A bicó orrnehéz volt, ezt kompenzáltam könnyebb és kicsit nagyobb előrenyúlású alu stucnival, és egy sokkal könnyebb, szinte pehelysúlyú 740-es alu kormánnyal, aminek minimális emelése van, így a bringa baromi kényelmes lett, de magamhoz viszonyítva csak. A szereti a terpeszkedős kormányokat, és 175 centi, és viszonylag sokat terepezik, az tegye ugyanezt.
Ja, amúgy a váltói hibátlanok, hamar és pontosan kapcsol, tisztán kezelhető, érezhetőek használatkor a fokozatok. Később egy 3x9es XT-LX váltópárra cseréltem a gyári altust, de marad pótnak ideig óráig.
Fékek: Hol is kezdjem. Tektro. Itt az ember tovább sem olvasná, de azért tedd meg. Szóval.. Egy pár Tektro Aquila van rajta, 160-as tektro tárcsákkal. Adagolható, pontos, erős, harap. És ne nézzetek kreténnek, de a Deore XT szintjére tudnám belőni, talán egy kicsit alá. A 100 kilós haveromnak olyan fékútja van, hogy meggondolja, hogy rátépjen-e? Mindegy hogy 30-al mész vagy 60-al, én még nem aggódtam azon hogy hogy állnék meg, bárhol is vagyok. De a jó fékekhez kellenek még a jó
Gumik: Gyári, Rubena Ocelot mintás, 2.1 széles, viszonylag jól tapad, jó úttartása van, de cserés lesz, mert kopóalkatrész mint a
Markolat: Fogalmam sincs milyen gyártó, de egész jól tapad. Idővel cserés, valószínű ODI-ra.
Kerekek: egymagában is nagyon jók, jól guruknak, bitang jó tartású agyak. De cserélem majd őket, könnyítés, szépítés, építés céljából. Sosem szakadt egy küllőm sem, 8-as tojásmentes a kerék majd 9 hónap és 4000 km használat után. Pedig nagyon szépen kapja az ívet, sokkal keményebb terepen is, mint amit kéne látnia. A felniket amíg nem hajlanak összevissza(nem volt még semmi hibájuk), megtartom, mert megy a vázhoz, és duplafalú is.
Az ülés jól néz ki, rövidebb távon kényelmes.
A váz geoja nagyon jó, M-es méret 175 centihez szinte tökéletes. Elég könnyű a váz, ahhoz képest hogy mennyi anyag van benne. Egykeréken nem bileg oldalra, nem inog, merev kellően. Hatalmas, talán a legnagyobb előnye, a hosszú fejcső, vagyis a gyári 75ös rugóutat bátran el lehet szerintem hagyni, és jöhet egy 100-120 közötti akár. Személy szerint 100-as utas Fox-ot szeretnék idővel.
Ja, és nagyon vagány fekete-piros-fehérben. :D
A gyárilag rajta lévő acél kormány, és stucni (meg nyilván a Suntour teló is) megnehezíti az orrát.
Ülés napi 60-100 km után kényelmetlen ha rossz alsógatya van nadrág van rajtad.
A teleszkóp tökéletesen elég arra amire gyártották, de nálam kb 3x-os terhelés és állandó elsőn megállás, és egykerék, meg nagyobb terep mellett is él még, úgy ahogy. Nem rossz, de nekem nagyon nem elég.
A hajtást szeretném majd ipari csapágyazottra cserélni mert van hangja, de egy csapágy amúgy is cserés. Nem a csapágy teszi a bringát, lehet azt cserélni.
Gyári felszereltséggel beton és földút, minimális terep.
Ha kicsit belenyúlsz, könnyítesz amit én, akkor tudsz menni nagyobb terepre is, nem köpöd ki a tüdőd.
Ha a vázat, kerekeket(agyak nélkül), ülés cuccait, meghagyod, és a kimaradt cuccokból veszel felsőbb kategóriásat(feltéve ha te is építeni akarnád mint én), akkor örökélet a bringa, és mindent ki tud szolgálni.
XC-re, betonon, városban, nagyobb terepen(de nem Dh-n) is használtam.