Olcsó, de nem gagyi. A B+ alkatrészek ha nem is csúcskategóriát képviselnek, de azért elég jók.
Kb 165 centi vagyok,a 16-os vázat nagyon kényelmesnek találom.
Az alap Tourney fékváltókar nem egy hivalkodó darab, de szerintem piszok jól el van találva. nem hiszem, hogy lecserélem.
AB+ fékek nem rosszak, precízen be lehet őket állítani és onnantól úgy is maradnak. (Vannak Avid V-fékeim, csak a fékpofák miatt jobbak. Ha ilyeneket írok, lehet mindjárt felpofoz valaki :)
Szeretek vele bringázni : )
A gyári nyereg piszok kényelmetlen volt. Szerintem azonnal le kell cserélni,
Volt némi problémám azzal, hogy hátul a lánc beleért a villába a legkisebb fogaskeréken. Használtan vettem, ki tudja mi történt vele korábban. Minden esetre egy hézagoló megoldotta a problémát. szintén itt volt olyan gondom, hogy a gyorszár, nem rögzített elég erősen. Az a hézagoló ezt is megoldotta.
Tourney váltót érdemes cserléni.
Nehéz. A 16 colos acélvázas modell, csomagtartóval és túratáskával olyan 14 kiló körül van.
A hátsó kerékbe már összeszedtem pár nyolcast, de semmi javíthatatlant.
Fel lehet persze sorolni sok mindent, mit hogy acél váz, merev villa stb., de ezek mind adottságok és nem hibák vagy hiányosságok.
Én egy Tesco-s gagyi bringát cseréltem le egy régebbi, acélvázas modellre. Hihetetlen boldog voltam ezzel a Magellánnal. Azóta van egy komolyabb Wheeler terepre, a Hydra-t meg városban használom aszfaltra való gumikkal. Nem akarok megválni tőle soha. Persze jobb lenne, ha fogyna egy kicsit és le tudna dobni pár kilót, de ez van.
Könnyű túrákra és annak aki nem akar nagy kerekű bringával városban közlekedni.