Magellan Draco mtb

71 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.05.)
  • Listaár: 67.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-15 (71 vélemény)
Rendezés

arnoldbmw5 avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Sok van :)

-Szép szín

-Kényelmes markolat

-A tárcsafék állati jó

-A gumi utcára király

-Birja a strapát

-Gyors váltó

-Ritka

-Sosem hagy cserben

 

Hátrány

- annyira jó, hogy már egyszer el akarták lopni :/

- 4500km után elkezdett recsegni a bicikli

-Féktárcsa könnyedén felhevül

-teleszkópnak télen annyi.

Ennyi :)

Tapasztalat

Utcára, vagy egy túrára ajánlanám. :) Bírja az ugratásokat, de azért DH-t már nem. :D  Lassan 6 éve hűséges társam, sosem hagyott cserben, szervizeni csak akkor kell ha durván használod, egyébként meg nem szervízigényes. Annyira imádom, legazivesebben feleségül venném :) (ez elég furán hangzott) Nagyon állat a gép, igazi Utcai, hegyi szörnyeteg. A játszótérre lejáró gyerekek, meg a szülők is gyakran megnéznek engem a bicajon ülve. A tárcsafék nem viccből van rajta, viszont maga a féktárcsa nem nagyon adja, simán nyolcas lesz benne és könnyen felhevül. Tehát azt lecseréltem. A teleszkóp nem jó, 10fok alatt befagy alig működik, télen, meg sehogysem, meg se mozdul. Következőleg a villát cserélm le, valószínű, hogy egy Rock Sock-ra.

Erre ajánlom

Utcára, Kisebb-Nagyobb túrára.

Downhillra semmiképp.    :D

Ennyiért vettem
Kaptam, de amugy 70.000 volt
Csatolt képek
Magellan Draco  2007 mtb
A régi szép idők :)
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

suzuki112 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

2008-óta használom szinte minden nap és csak jókat tudok róla mondani.Tökéletes választás volt a városi szaladgáláshoz-munkábajáráshoz ez a Magellan mtb.A fékek még az eredeti pofával futnak pedig én télen-nyáron üzöm.Egyedül az első-és hátsó hajtás-lánc lett cserélve rajta 2011-ben.

Hátrány

Az ülés az hamar megatta mágát 

Tapasztalat

Nagyon szeretem a Draco-t, nem bántam meg hogy ezt választottam.

Erre ajánlom

Városi cirkálásra kiváló.

Ennyiért vettem
67000
Csatolt képek
Magellan Draco  2008 mtb
Útra kész
Magellan Draco  2008 mtb
Megérdemelt pihenés Batman
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zsmester avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Megbízható, a városba ritka,szép

eddig mindenhol megáálta a helyét, balatoni túra, erdő, párszor hegyi meredek pálya( nyakig sáros lettem :) )

a tárcsafék jól mutat, és jól is fog ameddig nem kell betétet cserélni, mert a gyári jó minőségű

a rugós nyeregcső kényelmes, az első teleszkóp jól csillapítja az ütéseket

Hátrány

ha nem figyelsz a karbantartásra simán otthagy az út szélén, de ez mindenre igaz! 

gyári rugós nyeregcső hamar meghal, normális minőségű fékbetétet nem lehet kapni

ezért én előre vettem egy másik fékrendszert, így már no problem

a váltó érzékeny, hamar tű egyes  a fogaskoszorú

Tapasztalat

összeségében jó, de a garanciás problémák rendezése zalegerszegen lehetetlen!

csepelig kellet mennem...

Szomszédom nyert egy caprine tour -t én akkor vettem az én bicajom, kb egy árfekvés( mondom kb) kb egyszerre voltak problémáink a váltóval, kb azonos km állás , csak neki nem szokott elgurulni a gyógyszer 

külsőre ha nem is egyforma, minőségileg az enyémet jobb helyre sorolnám be!

Erre ajánlom

hétköznapi használat, de ha néha ha elgurul a gyógyszer azt is elviseli :)

Ennyiért vettem
60000
Csatolt képek
Magellan Draco  2007 mtb
Magellan Draco  2007 mtb
Magellan Draco  2007 mtb
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

lacix86 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Árához képest igen korrekt tudású gép.

Megbízható, rendszeres karbantartás mellett.

Városi közlekedésre és kényelmes túrázgatásra ideális, ha elviseled néhány rigolyáját... Én nagyon hamar túlnőttem a képességeit, így szinte totál átépítettem.

Hátrány

Idővel, ha komolyabban gondolod a kerékpározást, szinte az egész bringát le kell cserélned, mert mindenre jó, de mindenre csak egy icipicit...

A váltó rendszeres karbantartás mellett is csak nehezen teszi a dolgát, folyamatosan után kell állítsam, hogy tökéletesen váltson

A teleszkóp hidegben totál behal, lesz egy RST merevvillád, ami nem is olyan merev, ha a tektro-nál picivel normálisabb tárcsaféket használsz. Csak a rugóút nem fel-le, hanem előre-hátra irányba változik, avagy csavarja a villát, mint a szemét...

A pedál 2.000km után nekiállt recsegni-ropogni

Az első agy 3.000km után beállt, az agy berágódott (1.000km-enként volt szétkapva és zsírozva)

A tektro tárcsafékek színvonala kritikán aluli, nekem egyszerűen nem akart fogni az első fék. 5x vittem el még szervizbe is beállíttatni, viszont sehol nem tudtak vele mit kezdeni. Gyászos egy darab volt, de nagyon...

A teleszkóp azon kívül, hogy hidegben befagy, köpi az olajat, a szimering szart sem ér rajta és 1 év után nekem gyakorlatilag beállt. Se hidegben, se melegben nem tudtam használni. Az értéke jó esetben 4-5.000 Ft, inkább vettem 20.000ért egy használt Suntour Raidon-t.

 

Tapasztalat

Alapvetően kezdőknek és munkábajárós bringának ideális. Bőőven a teszkós színvonal felett van, mindennel kompatibilis a váz, gyakorlatilag szénné lehet tuningolni.

Ha kezdőként veszel ilyen bringát nem bánod meg, viszont amint egy picit komolyabb terveid vannak vele, már érezni a határait. Én már a Szépvölgyi úton felfelé észrevettem a hajtás és a váltás pontatlanságát. A hármashatár-hegy felé, valamint a vitorlázórepülő-tér felé pedig már a teleszkóp és a visszaút csillapítás hiánya is kijött, kopog a teleszkóp, mint az állat. A váltót heti rendszerességgel kellett finomhangolni, a hajtókar nehéz, mint a dög, cserébe rugalmas. :) A lánc elég gyorsan, egy Donauradweg-túra alatt szétnyúlt, csere...

Az ár-érték aránya kiváló, viszont én nagyon túlnőttem rajta, így a vázon kívül gyakorlatilag mindent lecseréltem rajta. Maradt a stucni-kormány-nyeregcső-nyereg és a váz...

Íme a lista:

Kerekek: Shimano Deore agyak, Sapim küllők, Mavic XM-317-es felnik

Külsők: első Schwalbe Sliento II, hátsó CST Corporal. Ezek vározi közlekedésre jók, mert slick gumik... Emellett terepre tartogatok 2db Racing Ralph-ot, na azokat nagyon-nagyon szeretem

Villa: SR Suntour Raidon RLD - a régi RST valami förmedvény volt, be is xart, ezzel legalább lehet jobb terepen is durvulni amellett, hogy lockolható, így városban is ideális.

Fékek: Na ez ment elsőre a kukába, a tektro IO egy határ fos volt nálam, így lett helyette egy Deore 555-ös hidraulikus tárcsafék, amit azóta is imádok, totál igénytelen, örökéletű cucc. Csak az olajat ne engedd ki belőle :D A tárcsák pedig a kerékhez jártak, SM-RT 53-masok...

Hajtókar: Shimano Deore LX FC-m 572

Lánc: Deore XT

Első váltó: Deore LX

Hátsó váltó: Deore XT - ez volt a második kuka, pontosabban ment barátnőm bringájára, mert folyamatosan után kellett állítani egy jobb terepezés után. Nemhiába, nem erre van ez kitalálva. Aki ezzel "lájtos DH"-t mer menni, az számítson arra, hogy a gépe pár év alatt atomjaira hullik...

Fogaskoszorú: Deore XT

Váltókarok: Deore XT - na az ST-EF50-es fékváltókarok konkrétan nem voltak rosszak, csak egybeépítve nem az igazi, főleg, hogy a 3x7-es rendszert én 3x9-re cseréltem, sokkal jobb...

Bowden: Shimano SIS-SP41 (XTR) - hogy miért nem ezzel szerelnek minden bringát a világon!!!! Életem legjobb döntése volt. A régi bowdenház tele volt szutyokkal egy jó kis téli tekerés után, ez porvédős, akármekkora szarban tekersz vele, lágyan teszi oda a váltót, ahova kell. A régi egy idő után pucolásra szorult...

Nyeregcső - csere alatt, mert kikotyogósodott... Nyereg: kiszakadt, névnapomra kérek egy újat tesómtól, már csak 2 és fél hét! :D

Monoblokk: Shimano BB-ES25, a legalapabb octalinkes monoblokk, egyetlen hibája, hogy 4.000km megtétele után már kotyog, úgyhogy szervizelnem kéne...

 

Végeredmény: kaptam egy (a városi külsők miatt) Cross Trekking-re alkalmas bringát, amire ha rárakom a Racing Ralph külsőket márix XC bringává válik, egy csomagtartóval pedig túragép lesz belőle. Öszvééééér, de imádom!

Erre ajánlom

Városi közlekedés, túra.

Aki azt írja, hogy "lájtos DH" az kb. azt jelenti, hogy legurulok az Istenhegyi úton aszfalton, mert a csillapítás az kb. 0. A DH az nem a szomszéd dombról lefelét jelenti... XC felhasználásra építettem át a cuccot, Cross-trekkingként használom :)

Ennyiért vettem
65.000
Csatolt képek
Magellan Draco  2008 mtb
oldalról
Magellan Draco  2008 mtb
villa
Magellan Draco  2008 mtb
hajtókar
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

elsantos avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

könnyű,gyors, nagyon megbízható. Szerettem vele aszfalton csapatni, élménybringa. Fékpofa és gumicserén kívül nem emlékszem semmire extrára 8200 km alatt. Na jó, 4500-nál a Bikepositive hátsó, menetes racsnit tengellyel, lánccal együtt cseréltem. Városi munkábajárásra használtam, így kb 14-15 ezret kibír a hajtómű, de az a típusú alap Bpositive hajtás cirka 5rongy, nem pénz érte, bőven megszolgál.

városi gumikkal nagyon lehet vele csapatni, félelmetes döntéseket , gyors kanyarokat engedtem meg magamnak. Ugyanez később egy oúti Atalával marha nagy eséssel végződött.

 

Hátrány
nem profi mtb, de nem is erre vásárolják, hobbi célból csak ajánlani tudom. Telója kb. 7000-nél ratyi lett ,de annyira gagyi volt,hogy még így is tovább szolgált, eszembe sem jutott lecserélni. :) Igaz, bántottam rendesen :)
Erre ajánlom
hobbi, terepezés csak érzéssel, igazi mindenes.
Ennyiért vettem
67000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

fantomas avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
A kormány jó széles, az ülés kényelmes, a felni elég strapabíró, a váltó nekem nagyon bejön. A bringát én sem kimélem, hegyre fel-le.. estem már vele, és a vázon semmi sem látszik, nem kopott, és nem repedt meg sehol, elég jól bírja. Fékek megfelelőek.
Hátrány
Hát a teleszkóp csak akkor működik tökéletesen ha nincs hideg, különben "befagy", nem mozdul. A pedálok 2 évig bírták de minden indulás elött meg kellett húzni,mert a csavarok kilazultak, ezért kicseréltem fémre ami sokkal jobb. az ülésrudat is kicseréltem mert eltörött.
Erre ajánlom
Városba, hosszabb túrákra, hegyre,
Ennyiért vettem
kaptam...
Szerinted hasznos?

rszmiki avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1000-2000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny

2000 km-nél azt mondhatom el a bicikliről, hogy:

a váza nagyon szép

a teleszkópja jó

a fékek is jók az egyéb b+ alkatrészekkel együtt

a felnijében csak kicsi deformáció alakult ki az intenzív használat ellenére

magyar

a gumija nekem bejön

a rugós nyeregcső jól tompítja a kisebb úthibákat

Hátrány

a váltót már többször is kellett állítgatni, hogy jól működjön

a festék sérülékeny

a kormány végéből a kupak észrevétlenül kiesett.....

a nyereg kényelmetlen és sérülékeny (nekem két helyen is kiszakadt azért mert a farzsebemben kulcs volt)

a nyeregcső fél év után elkezdett a rugónál valahogy mozogni, így szambázok egy kicsit

hidegebb időben a teleszkóp nem működik olyan hatásfokkal, mint melegebb időben

Tapasztalat
nekem tetszik jó az ár-érték aránya, külsőre mondhatni tökéletes belső tulajdonságokra viszont lehetne csiszolni rajta egy kicsit
Erre ajánlom
olyanoknak akik szeretnének egy olyan biciklit ami univerzális, mindenből tud egy picit, és hajlandó azt az egy-két kisebb hibáját elviselni
Ennyiért vettem
69990
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

akarki avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Én majdnem két évig használtam és egyenlőre(igaz nem teljesen gyári) csak a hátsó kerékagy ment szét.Nekem nagyon jól bevált és minden tereppel megbírkozott amin mentem vele: város, földút, hegy, erdő.
Hátrány
Az ülés két állítható fogas alkatrésze nagyon hamar elkopott.És a gyári teló nagyon rossz szinte az első dolog az volt h lecseréltem.
Erre ajánlom
Akárkinek aki szeret túrázni és nem hajtja agyon a bringát(nem ugrat meg ilyenek)
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

o,conner avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Nekem a rugós nyeregcső bejött. ;) A Teleszkóp nyáron kitünő és a dupla falu felni rajta sokat bír. Sok cucc rajta márkás ( B+). A váltókar is kényelmes nagyon.
Hátrány

Az alap 1000ft-s gumi egy rakat sz*r. A tárcsafék csak azért van rajt, hogy ellehessen mondani a bringáról, hogy tárcsafékes. A váltó iszonyatosan rossz, hiába szolgál egy ideig tökéletesen, pár hónap  és ugy tönkre megy hogy akár 20at is rákölthetsz utána. A teleszkop 15 fok alatt nem ér semmit. Hiába nagyon csábító a géles ülés, egy sima nyereg sokkal kényelmesebb.

 Amíg nem kezdtem el vele rendesen tolni, (ugratni stb..) addig tökéletes volt. De miután nekiestem sorra ment tönkre rajta minden!

Erre ajánlom
Olyanoknak ajánlom akik csak a városban akarnak vele közlekedni, mondjuk munkahelyre, vagy iskolába.
Ennyiért vettem
58000
Szerinted hasznos?

rilihiro avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

kb 1 év használat és közel 2000 km után, közel 100 kg-os testsúllyal :D a következőket mondhatom el róla:

- szép

-  "olcsó"

- sokoldalú...használtam több féle módon, mindenhogy kiszolgált, azt azért hozzátenném, hogy hegyen még nem használtam, de sík terepen földút, sár, murvás, kavicsos talajon, hóban, vízben, aszfalton...rendben volt a keró, tökéletesnek azért nem mondanám

 - kerekek jól bírják...

Hátrány

- nyereg+rugós nyeregcső...elég kényelmetlen tud lenni érdekes módon...hosszabb távon rettenetes

-  váltók...elég sok állítgatást igényel, vagy lehet csak én vagyok béna hozzá:D

- agyak+hajtás...állítólag a menetes kivitelezésnek köszönhetően folyamatosan kotyogó, kattogó hangot hallat főleg ráterhelésnél, ami számomra  bosszantó dolog a mai napig

- teló...köpi az olajat, főleg az elején...de hátrányát még nem érzékeltem ennek a jelenségnek, egyébként nyilván nem egy brutál teleszkóp...az egy év alatt elég sokat kapott, de még bírja..

Erre ajánlom
városban tökéletes, aki szeretne kicsit belekóstolni a bicózás extrémebb világába, annak is jó, de csodát ne várjon tőle...lehet vele zúzni, de nem kell meglepődni ha szétmegy...
Ennyiért vettem
67000 HUF
Szerinted hasznos?

eyesights avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Első komolyabb kerékpárom, szóval szakszerű véleményezést nem tudok írni. A kerekek kiválóak, volt már pár esésem és kaptam el gödröket, de nyolcast még sosem fogtam vele. A kerekei és a váza nagyon jók, szerintem az agyakkal sincs gond. Ennyi pénzért ez egy szuper bicikli, csak a teleszkópot érdemes lecseréltetni.
Hátrány
Problémás oldala a teleszkóp (akad, de kegyetlenül), illetve a váltók. Pedál első komolyabb esésem során azonnal letört. Ja igen a két bowden nálam is keresztezte egymást, kértem, hogy cseréljék le, nem voltak rá hajlandóak, arra hivatkoztak, ez a magellán rákfenéje. Talán így kevésbé nyúlik? Kicsit megrendített, de még nem darálódott.
Erre ajánlom
A mountain-bike jellegét elveszti a gyenge lengéscsillapítás miatt, szóval azt ajánlom, hogy olyan vegye meg aki városban parkokon, kertvárosokon keresztül , lépcsőn le, ösvényen föl, gyűri a bicaját, de hegyen, vagy terepen nem teljesít jól.
Ennyiért vettem
62.500 áfamentes akcióban
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

paptibi avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- könnyű és szép a váz

- nagyrészt jó minőségű alkatrészek (B+)

- állítható a teleszkóp keménysége-hidegben kemény, melegben lágy- az olaj addig szivárgott belöle míg a kétoldalt összehangoltam

- fékváltókarok, jó és pontos

 

Hátrány

- kényes a festése (külső hatásoktól)

- láncfeszítése nagyon gyenge Acera 7 seb. váltónál

- gyári pedál műanyag-fém részeit ősszekötő csavarok menetei elmentek és szétnyílik a pedál

- gyenge a hátsóváltótartó fül (nylonzacskót bekapott a lánc és letépte a helyéről a hátsó váltóm... csunya látvány és mekkora kár)

- talán gyári hiba: a két váltó bowdene a vázon keresztezte egymást

- néha kilazuló csavarok: tárcsafék nyereg, ülés tartó

- koránymarkolat sérülékeny és kopik, málik szét 

- ha vizet, esőt, havat kap a tárcsafék, akkor erős nyikorgó hangja lesz néhány fékezés erejéig (gyalogos riogatásnak nagyon jó)

Tapasztalat
Lehet, hogy a felsorolt hibák nem jelentkeztek volna, ha a  nem lett volna trehány a boltos, akitől vettem.
Erre ajánlom
Én nagyrészt városban használom  napi kb.:6-15 km(munkába járás, csavargás), de alkalmanként terepen (földes, murvás utakon) is. Mindennapos használatra kiválló, igényli a havi gépszemlét.
Ennyiért vettem
57.000
Csatolt képek
Magellan Draco  2007 mtb
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Danikkka avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

a hajtás és az agyak jól bírják a terepet és az enyhe dirtöt(bár nemrégóta ugratok vele)

a felnik is jók,a fékekkel sincs sok baj csak tudni kell beállítani

Hátrány

a hátsó váltó kissé széttört

a gumik rettenet szarok , azokat életveszélyes használni

az első váltó se vmi hűdenagyonjó

a telója az hidegben kissé visszafogott(szar)

nálam nem koppant de akkormég nemis nyúztam amikor ez a teló volt rajta

Tapasztalat

ahogy megkaptam kormányt ,stucnit és az ülést lecseréltem azok ilyen semmirese jó alkatrészek voltak.főleg az a zselés komfort ülés volt sz-ar

Erre ajánlom

enyhe dirt ,XC ,ha meg akarsz halni akk DH

Ennyiért vettem
60000
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kárpátia avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny

- Szép kivitel

- Túlnyomórészben minőségi alkatrészek

-Megbízható kb 80%.-ban.

 

Hátrány

- a festés minősége enyhén szólva sz.r

-a pedálok fémhatású műanyag részei járdával találkozáskor gyorsan törnek

- Néha leugrik a lánc.

-

Tapasztalat
-Az első pár kilométerig ne nagyon menjetek hosszú túrákra vele, akkor előjönnek a hibák. Az ócska alkatrészek kicserélése után (pedál, ülés), már egy egész klassz bicajt kapunk!
Erre ajánlom
- hétvégi bicajos kirándulgatás, túrázás.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tomiszocs avatar
2 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Fél-automata váltó :D

Dícsérik a pipát is rajta

Én összerakattam ás elág jó cuccok voltak benne 

fék jól fogott csak idővel fékpofát kell cserélni mint mindennél

kormány jó erős szép ulés bőr bike+ minden bike + majdnem .

Hátrány

A gumi hatalmasan kopott már a 5. rend van rajta és már defekte van vele...

A telló az SZ********R de nagyon Mozzo de köpi az olajat sminden

Tapasztalat

Magellan Draco

Mozzo tello

Simanó vátóredszer

Bike + hajtás...

Erre ajánlom
Hát tanulni mindenképpen jó még ha tudsz akkor cseleket is lehet vele csinalni . de nem annyira cselecni való inkább cc -féleség
Ennyiért vettem
50 ezer
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (71 vélemény)
Rendezés

Magellan márka bemutatás

A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.

A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.

A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.

Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.

Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.

Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magellan Draco termékkel kapcsolatban: