Kross Hexagon X2 disc mtb

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2014 (frissítve: 2014.01.)
  • Listaár: 105.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

zinkmate99 avatar
1 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

A bicó orrnehéz volt, ezt kompenzáltam könnyebb és kicsit nagyobb előrenyúlású alu stucnival, és egy sokkal könnyebb, szinte pehelysúlyú 740-es alu kormánnyal, aminek minimális emelése van, így a bringa baromi kényelmes lett, de magamhoz viszonyítva csak. A szereti a terpeszkedős kormányokat, és 175 centi, és viszonylag sokat terepezik, az tegye ugyanezt.

Ja, amúgy a váltói hibátlanok, hamar és pontosan kapcsol, tisztán kezelhető, érezhetőek használatkor a fokozatok. Később egy 3x9es XT-LX váltópárra cseréltem a gyári altust, de marad pótnak ideig óráig.

Fékek: Hol is kezdjem. Tektro. Itt az ember tovább sem olvasná, de azért tedd meg. Szóval.. Egy pár Tektro Aquila van rajta, 160-as tektro tárcsákkal. Adagolható, pontos, erős, harap. És ne nézzetek kreténnek, de a Deore XT szintjére tudnám belőni, talán egy kicsit alá. A 100 kilós haveromnak olyan fékútja van, hogy meggondolja, hogy rátépjen-e? Mindegy hogy 30-al mész vagy 60-al, én még nem aggódtam azon hogy hogy állnék meg, bárhol is vagyok. De a jó fékekhez kellenek még a jó

Gumik: Gyári, Rubena Ocelot mintás, 2.1 széles, viszonylag jól tapad, jó úttartása van, de cserés lesz, mert kopóalkatrész mint a 

Markolat: Fogalmam sincs milyen gyártó, de egész jól tapad. Idővel cserés, valószínű ODI-ra.

Kerekek: egymagában is nagyon jók, jól guruknak, bitang jó tartású agyak. De cserélem majd őket, könnyítés, szépítés, építés céljából. Sosem szakadt egy küllőm sem, 8-as tojásmentes a kerék majd 9 hónap és 4000 km használat után. Pedig nagyon szépen kapja az ívet, sokkal keményebb terepen is, mint amit kéne látnia. A felniket amíg nem hajlanak összevissza(nem volt még semmi hibájuk), megtartom, mert megy a vázhoz, és duplafalú is.

Az ülés jól néz ki, rövidebb távon kényelmes.

A váz geoja nagyon jó, M-es méret 175 centihez szinte tökéletes. Elég könnyű a váz, ahhoz képest hogy mennyi anyag van benne. Egykeréken nem bileg oldalra, nem inog, merev kellően. Hatalmas, talán a legnagyobb előnye, a hosszú fejcső, vagyis a gyári 75ös rugóutat bátran el lehet szerintem hagyni, és jöhet egy 100-120 közötti akár. Személy szerint 100-as utas Fox-ot szeretnék idővel. 

Ja, és nagyon vagány fekete-piros-fehérben. :D

 

Hátrány

A gyárilag rajta lévő acél kormány, és stucni (meg nyilván a Suntour teló is) megnehezíti az orrát.

Ülés napi 60-100 km után kényelmetlen ha rossz alsógatya van nadrág van rajtad.

A teleszkóp tökéletesen elég arra amire gyártották, de nálam kb 3x-os terhelés és állandó elsőn megállás, és egykerék, meg nagyobb terep mellett is él még, úgy ahogy. Nem rossz, de nekem nagyon nem elég.

A hajtást szeretném majd ipari csapágyazottra cserélni mert van hangja, de egy csapágy amúgy is cserés. Nem a csapágy teszi a bringát, lehet azt cserélni.

Erre ajánlom

Gyári felszereltséggel beton és földút, minimális terep.

Ha kicsit belenyúlsz, könnyítesz amit én, akkor tudsz menni nagyobb terepre is, nem köpöd ki a tüdőd. 

Ha a vázat, kerekeket(agyak nélkül), ülés cuccait, meghagyod, és a kimaradt cuccokból veszel felsőbb kategóriásat(feltéve ha te is építeni akarnád mint én), akkor örökélet a bringa, és mindent ki tud szolgálni.

XC-re, betonon, városban, nagyobb terepen(de nem Dh-n) is használtam.

Ennyiért vettem
100000
Mért tömeg
15000 g
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Aluminium Performance


anyag:

Alumínium


méretek:
  • XS
  • S
  • M
  • L
  • XL

 
színválaszték:
  • Matt sárga-fekete
  • Fekete-piros-fehér
  • Matt fekete-zöld-fehér

villa (teló):

SR Suntour M3020 (rugóút: 75mm)


Meghajtás

hajtókar:

Cyclone 42/34/24T


lánc:

YBN


középrész:

Feimin


első váltó:
Shimano Tourney,

TZ30


hátsó váltó:
Shimano Altus,

M310


 
fokozatok száma:

3x7


pedál:

Műanyag


Kerék

felni:

Kross (alu, duplafalú)


első agy:

Joy Tech 431QR 32H


hátsó agy:

Joy Tech 432QR 32H


külső gumi:

26"x2,0"


Irányítás

kormány:

Kross (acél, hajlított, 600mm, 25,4mm)


markolat:

Herrmans


kormányszár:

Kross (alu, ahead, 25,4mm)


kormánycsapágy:

Feimin H816


nyereg:
Selle Royal Mach,

Custom


nyeregcső:

Kross (acél, 27,2mm)


Fék

tárcsafék:

Tektro Disc Aquila (mechanikus)


 
féktárcsa:

160 mm


 
fékváltó kar:
Shimano Tourney,

ST-EF40


Kross logó

Kross márka bemutatás

A Kross cég 1990-ben, indult Lengyelországban, kis, családi kerékpárboltként. 1997-től foglalkozik saját kerékpárok gyártásával, azóta sorra szerzi az elismeréseket- többek között „Lengyel Presztízs”-díj (2001), Év Kerékpárja (2008, Unplugged modell), Aranyhajtómű (2009) díjakat söpört be.

Mára Európa egyik vezető kerékpárgyártójává nőtte ki magát, és 2009-től hazánkban is forgalmazzák. A Kross kínálatában városi, trekking és mtb kerékpárok találhatóak, a kedvező, könnyedén elérhető árútól a csúcskategóriás karbonvázasokig, egészen kicsi gyermekektől felnőttekig, kortól-nemtől függetlenül mindenkit kielégítő palettán.

Zbigniew Sosnowski, a Kross Birodalom alapítója: "Nagyon sokat tettünk, de én azt mondom: még mindig sok a tennivalónk. Mivel a siker az egy folyamat, kemény munkával tovább kell tökéletesítenünk a termékeinket és a rendszerünket. Úgy gondolom, hogy fejlesztéseinknek köszönhetően hamarosan az egész világon ismerni és használni fogják a Kross kerékpárokat, termékeinket pedig a minőséggel, az alacsony árral, a kiváló funkcionalitással és az eredeti design-nal fogják azonosítani."

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Kross Hexagon X2 disc termékkel kapcsolatban: