Jó geometria , tartósnak bizonyuló alapanyag , jó kiindulási alap (már gyárilag is tárcsafékes agyak vannak rajta) , ésszerűen válogatott alkatrészek.
Bizonyos elemeivel meggyűlt a bajom , pl a gyári EF50es fékváltókar elég gyenge fékteljesítményt produkált. A powerslop rendszerű monoblock véleményem szerint rossz megoldás!
2007 őszén vettem a bringát. Elégedett voltam vele , de néhány dolgon fejlesztettem , a gyári Duro gumit lecseréltem egy jobb fajtára , a fékbetéteket szintén. Remekül teljesített minden , de az év végi karbantartáskor kiderült , hogy a monoblock nem a tartósságáról lesz híres. Powerslip rendszerű , addig sosem hallottam ilyenről , viszont erősebb nincs belőle , tehát a karbantartás vagy rendszeres , vagy egyszeri nagyobb költség. Problémaként előjött a hát agy beállása is , fixiként üzemelt váratlanul - a bikepositiv country disc agyak tömítése nem a legjobb.
Ezeket a hibákat kiküszöbölve egy tartós és jó bringát tudhatunk magunkénak... Na de én itt nem álltam meg. Jelenleg mindenki furcsálja , de egy alapnak tekinthető vázra építettem meg magamnak azt a bringát amin mindennek van valami értelme , minden valamiért úgy van rajta. A teljes leírása az profilomon van , de megpróbálom kb sorbarakni miként cserélődtek a dolgok. Gumik - fékbetétek - hajtómű és monoblock - fékkarok - váltókarok - teleszkóp , ezzel együtt első tárcsafék lett - váltás - kerekek és fékek(újra) - nyereg - kormánycsapágy - stucni és kormány.
Van ami saját igényem szerint cserélődött , volt amit inkább cseréltem mert már nem üzemelt szépen.
Szerethető bringa!!
Városi szaladgálás , CC , más szakágakhoz nem ez a geometria tartozik, versenyzéshez nehéz.