Kross Hexagon X6 mtb

12 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.02.)
  • Listaár: 117.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




tomsolo avatar
6 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Jól néz ki ez a Kross mtb - nekem legalábbis bejön ez a fekete/sárgás kombináció valamint  matt festés élvezet fogdosni a vázat nem izzad rá az ember keze rögtön. :)
  • Szépek a vázon a varratok, jól összerakott masszív darab, könnyedén elbír engem (100+).
  • Viszonylag jól összevan rakva a cucc, és kényelmes használni.
  • Érdekes, hogy a gyári adattól eltérően az én Kross Hexagon X6-omon 2012-es ALIVIO hátsó váltó van az ACERA helyett, a középső az maradt Shimano Tourney TY10. Az ok, mint kiderült, hogy az enyém LIMITED EDITION és ahhoz alapból azt adtak. (thx BluElefantino). A lenti tesztelő kollégákkal ellentétben nálam mindkettő szépen teszi a dolgát szóval az is lehet hogy a Tourney jobban szereti az Aliviot.
  • A tárcsafékei nagyon jók, és ami legjobban tetszik, hogy nemcsak erősen fognak ha kell, de nagyon jól lehet érezni és tartani velük fix sebességben a gépet egy-egy komolyabb lejtőn/kanyarban.
  • Első teló is teljesen rendben van, nekem pont megfelelt a gyári beállítás, jó magas járdaszigetekre mászok fel vele koppanás nélkül.
  • Nyereggel nekem semmi bajom nincs, kicsit talán sportos - bár ez egyéntől függ ki mit szeret.
  • Van normális importőre és jó az ára, érdemes szezon vége fele rápattani, egész jó kedvezményeket lehet kiharcolni a kerekedőktől a hivataloshoz képest :)

 

Hátrány

Nos nem sok dolgot tudok jelenleg felróni  tény, hogy némelyik dolog embertől függ ki mit szeret alapon:

  • pedál, nem látszik valami tartósnak - műanyag plusz alukeretes - ezt cserélnem kell hamarosan (bár eddig elég jól bírja:)
  • kormány kialakítás lehetne jobb egy picit: pl. a szélessége lehetne kicsit rövidebb valamint nem kellemes rá szerelgetni
  • köpeny nem valami nagy szám, előbb utóbb lefogom cserélni vmi városiasabra én is (talán Cyclops lesz nekem is)
  • a markolat nem tetszik, lefogom cserélni, mert nem kényelmes és bár fog, dörzsöl rendesen és izzasztja kezet cserébe nem csúszik - gondolom ilyen sportosra akarták venni vele a figurát, de nekem túl kemény.
  • Egy picit lehetne könnyebb, de kategóriájában nem számít nehéznek ez a Kross mtb
Tapasztalat

Mivel főleg városban használom a Hexagon X6-ot, ezért kapott ezt, azt: lámpákat, prizmákat, sárhányót, de még így is elég sportos maradt a megjelenése. :)

Erre ajánlom

Azért azt nem szabad elfelejteni, hogy a gyártónak ez a vonala az ún. „active” vonal, tehát nem egy igazi sport mtb-ről beszélünk, - aki arra veszi sztem csalódni fog - hanem kifejezetten a hobby vonalra megy rá (mint pl. én aki munkábajárásra -kb. napi 11-14km hegyes völgyes aszfaltos út, némi köves kemény földúttal -  meg néha egy-egy kirándulásra használja :P)

Ennyiért vettem
86 000
Csatolt képek
Kross Hexagon X6  2012 mtb
M-es váz.
Kross Hexagon X6  2012 mtb
Gyári markolat. A V-brake felirat funny.
Kross Hexagon X6  2012 mtb
Gyárilag adott Alivio + a matt festés.
22 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Performance Alu


anyag:

Alumínium


méretek:
  • XS (15")
  • S (17")
  • M (19")
  • L (21")
  • XL (23")

 
színválaszték:
  • Fekete-grafit
  • Fehér-grafit

villa (teló):

SR Suntour XCT, 100 mm rugóút


Meghajtás

hajtókar:

SR Suntour CW13 XCC T202PBIG 42/32/22T


lánc:
KMC Z72
fogaskoszorú:
Shimano Acera,

CS-HG31-8 11-32T


középrész:

Buchel


hátsó váltó:
Shimano Acera
 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

Alumínium/nylon


Kerék

felni:

Kross Disc, alumínium, duplafalú


első agy:

Joy Tech D041DSE 36H


hátsó agy:

Joy Tech D142DSE 36H


külső gumi:
Impac Trailpac,

26"x2.1", fehér csíkkal


Irányítás

kormány:

Kross, alumínium, hajlított, 660 mm, 31,8 mm


markolat:

Herrmans


kormányszár:

Kross, alumínium, ahead, 31,8 mm


kormánycsapágy:

Neco H172


nyereg:

Selle Royal Mach Custom


nyeregcső:

Kross, alumínium, 27,2 mm


Fék

tárcsafék:

Shimano BR-M375, bowdenes


 
féktárcsa:

160 mm


 
fékváltó kar:
Shimano Tourney,

ST-EF51-A


tömeg:

14,58 kg


Kross logó

Kross márka bemutatás

A Kross cég 1990-ben, indult Lengyelországban, kis, családi kerékpárboltként. 1997-től foglalkozik saját kerékpárok gyártásával, azóta sorra szerzi az elismeréseket- többek között „Lengyel Presztízs”-díj (2001), Év Kerékpárja (2008, Unplugged modell), Aranyhajtómű (2009) díjakat söpört be.

Mára Európa egyik vezető kerékpárgyártójává nőtte ki magát, és 2009-től hazánkban is forgalmazzák. A Kross kínálatában városi, trekking és mtb kerékpárok találhatóak, a kedvező, könnyedén elérhető árútól a csúcskategóriás karbonvázasokig, egészen kicsi gyermekektől felnőttekig, kortól-nemtől függetlenül mindenkit kielégítő palettán.

Zbigniew Sosnowski, a Kross Birodalom alapítója: "Nagyon sokat tettünk, de én azt mondom: még mindig sok a tennivalónk. Mivel a siker az egy folyamat, kemény munkával tovább kell tökéletesítenünk a termékeinket és a rendszerünket. Úgy gondolom, hogy fejlesztéseinknek köszönhetően hamarosan az egész világon ismerni és használni fogják a Kross kerékpárokat, termékeinket pedig a minőséggel, az alacsony árral, a kiváló funkcionalitással és az eredeti design-nal fogják azonosítani."

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Kross Hexagon X széria megéri?
Nincs még hozzászólás
Kross Hexagon X6 vázmérete megfelel nekem?
6 válasz
utolsó: 2015. márc.
Kross Hexagon X6 tárcsája toláskor sípol, mi lehet a baj?
8 válasz
utolsó: 2013. márc.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Kross Hexagon X6 termékkel kapcsolatban: