Alumínium


méretek:
  • XS (26")
  • S (27.5")
  • M (27.5")
  • L (29")
  • XL (29")

 
színválaszték:
  • Szürke
  • Zöld
  • Kék

villa (teló):

Suntour XCT30 DS * Coil Spring * 100 mm


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Altus,

22/36t


lánc:
KMC Z33
fogaskoszorú:
Shimano Acera,

Shimano HG200 12-32t 8spd


középrész:

Feimin 73mm


első váltó:
Shimano Altus
hátsó váltó:
Shimano Altus
 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

Kona JS2


Kerék

felni:

Alex DP27K


külső gumi:

WTB Trail Boss

  • 2,25

Irányítás

váltókar:
Shimano Altus
kormány:

Kona Riser


markolat:

Kona Key Grip Slip on


kormányszár:

Kona Control


kormánycsapágy:

Feimen HP-H868B


nyereg:

Kona XC


nyeregcső:

Kona Thumb * w/Offset * 31.6 mm


Fék

tárcsafék:

Tektro M280


 
féktárcsa:
  • 180 mm (első)
  • 160 mm (hátsó)

 
féktest:

Tektro M530


 
fékváltó kar:

Shimano EZ Fire


tömeg:

12.9


Kona logó

Kona márka bemutatás

„A Konánál mindannyian a kerékpározás szabadsága mellett vagyunk. 1988 óta létezünk. Még mindig az alapító tagok a tulajdonosok. Még mindig lelkes, aktív, szenvedélyes kerékpárosok népesítik be a csapatot. Nem vagyunk nagyok, de túl kicsik sem. Mindössze kerékpárosok egy elkötelezett csapata, akik kerékpárokat építenek olyan embereknek, akik imádják a bringákat- függetlenül attól, hogy ez az imádat új, vagy már régen megalapozott.”

A Kona kerékpárokat gyártó céget Dan Gerhard és Jacob Heilbron alapította. Az első tervezőjük és termékmenedzserük, egyben első versenyzőik egyike Joe Murrey volt. Joe bekerült a Mountain Bike Hall of Fame-be, ahová azóta számos márkatársa követte, többek közt XC és DH világbajnoki győzelmeiknek köszönhetően.

A gyár 1994 óta gyárt összteleszkópos kerékpárokat. 2003-ban Dave Watson történelmet ír avval, hogy átugrik a Tour de France Alp d’Huez állomása felett, 2004-ben pedig az ausztriai Kona Bike Parkban John Cowan végrehajtja a világ első hátraszaltóját egy róla elnevezett Kona vázas bringával.

2006-tól a Kona több mint 3500 kerékpárt adományozott Afrikába, a HIV és AIDS fertőzötteket látogató segítőknek. 2008-ban elkészül az 1.000.000-dik kerékpár. 2009-ben bemutatják az első női triatlon kerékpárt a Lisa TR-t, és a Minxy-t, az első női freeride modellt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Kona Lana'i termékkel kapcsolatban: