Magellan Hydra TX30 acél mtb

39 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2007.04.)
  • Listaár: 50.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



31-39 (39 vélemény)
Rendezés

Balázs avatar
Balázs
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon szép a festés és maga a váz.Jól bírja a kisebb ugratásokat.A váltó is nagyon jó.
Hátrány
A gyári telót azonnal ki kell cserélni, mert egy nayg rakás sz*r.
Tapasztalat
ez egy nagyon jól eltalált kis keró.És még viszonylag erős is.Ajánlom mindenkinek.Én nagyon szeretem.Nem tudnék megválni tőle.
Erre ajánlom
Kezdőknek enyhe DH.
Szerinted hasznos?

Totya16 avatar
Totya16
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szerintem az árához képest nagyon sokat kibír, nincs benne teló, alap cuccokkal 0 tuning kibír 5-6 fokos lépcsősorról való leugratást, jó tekerni, 21sebességes, viszonylag jól megy lejtőn lefelé :)
Hátrány
nehéz, versenyezni nem lehet vele, mert elég lassú, gyengék az alap cuccok, de a felni király
Tapasztalat
Az előbb már megírtam
Erre ajánlom
Kezdő triálos, kezdőknek, enyhe terepre városba, és ha nincs sok pénzed ez bőven +teszi
Szerinted hasznos?

James Mack avatar
James Mack
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Olcsó, kis sufnituningal egész pofás.
Hátrány
Festés az fakul!!!De semmi életveszélyes!
Tapasztalat
Ennyiért egy fasza strapabíró bicót kapsz ami még jól is néz ki!
Erre ajánlom
kezdőknek bármire (persze csak szelíden)
Szerinted hasznos?

Stippinger Lázló avatar
Stippinger Lázló
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
olcsó könnyen tuningolható
Hátrány
gyárilag gatyik a cuccosok rajta (Első váltó,kormány)főleg nem lehet vele versenyezni
Tapasztalat
jó maga a bringa ha felszereled jobb cuccokkal de versnyezni nem lehet vele
Erre ajánlom
enyhe cc ha tuningolja amúgy túrázni
Szerinted hasznos?

beroka avatar
beroka
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Első sorban ócccccsó. Másod sorban a is ócccsó. A fékek minőségükhöz képest jól fognak. Viszonylag stabilak a B+ cuccok rajta...viszonylag. Kormány OK, Felnik is jól bírják, a gumik szintén. A Revo váltók a fikázástól mentesen precízek, legalábbis én még nem tudtam melléváltani.
Hátrány
A B+ monoblokk egy rakás sz.r, én le fogom gyalulni, ha szerencsém van még a blokkház is reped:). Az első váltó szinte beállíthatatlan, ellenben a hátsóval, az tökéletes, ahhoz képest, hogy tourney/megarange. Egyből pedálcsere, azoknak, akik városi vandálkodásra szánják magukat a váci utcai tömegben.:) A felnik elég jól bírják, de lehet, hogy gyári benne a tolyás, amit láttam. A boltban ahol vettem láttam elég ocsmány hátú bringákat, ami a hátsó kerék vonalbaállítását illeti. Az enyém ehhez képest istenes a maga 2mm-ével. A festésre inkább nem mondok semmit, ha vkinek ez számít az 2 dolgot tehet. Elmegy a BÁV-ba és vesz ott egy használt régit, vagy 70E-nél kezdi a vásárlást. Óriási hátrány, hogy hűen a HITEN tervezéshez, 1"-os villanyakat eszik csak meg. De 1 RST GILA T4-re még érdemes...
Tapasztalat
Ergo: Upgradelni: Igen: Monoblokk /Ésszel/ Pedál Stucni Talán: Teló /Kényelmi, ill. csuklóállapottól függően/ Felnik Kerékagyak Nem: Semmi egyéb más, úgy jó(rossz), ahogy van. konklúzió: Én megbántam, de ha már megvettem akkor használom, ameddig bírom... Mindenesetre magasan veri a Tesco/Auchan/Cora, és egyéb nagyhírű marketek választékát.
Erre ajánlom
Aki városban használja, annak tökéletes, de kibírja pl a Jánoshegyet aszfalton.:)))) Nem árt bele egy alap teló (Hála Demszkynek és a pesti utaknak, fejleszteni nem érdemes, fogaskoszorút nem is lehet pl. Hátsó váltót nem érdemes, hajtóművet, elsőváltót meggondolandó, stucnit/kormányt ajánlott, bár én nem zúzásra vettem. A váltókarok ismételten nem érdemelnek uprgadet.
Szerinted hasznos?

SWAT ll avatar
SWAT ll
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
király kis váz olcsó kezdőknek tökéletes a zúzást is eltűri !!
Hátrány
ha nagyon nagy igénybevételnél a hátsó villa nem bírja s elreped
Tapasztalat
hát az acél crater váz s az acél hydra váz közt max a festés a más vagy is a 2003 mas modellnél így van ött bént de csak a márka név másabb :)
Erre ajánlom
kezdő bicósok
Szerinted hasznos?

Cseya avatar
Cseya
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2000, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Naponta veszem igénybe, jól bírja a strapát.
Hátrány
Nehéz, sok mindent ki kellett rajta cserélni. Az eredeti alkatrészekkel nem túl megbízható. Egy hosszabb pumpatartó igazán elfért volna a felsőcső alsó részén.
Tapasztalat
A felniket szinte azonnal, a nyeregcsövet, monoblokkot négy év után kellett lecserélni. A markolatváltóval könnyű véletlenül váltani.
Erre ajánlom
Városi közlekedésre, kisebb erdei túrákra.
Szerinted hasznos?

KisÖcsike avatar
KisÖcsike
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Olcsó,de már minőségi, jobb esetben szép! Nagyon strapabíró! Nekem egy RST teleszkóp van hozzá, ami nem állítható, de kellemesen csalódtam benne, mert nagyon jól helytállt.
Hátrány
Elég sok rajta gyárilag a trágya alkatrész, ezeket mindenképpen cserélni kell, ilyen pl. kormány, kormányszár, pedál, nyeregcső. A többivel nincs gáz. Egyedül a monoblokkot kellett cserélni 1 év után. Csak az előbb felsorolt alkatrészeket kell lecserélni,meg duplafalu felniket érdemes felrakni. Ja, és persze nem egy könnyű darab!
Tapasztalat
Szép nagy ember lévén is nyugodt szívvel hajtok vele bármilyen terepen. Fejleszteni nem nagyon lehet, vagy inkább nem érdemes. Ha rendszeresen karbantartod, hű társra lelhetsz benne... De ha komolyabban akarsz tekerni, akkor tovább kell lépni... Az enyémnek is ez lesz a sorsa... :(
Erre ajánlom
Kezdő bringásoknak, vagy aki még nem teker olyan sokat. Teljesen vegyes használatra. Mindenhol megálja a helyét, persze a megfelelő határok között.
Szerinted hasznos?

Bognar Norbert avatar
Bognar Norbert
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Megsem egy Cora bike, ugyhogy felelem nelkul lehet terepen zuzni vele ;)
Hátrány
Az olcso alkatreszek miatt esetleg elobb-utobb fejleszteni kell, hosszabb tavon dragabb lehet. Pontatlan valtas. Grammfejuek remalma.
Tapasztalat
Az en Hydra-m a leggyengebb felszereltsegu verzio, 42 ezerert (bar nem azt kertem, de akkor meg nem ertettem hozza :). Igy 2000km utan nem vennek meg egyszer Hydra-t, de ennyi penzert nagyon jol el lehet vele lenni - igaz, eleg sokat koltottem fejlesztesre. Szerintem erdemes a kulonbseget kiizzadni, es inkabb Crater-t venni.
Erre ajánlom
Konnyed, csaladias CC-re tokeletes, munkaba is ezzel jarok. A kedvesem pl. teljesen elegedett a sajatjaval, mivel o nem megy 35-nel gyorsabban, vagy durvabb lejtokon.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

31-39 (39 vélemény)
Rendezés

Magellan márka bemutatás

A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.

A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.

A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.

Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.

Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.

Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magellan Hydra TX30 acél termékkel kapcsolatban: