Kross Hexagon X6 mtb

12 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.02.)
  • Listaár: 117.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-12 (12 vélemény)
Rendezés

vityu avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Szubjektív, de a bringa szép.

A fék nagyon jó. A bringa aszfalton, földúton és könnyű terepen beváltotta a hozzá fűzött reményeket.

Még semmit sem kellett rajta cserélni.

Hátrány

A váltókat utána kell állítgatni néha. A hajtás sem a legerősebb része a bringának.

Tapasztalat

Röviden: Ajánlom, ár-érték arányban szerintem bőven jó kategória. Szerethető bringa.

Erre ajánlom

földút, könnyű terep, aszfalt 

Ennyiért vettem
102000
Csatolt képek
Kross Hexagon X6  2012 mtb
első út
Kross Hexagon X6  2012 mtb
első komolyabb út
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

schpatye avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Használtan jutottam hozzá, pár hónaposan,nem bántam meg nagyon jó bicikli,Jól összerakott strapabíró és nagyon jól néz ki!

A teleszkóp és a tárcsafékek nagyon jól teszik a dolgukat, igaz az utóbbit többször is állítgatnom kellett,de cserébe nagyon jól fognak!

Szerintem ebben az árban az egyik legjobb választás lehet.

Hátrány

A hajtókar egy idő után recseg,kattog de volt használva rendesen hegyen.
Az ülés kényelmetlen egy idő után.
Teleszkópon van állítási lehetőség de nem ér sokat.

Tapasztalat

A gumikról nem tudok semmit már Schwalbe gumikkal vettem.

Összességében nagyon megéri az árát.

Erre ajánlom

Hegyen szinte bárhova kivéve DH!

Ennyiért vettem
90.000
Csatolt képek
Kross Hexagon X6  2013 mtb
Kross Hexagon X6  2013 mtb
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bice avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Eléggé jól összerakott és olcsó kerékpár ez. Szerintem a gyári alkatrészei is kellően jók és strapabíróak. A váz és a kerekek szerintem a legjobban időtálló alkotóelemek. A hátsó váltó kiváló, eddig nem nagyon kellett piszkálnom. A fékek is nagyon jól fognak rajta, ezek csak egy kicsi utánállítást igényeltek. A fékváltó kar is teljesen kényelmesen használható, pedig eleinte nem tetszett ez a fajta konstrukció. A környező hegyekben (Tatabánya: Gerecse és Vértes) szoktam túrázgatni vele. Fölfele és lefele sem volt vele baj eddig. Nagyon jól irányítható, és kezelhető. Nem tudom mi a divat a súlyban, de ez kb. 13-15 kg között lehet és nem nehéz vele felmászni nagyobb dombokra sem.

Hátrány

Az első villa nem a legjobb merevség és rugóút szempontból sem. Fékezéskor eléggé hajlott hátrafele, ami kicsit ijesztő volt. A hajtókar a másik gyengéje szerintem. Sima négyszögtengelyes hajtókar van benne gyárilag. Korábbról már sok negatív tapasztalatom volt ezekkel, és most ismét előjött. Sajnos hamar fellazult a csavar és tönkrement a menet is a középrészben, így ez is le lett cserélve. Annyira nem is hátrány még, de az első váltó nem a legprofibb, így akinek nincs türelme folyton állítgatni, meg ügyelni a váltásra, akkor ez is hamar cserére szorulhat. 

Tapasztalat

Alapvetően nagyon jó bringa, a villát és a hajtóművet leszámítva. Ha valaki csak azért venné, hogy egy megbízható bicóval tekerhessen mindenfele, de nem használná túl szélsőséges viszonyok között, akkor még a fenti két alkatrész is hosszú életet élhet a bicóban. Mondjuk én, amennyit rááldoztam a plusz alkatrészekre, már vehettem volna egy valószínűleg jobb A3-as Kross-t. Viszont akkor nincs meg az építgetés öröme, plusz így talán kicsit jobb is lett a gépezet. Eddig nem csalódtam a bicóban, és szerintem még jó sokáig fog tudni szolgálni.

Erre ajánlom

Megfelelő első villával és gumikkal hegyekbe botorkálni tökéletes bicaj, illetve szintén gumitól függően szerintem aszfalton is simán lehet vele menni hosszabb túrákat.

Csatolt képek
Kross Hexagon X6  2012 mtb
15 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

suvipityu81 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon jó tárcsafékek.

Teleszkóp szerintem teljesen jó.

Jól néz ki és még olcsó is.

 

Hátrány

Hát néha nem kímélem így 700 km-után ki kell cserélnem a középcsapágyat.

A gumikat szintén most fogom cserélni,de már az 500-nál nem sok bütyök volt rajta!

500-nál pedálcsere volt,de addig teljesen jól müködött.Műanyag a pedál fém kerettel és a műanyagban megszakadt a menet.

Első váltó az nem az igazi.Többször kelett állítgatnom de a végén csere lesz.

Ülés az kettévágott az elején de kemény vagyok kibírom!:D Már hozzászoktam és nem cserélném le.

Tapasztalat

Több örömömet lelem benne mint bánatom.Ezek a hibák ilyen kategóriánál szerintem elenyészőek.

Hasonlítani csak a mami 30 éves Csepeljéhez tudom mert ez az első normális bringám így mit is mondhatnék tökéletes számomra!:)

Erre ajánlom

Én városban és terpen is használom,sőt néha elég durva terepre is tévedek de elég jól bírja a kihívásokat. 

Bátran ajánlom!

Ennyiért vettem
Kb.130000ft külföldön
Csatolt képek
Kross Hexagon X6  2013 mtb
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ramirez avatar
11 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Ahogy megláttam, beleszerettem :) matt fekete-sárga színű.

Nagy darab vagyok, de elbír és kényelmes a Hexagon X6.

Viszonylag olcsó.

Jó kis bringa, munkába járni, túrázgatni, teljesen megfelelő.

A teló jól mozog, hibája a hátrányoknál.

A fékek szuperek, eddig még nem volt tárcsafékes bringám, de teljesítette az elvárásokat.

Hátrány

A teleszkóp ugyan jól működik, de állítási lehetőség nulla, hiába tekergetem.

A markolat tényleg gáz, de még nem találtam meg az ideálisat, addig bírom :)

A nyereg először kényelmesnek tűnt, de pár 10 km után tudtam, hogy le kell cserélnem, nem vagyok kis darab ember :) Az új viszont tökéletes, jól választottam. Ugyan nem mutat olyan jól a bringán, mint a gyári, de kell ennyi kompromisszum.

Tapasztalat

A gumikról nem tudok sokat, én vásárlásnál rögtön lecseréltettem, 90%-ban aszfalton használom.

A váltó az elején elég furán végezte a dolgát, de kb 2 hét után beállíttattam, így most már szinte tökéletesen és viszonylag csendben is vált. Ugyanez a féknél is, kb 150 km-nél elkezdett súrlódni valahol, de a beállítás után az is pöpec.

Ami érdekes, 183cm vagyok ,és a váz M-es :) Nem érzem kicsinek, és (állítólag) nem kicsi a Kross Hexagon X6 hozzám.

Erre ajánlom

Városban, túrázgatni akár hosszabb távra is.

Terepen én nem merném kipróbálni, de biztos vannak elvetemült arcok :)

Ennyiért vettem
96900
Csatolt képek
Kross Hexagon X6  2012 mtb
Kross Hexagon X6  2012 mtb
Kross Hexagon X6  2012 mtb
9 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Priest avatar
20 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Olcsó a Kross Hexagon X6
  • Tárcsafékek brutálul fognak, aztán összekopnak az első kb 100km-en és még jobban fognak
  • Én a telóval is meg vagyok elégedve, ennyi pénzért csodát ne várjatok, a tekerentyű tényleg nem sokat ér. Törődni kell vele, letörölni a retket róla és meghálálja. 74 kg vagyok, azért alattam nem ugy mozog mint egy 100 kilóson de teljesen jó, patkázok vele sokat és jól veszi.
  • Én elég mobilisnak érzem, jól irányitható ez a Kross mtb
  • Ülés szokható, elején nyomta a seggem, de már megszoktam.Azért ha 50+ km-re mész akkor cseréld le, de melóba menni pöpec.
  • A váltó nem tűnik rossznak de azért terhelés mellett ne váltsatok, talán ez lesz az 1. komolyabb darab amit lecserélek majd
  • A markolattal nekem semmi bajom. Akinek nyomja a kezét az vegyen fel kesztyűt vagy ne szoritsa bikából. 50km után se nyomta nekem viszont izzadt, de ki lehet szellőztetni.
Hátrány
  • A bringának nincs hátránya viszont a gumit 20km után cseréltem mert a bringa koporsóvá vált.
Tapasztalat
  • Gumit cserélje le mindenki aki teheti még az elején, mert borzasztóak. Mintha jégen mentem volna, nem lehetett vele kanyarodni mert azonnal csúszott nem h a hátsó, még az első kerék is, pedig nem vagyok egy vadállatul kanyarodó típus.
  • Kapott egy CST Cyclopsot, jobban néz ki és még nem csúsztam meg vele pedig gyorsabban kanyarodok.
  • Akinek hiper elvárásai vannak az ne vegyen, aki bringázni akar szinte mindenhol az vegye, de legyen tisztába azzal h ennyi pénzért mit kap. Engem teljesen kielégít ez a Kross mtb. Ár értékbe szerintem mindent visz, csak ajánlani tudom.
Erre ajánlom
  • városra, túrára mindenféleképpen, gyenge xc-re de csak okosan
Ennyiért vettem
91900
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bosco55 avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Tökéletese meg vagyok elégedve vele. Egy 2006-os Kellys Quartz DSC-t váltottam le erre a Kross mtb-re, és azt kell, hogy mondjam egyáltalán nem csalódtam, függetlenül attól, hogy nálunk nem igazán ismert márkáról van szó. Közeli ismerősöm boltjából vásároltam, bíztam abban, amit elmondott róla. Azt kell , hogy mondjam teljesen igaza volt a kerékpár tulajdonságaival kapcsolatban. Kíváló ár-érték arány, más márkáknál egy ilyen teljesítményű kecaj minimum 30-40ezerrel többe kerül. 1,5 hónapja használom napi rendszerességgel a Kross Hexagon X6-ot, leginkább városban. Eddig semmilyen probléma nem jött elő. Én a 2013-as Acera váltóval szereltet kaptam már, meg is lepődtünk kicsomagolásnál. A kellys-emen is mechanikus tárcsafékek voltak, de korántsem fogtak olyan finoman ÚJONNAN, mint a Kross-é. Szinte, mintha hidraulikus féket használnék. Vltó első-hátsó pontos, gyors, teleszkóp rugózása ebben a kategóriában asszem megfelelő. Aki erősebb terepen akar bringát használni, annak nyilván ez nem megfelelő, cserélje le őket ;)

Hátrány

Nagyon panaszkodni nem tudok rá. Egyedüli "hiba" talán a gumi gyors kopás. Eléggé puha szerkezetű abroncsokat tesznek rá gyárilag, ezt ajánlom lecserélni akár már az legelején. Másik az ülés keménysége, én még nem cseréltem le, nagyon megy a kecaj festéséhez, egy idő után megszokható az állaga.

Tapasztalat

Összességében ennyi pénzért, nagyon korrekt, jó bringa a Hexagon X6, rendszeres használatra. Nyűstölheted nyugodtan, bátran ajánlom mindenkinek!!!!!

Frissítés: nov. 17

Vettem rá schwalbe trekking gumikat, a régiek 5 hó alatt elkoptak szépen. Illetve markolatot cseréltem rajta, zselésre. Most van benne 3700km eddig tökéletesen szuperál rajta minden, váltó, fék kíváló.

Ennyiért vettem
92000
Csatolt képek
Kross Hexagon X6  2012 mtb
18 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tomsolo avatar
6 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Jól néz ki ez a Kross mtb - nekem legalábbis bejön ez a fekete/sárgás kombináció valamint  matt festés élvezet fogdosni a vázat nem izzad rá az ember keze rögtön. :)
  • Szépek a vázon a varratok, jól összerakott masszív darab, könnyedén elbír engem (100+).
  • Viszonylag jól összevan rakva a cucc, és kényelmes használni.
  • Érdekes, hogy a gyári adattól eltérően az én Kross Hexagon X6-omon 2012-es ALIVIO hátsó váltó van az ACERA helyett, a középső az maradt Shimano Tourney TY10. Az ok, mint kiderült, hogy az enyém LIMITED EDITION és ahhoz alapból azt adtak. (thx BluElefantino). A lenti tesztelő kollégákkal ellentétben nálam mindkettő szépen teszi a dolgát szóval az is lehet hogy a Tourney jobban szereti az Aliviot.
  • A tárcsafékei nagyon jók, és ami legjobban tetszik, hogy nemcsak erősen fognak ha kell, de nagyon jól lehet érezni és tartani velük fix sebességben a gépet egy-egy komolyabb lejtőn/kanyarban.
  • Első teló is teljesen rendben van, nekem pont megfelelt a gyári beállítás, jó magas járdaszigetekre mászok fel vele koppanás nélkül.
  • Nyereggel nekem semmi bajom nincs, kicsit talán sportos - bár ez egyéntől függ ki mit szeret.
  • Van normális importőre és jó az ára, érdemes szezon vége fele rápattani, egész jó kedvezményeket lehet kiharcolni a kerekedőktől a hivataloshoz képest :)

 

Hátrány

Nos nem sok dolgot tudok jelenleg felróni  tény, hogy némelyik dolog embertől függ ki mit szeret alapon:

  • pedál, nem látszik valami tartósnak - műanyag plusz alukeretes - ezt cserélnem kell hamarosan (bár eddig elég jól bírja:)
  • kormány kialakítás lehetne jobb egy picit: pl. a szélessége lehetne kicsit rövidebb valamint nem kellemes rá szerelgetni
  • köpeny nem valami nagy szám, előbb utóbb lefogom cserélni vmi városiasabra én is (talán Cyclops lesz nekem is)
  • a markolat nem tetszik, lefogom cserélni, mert nem kényelmes és bár fog, dörzsöl rendesen és izzasztja kezet cserébe nem csúszik - gondolom ilyen sportosra akarták venni vele a figurát, de nekem túl kemény.
  • Egy picit lehetne könnyebb, de kategóriájában nem számít nehéznek ez a Kross mtb
Tapasztalat

Mivel főleg városban használom a Hexagon X6-ot, ezért kapott ezt, azt: lámpákat, prizmákat, sárhányót, de még így is elég sportos maradt a megjelenése. :)

Erre ajánlom

Azért azt nem szabad elfelejteni, hogy a gyártónak ez a vonala az ún. „active” vonal, tehát nem egy igazi sport mtb-ről beszélünk, - aki arra veszi sztem csalódni fog - hanem kifejezetten a hobby vonalra megy rá (mint pl. én aki munkábajárásra -kb. napi 11-14km hegyes völgyes aszfaltos út, némi köves kemény földúttal -  meg néha egy-egy kirándulásra használja :P)

Ennyiért vettem
86 000
Csatolt képek
Kross Hexagon X6  2012 mtb
M-es váz.
Kross Hexagon X6  2012 mtb
Gyári markolat. A V-brake felirat funny.
Kross Hexagon X6  2012 mtb
Gyárilag adott Alivio + a matt festés.
22 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

CCaprine avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, csak kipróbáltam, sima XC-sként
Előny

Kiváló ár/teljesítmény!!!

Nagyon jól összerakott bringának tűnik ez a Kross mtb...

Hátrány

Nem lock/out - os a telo, de persze ebben az ár kategóriában így is nagyon ott van...

Tapasztalat

Sajnos csak kipróbálás szinten volt hozzá szerencsém, mert egyelőre csak szemezgetek vele, de nagyon tetszik, és az itt olvasottak is mellette szólnak...  :)

10 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kfz96 avatar
7 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Álomszép anodizált matt festés

-Nagyon jó felszereltségű a Hexagon X6

-A gyári mechanikus tárcsafék nagyon harapós! :D

-Hihetetlen jó vázgeometria ami a testesebb embereket is könnyedén megbírja

-A Santour-os teló nagyon precízen veszi a bukkanókat még a kis köveket is kimozogja

 

Hátrány

-A középső váltót haladéktalanul érdemes lecserélni egy komolyabb darabra mert nagyon gagyi.

-A gyári markolat hosszútávon kikezdi az ember kezét.

-Nagyon gyorsan kopik a gyárilag felszerek köpeny.

Tapasztalat

Kicsivel drágábban lehet venni a hexagon X8-at jobb felszereltséggel.

Erre ajánlom

Egyaránt városi és durvaterepes túrázgatásra alkalmas.

Ennyiért vettem
92000 Ft
Mért tömeg
14782 g
12 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

f.dieel avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Sziasztok!

Nagyon sok biciklit megnéztem mielőtt megvásároltam volna…… és kb 2 hónapja vettem egy Kross Hexagon X6-ot. A választásom fő oka a váz geometriája, az ár, a márka (kross) és a kinézete volt. Ami meg kell, hogy mondjam szerintem ebben az árkategóriában igencsak impozáns.

Nagyon kényelmes vele tekerni az ülése kimondottam jónak számit nem fáj, sehol ha leszállok róla egy jó hosszú túra után. 

Az első villa (SR Suntour XCT V4) szerinte elég jól mozog ahhoz képest, hogy rugós….  és tényleg kimozogja azt a 100 mm. 

Hátsó váltó (Shimano Acera M390) szerintem nem olyan rossz csak terhelésnél nem ajánlatos vele váltani. Első és a Hátsó fékek nagyon jól teszik a dolgukat. A Hajtómű erősnek tűnik, és a többi alkatész is rendben van szerintem.

Hátrány

Első váltót (Shimano Tourney TY10) ahogy lesz rá pénzem szerintem, lecserélem, mert eddig 5-6 alkalommal váltottam vele és mindegyik váltásnál csörög, csattog és, van mikor a láncot is, ledobja. Szóval ez nem igazán jó. Hátsó váltó (Shimano Acera M390) szerintem nem olyan rossz csak terhelésnél nem ajánlatos vele váltani.

 

 

Tapasztalat

Szerintem egy nagyon jól összerakott bicikli a Hexagon X6. Én sokat járok vele aszfalton és terepen is egyaránt. Ezért nyugodtam lehet használni kisebb terepen, erdőben, persze az ésszerű keretek között.

Erre ajánlom

Nyugodtam lehet használni kisebb terepen, erdőben, is persze az ésszerű keretek között.

Ennyiért vettem
89000 ft
18 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

fundaluk avatar
28 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 97%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Egy hónapja vásároltam a Hexagon X6-ot, a hasonló kategóriájú biciklik közül végül is a kinézet alapján döntöttem, nagyon tetszett a sötétszürke-sárga színkombináció. A váz festése matt és elég tartósnak néz ki az eddigi tapasztalat alapján. A geometriája kényelmes hosszabb túrákon is. Masszív túlméretes kormányfej. A villa teljesíti az alapvető elvárásokat - előtte RST Capa T7-em volt, nekem az is megfelelt, ezt sem érzem jobbnak ugyan de rosszabbnak sem. Gyári pedál eddig szépen működik. A Shimano márkájú mechanikus tárcsafékek rendben teszik dolgukat: az első hetekben folyamatosan javult a fékerejük a bejáratási időszakban. Nagyon egyszerűen állíthatóak. Bár ez az első tárcsafékem és így korábban nem volt tapasztalatom ilyen téren mégis könnyen utána tudtam állítani a kezdeti bovden nyúlásból, fékbetét kopásból eredő szükséges mértékben. Nem ciceregnek és egyéb probléma sincs velük. Alkoholos sprayvel pucolom néha a tárcsát. Nyeregcső, kormány, kormányfej szép Kross márkajelzéssel ellátott darabok.

Hátrány

Gyári markolatot kissé kényelmetlennek éreztem és bár sajnáltam levenni, mert szép sárga színe jól illett a biciklihez, lecseréltem egy Ritchey markolatra. Ugyanígy a nyerget is, amely szépen mutatott a bringán, lecseréltem a jól megszokott Selle Royal Alpinomra. A gyári szerintem csak rövid távokra alkalmas de hát ez egyéni ízlés dolga. Viszont a vele adott Impac gumi a ráírt 2,1 méret ellenére szinte keskenyebb mint a régi bringámról megmentett C1313 CST Traveller 1,90-es gumim. Egy Kenda Kinetic 2,1-essel is össze tudtam hasonlítani attól jóval keskenyebb. Aki terepezni akar jobban teszi szerintem ha vesz rá egy komolyabb bütykös gumit. Én főleg városban használom a Hexagon X6-ot ezért tegnap tettem rá egy pár CST Cyclops 2,4 széles gumit amivel szerintem igazán jól néz ki.

Tapasztalat

Főleg városban illetve város környéki aszfaltos és kemény földutas túrákon használom, sík vidéken. Erre tökéletesen megfelel ez a Kross mtb. Komolyabb hegyi és terep használathoz biztos rá kellene még költeni egy kicsit (az említett gumi és esetleg egy teleszkóp csere), de lightosabb használatra teljesen jó a Hexagon X6.

Erre ajánlom

Városi tekergés, túrázgatás aszfalton és földúton

Ennyiért vettem
100000
Csatolt képek
Kross Hexagon X6  2012 mtb
Kross Hexagon X6  2012 mtb
32 olvasó 97%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-12 (12 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Performance Alu


anyag:

Alumínium


méretek:
  • XS (15")
  • S (17")
  • M (19")
  • L (21")
  • XL (23")

 
színválaszték:
  • Fekete-grafit
  • Fehér-grafit

villa (teló):

SR Suntour XCT, 100 mm rugóút


Meghajtás

hajtókar:

SR Suntour CW13 XCC T202PBIG 42/32/22T


lánc:
KMC Z72
fogaskoszorú:
Shimano Acera,

CS-HG31-8 11-32T


középrész:

Buchel


hátsó váltó:
Shimano Acera
 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

Alumínium/nylon


Kerék

felni:

Kross Disc, alumínium, duplafalú


első agy:

Joy Tech D041DSE 36H


hátsó agy:

Joy Tech D142DSE 36H


külső gumi:
Impac Trailpac,

26"x2.1", fehér csíkkal


Irányítás

kormány:

Kross, alumínium, hajlított, 660 mm, 31,8 mm


markolat:

Herrmans


kormányszár:

Kross, alumínium, ahead, 31,8 mm


kormánycsapágy:

Neco H172


nyereg:

Selle Royal Mach Custom


nyeregcső:

Kross, alumínium, 27,2 mm


Fék

tárcsafék:

Shimano BR-M375, bowdenes


 
féktárcsa:

160 mm


 
fékváltó kar:
Shimano Tourney,

ST-EF51-A


tömeg:

14,58 kg


Kross logó

Kross márka bemutatás

A Kross cég 1990-ben, indult Lengyelországban, kis, családi kerékpárboltként. 1997-től foglalkozik saját kerékpárok gyártásával, azóta sorra szerzi az elismeréseket- többek között „Lengyel Presztízs”-díj (2001), Év Kerékpárja (2008, Unplugged modell), Aranyhajtómű (2009) díjakat söpört be.

Mára Európa egyik vezető kerékpárgyártójává nőtte ki magát, és 2009-től hazánkban is forgalmazzák. A Kross kínálatában városi, trekking és mtb kerékpárok találhatóak, a kedvező, könnyedén elérhető árútól a csúcskategóriás karbonvázasokig, egészen kicsi gyermekektől felnőttekig, kortól-nemtől függetlenül mindenkit kielégítő palettán.

Zbigniew Sosnowski, a Kross Birodalom alapítója: "Nagyon sokat tettünk, de én azt mondom: még mindig sok a tennivalónk. Mivel a siker az egy folyamat, kemény munkával tovább kell tökéletesítenünk a termékeinket és a rendszerünket. Úgy gondolom, hogy fejlesztéseinknek köszönhetően hamarosan az egész világon ismerni és használni fogják a Kross kerékpárokat, termékeinket pedig a minőséggel, az alacsony árral, a kiváló funkcionalitással és az eredeti design-nal fogják azonosítani."

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Kross Hexagon X széria megéri?
Nincs még hozzászólás
Kross Hexagon X6 vázmérete megfelel nekem?
6 válasz
utolsó: 2015. márc.
Kross Hexagon X6 tárcsája toláskor sípol, mi lehet a baj?
8 válasz
utolsó: 2013. márc.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Kross Hexagon X6 termékkel kapcsolatban: