Kross Level B4 mtb

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.01.)
  • Listaár: 207.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

gila avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • igényes kivitel
  • nagyon jó vázgeometria
  • jó minőségű alkatrészek
  • hozzáértőket kérdeztem a villáról a kerékpár vásárlása előtt, húzták a szájukat, de nekem eddig egy rossz szavam sem lehet, teszi a dolgát terepen is becsülettel
  • hosszabb távon is kényelmes ülés
  • szolid, nem hivalkodó festés
Hátrány
  • Talán nem igazán hátrány kategória, de nekem kicsit magasan van a kormány. Szoktatom magam hozzá :). Nem kényelmetlen a testhelyzet hosszabb távon sem, meg emelkedőn sem, csak szokatlan.Valószínűleg a 29ER montik sajátossága ez.
  • féket gyengének, kicsit nyúlósnak találom. Jó minőségű, meg roppant könnyen lehet beállítani, de én többet vártam. Bár még bekopási életciklusban van, így még javulhat a teljesítménye. Azért meg lehet állítani a kerékpárt :). Ha ilyen marad akkor is együtt lehet élni vele. ( Örömmel módosítom ezt a kijelentésem :) A fék bekopott mostanra, és egy szavam sem lehet, rendesen harap, és jól adagolható lett!! Így már a fék is mehet az előny tartalom alá... )
  • a hátsó váltó nem tartja elég feszesen a láncot, terepen elég sokszor hallani, hogy a vázhoz csapódik, de a váltást tökéletesen végzi
Tapasztalat

Már vagy harminc éve kerékpározom, az utolsó 17 évet 26"-os montival. Többnyire a Vértesben tekerek terepen, néha a haverokkal országúton is, ami 26-ossal egészen szép kihívás :). Gondoltam épp ideje beszerezni egy olyan kerékpárt, amivel tudom tartani az iramot országúton is, és nem kell lemondanom a terepről sem.

A "Krossz" márkára esett a választásom, mert annyi pénzért, amennyiért vettem, a neves márkák nagyon gyenge kerékpárt kínálnak. Nem bántam meg, minden egyes forintot megér a kerékpár. Nem vagyok egy nagy bicóguru, nem tudom osztani az észt, mivel ez életem első 29-ese, nincs igazán összehasonlítási alapom. A 26"-os után nekem nagyon bejött! A kormány magasságát még szokni kell, de már nem zavar. Az első pár kör után feljebb akartam állítani az ülést, csak egy idő után már nem értem el a pedált :). Nagyon jól lehet vele terepen emelkedőn is haladni, lefelé pedig szenzációs, nagyon stabil. A váz kialakítása nagyon rendben van, durva emelkedőn, mikor elfogy a kraft, gond nélkül ugorhatsz le a kerékpár mellé. 

180 cm magas vagyok, és 75 kg, szóval átlagos, nekem a teló is tökéletesnek tűnik. Bár most hideg idők vannak, és ilyenkor az olaj vízkozitása belejátszik rendesen a villa munkájába. Majd ha melegszik az idő, kiderül, hogy akkor is elégedett leszek-e :). ( Mostanában napközben plusz 10-15 fok is van, és még mindig az elvártnak megfelelően működik a csillapítás )

Összességében a Kross Level B4 egy nagyon tisztességesen összerakott, szerethető kerékpár az én véleményem szerint. Akciós áron pedig kihagyhatatlan volt :).

Erre ajánlom

XC, hobby kerekezés, túrázás...mindenkinek :)

Ennyiért vettem
149 900
Csatolt képek
Kross Level B4  2013 mtb
38 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Aluminium Lite


anyag:

Alumínium


méretek:
  • S
  • M
  • L
  • XL

 
színválaszték:

Fekete-zöld-fehér


villa (teló):

Suntour XCR 32 RL Coil (rugóút: 100 mm, kormányról vezérelhető)


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Acera,

M371 44/32/22T


fogaskoszorú:
Shimano Alivio,

HG50-9 11-34T


középrész:

SR Suntour


első váltó:
Shimano Alivio,

M431


hátsó váltó:
Shimano Deore,

M592 Shadow


 
fokozatok száma:

3x9


pedál:

Alu/nylon


Kerék

felni:

WTB Speed Disc i19 29" 32H


első agy:

Joy Tech D041DSE 32H


hátsó agy:

Joy Tech D142DSE 32H


külső gumi:
Schwalbe Rapid Rob,

KevlarGuard 29"x2,1"


Irányítás

váltókar:
Shimano Acera,

M390, 9 fokozatú


kormány:

Kross Sport Components, alu, egyenes 680mm, 31,8 mm


markolat:

Kross


kormányszár:

Kross Sport Components (alu, ahead, 31,8mm)


kormánycsapágy:

VP A41AC félintegrált


nyereg:

Selle Royal Seta M1 Custom


nyeregcső:

Kross Sport Components (alu, 27,2mm)


Fék

tárcsafék:

Avid DB1 (hidraulikus)


 
féktárcsa:
  • 180 mm (első)
  • 160 mm (hátsó)

fékkar:

Avid DB1 (hidraulikus)


Kross logó

Kross márka bemutatás

A Kross cég 1990-ben, indult Lengyelországban, kis, családi kerékpárboltként. 1997-től foglalkozik saját kerékpárok gyártásával, azóta sorra szerzi az elismeréseket- többek között „Lengyel Presztízs”-díj (2001), Év Kerékpárja (2008, Unplugged modell), Aranyhajtómű (2009) díjakat söpört be.

Mára Európa egyik vezető kerékpárgyártójává nőtte ki magát, és 2009-től hazánkban is forgalmazzák. A Kross kínálatában városi, trekking és mtb kerékpárok találhatóak, a kedvező, könnyedén elérhető árútól a csúcskategóriás karbonvázasokig, egészen kicsi gyermekektől felnőttekig, kortól-nemtől függetlenül mindenkit kielégítő palettán.

Zbigniew Sosnowski, a Kross Birodalom alapítója: "Nagyon sokat tettünk, de én azt mondom: még mindig sok a tennivalónk. Mivel a siker az egy folyamat, kemény munkával tovább kell tökéletesítenünk a termékeinket és a rendszerünket. Úgy gondolom, hogy fejlesztéseinknek köszönhetően hamarosan az egész világon ismerni és használni fogják a Kross kerékpárokat, termékeinket pedig a minőséggel, az alacsony árral, a kiváló funkcionalitással és az eredeti design-nal fogják azonosítani."

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Kross Level B4 termékkel kapcsolatban: