Magellan Crater V mtb

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.11.)
  • Listaár: 115.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




victorio112 avatar
16 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Az alap bringa elég jól fel volt szerelve, de akinek nem tetszik rajta valami, az cserélje le ami nem felel meg. 

A legjobb az Alu váz, mert nagyon könnyű és jól eltalált konstrukció. Egyenesekben remekül fut, enyhébb terepen is megállja a helyét. 

18"-os vázat használok 183 cm magas vagyok. Elvileg lehetne nagyobb váz egy számmal, de szerintem nem szükséges. 

 

Hátrány

Egyedül a középső váltóval volt bajom, egy Alivio volt rajta. Érthetetlen módon egyszer csak elkezdett kotyogni és cserélni kellett. Lx-et kapott a bringa. Így minden rendbe jött. 

Tapasztalat

2009-ben döntöttem kerékpár vásárlás mellett. 

Rengeteg biciklit megnéztem, végülis 4 maradt játékban. Merida, Gepida, Scott és a Magellan. 

Összességében arra jutottam, hogy ár/érték arányban a Magellan a legjobb, hiszen akkoriban a Crater Alivio váltóval RST telóval és B+ kiegészítőkkel annyiba került, mint egy Merida, vagy Gepida Acera váltóval meg ki tudja milyen telóval. 

És mindezt megfejelte még az is, hogy a Crater Alu vázas. 

Sok mindent lecseréltem rajta, de alapnak kiváló választás volt. 

Első volt az ülés (SR-ra) és a pedálok (B+-ra) . Később a kormányfej nem tetszett és nem volt elég magas az emelése, ezért le lett cserélve egy B+ állítható magasságú fejre. Ez annyira nem jött be, mivel terhelés alatt kattogott az a rész, ahol a dőlésszöget lehet beállítani. Ezt megelégelve és tudva, hogy azt szeretném, ha magasabban lenne a kormány megrendeltem a B+ Trigon kormányfejet és hozzá egy OS kormány is kellett, ami szintén B+ lett. Így már nem volt kattogás, mivel a Trigon egy részből áll. 

Majd jöttek a fékkarok (Deore-ra), és a markolat (Velo-ra). 

Aztán a középső váltó (Deore LX-re) és a hátsó fogaskerék (Alivio-ra). 

A többi holmi a biciklin csak kiegészítő. 

A monoblokkhoz és a Truvativ hajtókarhoz nem kellett hozzáérni. 

A legnagyobb problémát mégis a megfelelő világítás kiválasztása jelentette. Volt legalább 4 féle lámpa szettem. Egyik se vált be, Vagy zörgött, vagy beázott, vagy csak eltört. 

Végül megtaláltam az igazit. BBB HighCombo. Majd véleményezem. 

Összesítve csak annyit tudnék írni, hogy egy igazán jó kerékpárról van szó, ami megfizethető, szép és jól felszerelt. Csak ajánlani tudom mindenkinek. 

 

Erre ajánlom

XC, város, dirt. 

Ennyiért vettem
150000 körül járok. :-)
Csatolt képek
Magellan Crater V  2009 mtb
Magellan Crater V  2009 mtb
Magellan Crater V  2009 mtb
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 16
  • 18
  • 20
  • 22

villa (teló):

RST Gila ML


Meghajtás

hajtókar:

B+ Sport Lasco


fogaskoszorú:
Shimano Acera
első váltó:
Shimano Acera
hátsó váltó:

Shimano RD-M410-L


 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

Bike +


Kerék

felni:
WTB DX23
külső gumi:
WTB Nano Raptor

Irányítás

kormány:

B+ Town


kormányszár:

B+ Norma


nyereg:

WTB Pure V Sport


nyeregcső:

B+ Ride 3


Fék

 
féktest:

B+ Tektro


 
fékváltó kar:
Shimano Acera

Magellan márka bemutatás

A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.

A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.

A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.

Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.

Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.

Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magellan Crater V termékkel kapcsolatban: