Magellan Crater Acél mtb

12 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 59.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-12 (12 vélemény)
Rendezés

Jani avatar
Jani
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Pöpec fék és kényelmes kormány. (Nagyon jól mutat együtt, hogy tiszta sötétkék a váz, és olyan gumi van rajta, amin oldalt kék csík fut végig.)
Hátrány
Nincs teleszkóp, az nagyon kellene rá. Esetleg egy kicsit több fokozatú váltó. Ülést nem árt cserélni.
Tapasztalat
Igazából '99-es a darab, csak azt az évet nem lehetett kiválasztani. Igazából ez az első "komolyabb" biciklim, és még azóta is ez van meg. Eddig egyszer tört el a váz a hátsó tengelynél, de azóta tökéletesen megy. Apróbb problémák persze ezzel is voltak, de orvosolható. Nekem nagyon bejött, és még mindig megnézik az utcán, mert egy nagyon szép darabot sikerült kifogni, és eléggé karban is tartom. Sztem pár évig még biztos nem fogom lecserélni, mert mostanában sajnos nem tudok vele annyit menni, amennyit szeretnék.. :S
Erre ajánlom
Első sorban nagyobb darab embereknek ajánlanám, mert nagyon jól elbírja a 100+ -os embereket is. Első sorban városi biciklinek tartom, de ha terepre merészkedik az ember fizikumtól és gumitól függően ott is helytáll.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

uhu avatar
uhu
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Hát........................ nem sok
Hátrány
A hátsó kerék , a hátsó váltó , hajtókar
Tapasztalat
Sztem jó nekem tetszeik
Erre ajánlom
városba kissebb túrázgatásra
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

medve avatar
medve
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Pici, könnyű, törékeny váz, nőknek ideális :-) Az áráért rendes alkatrészek, jól összerakott bicikli.
Hátrány
Nekem leginkább a váltókkal voltak/vannak problémáim. A hátsó fogaskeréksort sikerült rendesen leamortizálnom (törött fogak - biztos ennyire amatőr vagyok), és vannak fokozatok, amiket nem szívesen vesz (daráló hang), jellemzően a szélsőeket. Az első váltó nagyon bizonytalan, szoktam neki drukkolni, hogy sikerüljön a váltás (ez csak a kisebbről nagyobb fogaskerékre váltásra igaz). Az első fék hajlamos kiakadni, de ez lehet a sárvédő miatt is (nem vészes, tekerés közben max. annyit érezni belőle, hogy jé, nem is vettem észre, hogy emelkedik az út :-)). A váz nem alkalmas rendesebb terepezésre. Azért simán együtt lehet élni ezekkel, én még most is azt mondom, jó vétel volt :-)
Tapasztalat
Jól összerakott bringa, ha az ember egy noname, vagy teszkógazdaságos bicikliről ül át egy ilyenre, hajlamos meglepődni, mennyire más érzés :-) Belépő szintnek tökéletes választás. Nőknek különösen ajánlott a könnyűsége és a vázgeometriája miatt.
Erre ajánlom
Városi tekergetésre, lajtosabb terepre ideális. Az áttétel miatt országúti távra nem ajánlott (elöl 42-es a legnagyobb fogaskerék).
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Valsifeldur avatar
Valsifeldur
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Jó ár/érték arány. Az alu vázas verziónál csak 600 grammal nehezebb, viszont egy tizessel olcsóbb volt.
Hátrány
Középcsapágy nem túl tartós. A fékkar leszedi a festéket, ha a kormány keresztbe fordul.
Tapasztalat
Rosszul volt összerakva, mivel kotyogott a villanyak. Hiányzott egy gyűrűs alátét, de ez inkább a boltot minősíti, nem a bringát (Blue Cet). Valószínűleg egy telós villát akartak beletenni, de visszacserélték, ekkor maradt ki egy alkatrész. A külsők lecserélésével (Continental Doublefighterre) kevesebb, mint 5000 ft-ból nyertem 400 grammot, így majdnem ott voltam, mintha aluvázast vettem volna.
Erre ajánlom
Hétvégi bicajozásra, aszfaltra, könnyű terepre. Évi <1000 km-re tökéletes.
Szerinted hasznos?

Ranger^41 avatar
Ranger^41
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Sztem kurva strapabíró, és ha rendes alkatrészekkel elvan látva nagyon sokáig hű társa lesz az embernek. :)
Hátrány
Nehéz.... Festése szar... legalábbis bowdenház lekoptatta csomó helyen pl fejcsőnél.
Tapasztalat
Hát elég faszán bírjaa strapát 70-80 cm-s sík betonra érkezéseket simán bírja (B+ hátsóagyam már nem :)) semmi repedés nincs rajta csakhát qrva nehéz... Hamarosan cserélve lesz mermár néhol megkezdte a rozsda meg valami dirt vázat szeretnék.
Erre ajánlom
Város, lightos terep, kicsit alkatrészügyileg felfejlesztve szolíd állatkodás :D
Szerinted hasznos?

karesz bátyó avatar
karesz bátyó
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Az elónye az a craternak,hogy nem töeik olyan könnyen de viszont már egy jó dhs-nak nem ajánlanám
Hátrány
amikor megvettem és felmentem vele a hegyre lepatogott róla a festék ezért át kellett fujnom magamnak
Tapasztalat
A vicc az a craterben. hogy egy hétre rá miután megvettem felmentem vele a hegyre és két darabba hoztam le mert ketérecccsent
Erre ajánlom
A cratert kezdő dhspknak ajánlom
Szerinted hasznos?

Sufnituning avatar
Sufnituning
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Olcsó, és jó kis cro-mo váz 5 év garival! Hál isten csak 2 évig használtam!
Hátrány
Na szóval; nekem mindíg az volt a porblémám, hogy a váltópapucs gyenge mint a bűn, és nem cserélhető. A váz 2 hónapos volt, amikor kilazult a váltó, majd a kerékkel erőlködött- a váltó hulla lett, a kereket kicentiztem, a váltópapucs menete meghalt, és majdnem letört. Megsufnizták, ahol vettem, majd egy fél évre rá éppen hogy odabasztam a váltót, ismét behajlott a szem. Utána levágták, majd hegesztettek egy másik szemet. Ezt is odabasztam, majd lehajlott, miközben a féktartó papucs, miközben raktam volna föl egy másik féket - a csavar szorítása közben lecsavarodott !! majd letört. Ezt is hegesztették, és a technika miatt a váz egyes részeit festhettem újra!
Tapasztalat
14 ért rohadtul nem éri meg, ha azt nézed, hogy 17-ért boát, 22-é pithon/cobra/mamba-t, 26-é meg polarist veszel... Ha nincs léd, akkor is az alu verziót vedd, az jobb (19 lé asszem)
Erre ajánlom
Csak túra! Semmilyen nemű állatkodásra nem jó, mert egy nagy rakás szar!
Szerinted hasznos?

mano avatar
mano
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
merev váz,jó megjelenés,aóucsóóó!!!
Hátrány
alpfelszereltség:felni,köz.agy!Kell rá egy jóuaó teló,egy felni és lehet szépíteni!!!!!!!!!:)
Tapasztalat
K..va jól nézhet ki,ha adsz rá +pénzt és jól is fog mükszeni!!!!!!
Erre ajánlom
Túrára,néha(ha át van egy kissé alakítva!)terepen is lehet neki adni!!!
Szerinted hasznos?

LGee avatar
LGee
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2000, csak kipróbáltam, sima XC-sként
Előny
Kellemes, kezelhető, hobbi célokra kiváló, jó felszereltségű bringa.
Hátrány
Nehéz, komolyabb igénybevétel alatt gyorsan amortizálódik. Gyenge kerekek.
Tapasztalat
A 900 g-os gyári Duro külsőket feltétlenül érdemes lecserélni. A Bike+ agyakkal lehetnek gondok. A többi alkatrész megfelel a kategória minőségi elvárásainak.
Erre ajánlom
Könnyebb súlyú vagy női hobbikerékpárosoknak, akik szeretnének terepen is tekerni. Jó bevezetés bárkinek a mountain bike érzésbe.
Szerinted hasznos?

Yeti22 avatar
Yeti22
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Az alap ára eléggé baráti. A kinézetre szerintem nagyon király. Az alkatrészei ha nem is a top , de nagyon strapabiróak. A fejlesztésekhez nagyon jó alap. A gyárilag fent levó "filléres" Bike+ fék nagyon jó (már bánom hogy kicseréltem)
Hátrány
Acél vázas révén kicsit nehéz , de legalább tuti nem törik el. Az ACERA fékváltókar müködik de szerintem nagyon ronda. 70 kiló feleti bringásoknak ha terepre is akarnak menni gyenék lesznek a kerekek (én is kicseréltem). A gyári gumi eleggé hamar elkopott hátul
Tapasztalat
Még most is ezt használom. Gondolkoztam hogy kicserélem egy alu vázra (csak divatból) kicserélem, de inkább fejlesztek rajta (LX/XT-re)
Erre ajánlom
Olyan bringásoknak akiknek egy megbízható kerékpár kell, de nem súlymániások. Nagyon strapabiró a terepen is megállja a helyét. (Hetente 1-2 alkalommal megjártam vele a Hármashatárhegyet)
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

big Z avatar
big Z
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
az ára
Hátrány
lehet rajta tuningolni bőven bár nem gyorsan "romló" alkatrészek vannak rajta, egy teló elkéne rá bár az már nem ennyibe kerülne, alapból nem lehet rá tárcsaféket szerelni :-(
Tapasztalat
belépő szintü kerékpár= dupla felni, kazettás agy, megbízható alkatrészek( Acera, B+) , minden van rajta amitől moni a monti, ez már véletlenül sem Cora bike :-)
Erre ajánlom
aki rendszeresen használja (nam csak hétvégén), munkába járás + könnyebb hétvégi túrák (pl.: Gázló TT :-))) + ha valaki inkább lassan fejlesztgeti a bringát és addig is tekerni akar jó vállasztás (bár ez a megoldás a végére mindig drágább :-(
Szerinted hasznos?

SzeZo avatar
SzeZo
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2000, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
A 60.000 Ft igazán jó ár egy Acera szettes, monoblokkos bringáért. Szép:).
Hátrány
Nincs - részemről.
Tapasztalat
Eddig kb. 7500 km-t tettem bele leginkább városban és országúton. Oda tökéletesen megfelel, jobbnak érzem, mint korábbi Csepel outimat.
Erre ajánlom
Azoknak, akik leginkább aszfalton tekernek, de néha könnyű terepre is kimerészkednek.
Szerinted hasznos?

1-12 (12 vélemény)
Rendezés

Magellan márka bemutatás

A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.

A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.

A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.

Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.

Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.

Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magellan Crater Acél termékkel kapcsolatban: