Eléggé jól összerakott és olcsó kerékpár ez. Szerintem a gyári alkatrészei is kellően jók és strapabíróak. A váz és a kerekek szerintem a legjobban időtálló alkotóelemek. A hátsó váltó kiváló, eddig nem nagyon kellett piszkálnom. A fékek is nagyon jól fognak rajta, ezek csak egy kicsi utánállítást igényeltek. A fékváltó kar is teljesen kényelmesen használható, pedig eleinte nem tetszett ez a fajta konstrukció. A környező hegyekben (Tatabánya: Gerecse és Vértes) szoktam túrázgatni vele. Fölfele és lefele sem volt vele baj eddig. Nagyon jól irányítható, és kezelhető. Nem tudom mi a divat a súlyban, de ez kb. 13-15 kg között lehet és nem nehéz vele felmászni nagyobb dombokra sem.
Az első villa nem a legjobb merevség és rugóút szempontból sem. Fékezéskor eléggé hajlott hátrafele, ami kicsit ijesztő volt. A hajtókar a másik gyengéje szerintem. Sima négyszögtengelyes hajtókar van benne gyárilag. Korábbról már sok negatív tapasztalatom volt ezekkel, és most ismét előjött. Sajnos hamar fellazult a csavar és tönkrement a menet is a középrészben, így ez is le lett cserélve. Annyira nem is hátrány még, de az első váltó nem a legprofibb, így akinek nincs türelme folyton állítgatni, meg ügyelni a váltásra, akkor ez is hamar cserére szorulhat.
Alapvetően nagyon jó bringa, a villát és a hajtóművet leszámítva. Ha valaki csak azért venné, hogy egy megbízható bicóval tekerhessen mindenfele, de nem használná túl szélsőséges viszonyok között, akkor még a fenti két alkatrész is hosszú életet élhet a bicóban. Mondjuk én, amennyit rááldoztam a plusz alkatrészekre, már vehettem volna egy valószínűleg jobb A3-as Kross-t. Viszont akkor nincs meg az építgetés öröme, plusz így talán kicsit jobb is lett a gépezet. Eddig nem csalódtam a bicóban, és szerintem még jó sokáig fog tudni szolgálni.
Megfelelő első villával és gumikkal hegyekbe botorkálni tökéletes bicaj, illetve szintén gumitól függően szerintem aszfalton is simán lehet vele menni hosszabb túrákat.