Magellan Polaris Deore Disc mtb

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2010.11.)
  • Listaár: 175.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




greenbelt avatar
9 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A kerékpár kitűnő ár-értékaránnyal rendelkezik. Gyári felszereléssel is használható és jó alap a Polaris Deore Disc, ha fejleszgetni akarod. Nézzük elemenként.

A váltórendszer gyorsan teszi a dolgát, pontos, nem kell sűrűn állítgatni. Láncot rendszeresen tisztítom,így 1000 km után kellett először állítani. Neten fent van a váltó szerelési utasítása, ne szaladgálj szervizbe. Két gumipókra fellógatod és pár perc alatt kész. Ha nem sikerül aztán is elviheted szervizbe :))) Pont ugyanannyiba fog kerülni mint amikor nekikezdtél, de legalább megpróbáltad. És nem baj a tapasztalat, mert út mellett nincs szerviz!

A fék erős, de a tárcsa nem a legjobb.Könnyen deformálódik / észre veszed mert elkezd súrolni / de szerencsére könnyű otthon is kézzel visszaalakítani. Ne üsd be sehova, mert majdnem mindig alakváltozást szenved. Én nem vettem észre rajta melegedéssel járó problémát pdig mentem 10 km hosszú lejtőn is Ausztriában.

A teleszkóp egy alap. Könnyű terepen, aszfalton teszi a dolgát gond nélkül, Eplénybe meg ne menj a downhill pályán, mert a bicó se arra való.

A hajtással voltak problémáim. A "nagytárcsáról" evett meg fogat a bicó, most viszem szervizbe majd a szezon végén. Garis, szóval nem hiszem, hogy gond lesz a cserével. Amúgy az áttételkiosztás jó, egyszer akadtam meg emelkedőn,de az is rossz fokozat kiválasztás volt inkább és már nem akartam gyötörni a bicót tovább. Felvittem vállon az utolsó 100 m-en. Más is járt már így:)!

A geometria jó, bár a 20''-as vázméret kicsit nagy már a hegyi ösvényekre. Ott be tudsz szorulni a durva emelkedőbe szűk kanyar után, mert lassabban tudsz belemenni. Egyenesfutása kiváló, lejtőn is megbízható a Magellan Polaris Deore Disc a Magellan Polaris Deore Disc. Nagy sebességű ereszkedéskor sem dobálja magát, de azért tedd hátra a súlypontod végig. A fékezés tud meglepetést okozni ha felbukkan hirtelen egy akadály / kidőlt fa :) / szóval azért ne ész nélkül.

Hátrány

A hajtást én kicsit gyengének érzem. / lehet a súlyom miatt / Írtam a fogtörést és van még valami recsegő hang is néha hirtelen terhelésváltáskor. Mondjuk emelkedőn, kiállva pár pillanatig. Szerviz orvosolni fogja. Nem nyúlok hozzá a gari miatt. Amúgy semmi nem lötyög rajta pedig hajtva van.

Tapasztalat

Én megbízható, jó társnak tartom a Magellant. Több mint 2000 km-t tettünk meg együtt és élveztem. Nem hagyott ott sehol, nem nyűgösködik. Felülsz rá aztán szépen gurul alattad. Persze karban kell tartani, de az nem kerül pénzbe. Simán újra venném, jó választás volt a Polaris Deore Disc. És vannak jó akciók rá szóval érdemes megvárni azokat. Én is akkor vettem 100E alatt.

Utóélet és 6000 km tapasztalata.

Majdnem egy év telt el a vélemény megfogalmazása óta, így talán ideje megosztani az új tapasztalatokat. Ami a legfontosabb.MINDEN OK vele! A szezon végi garanciális javításban orvosolták a fogtörést fillér nélkül. A hirtelen terhelésváltáskor adódó recsegő hangot azonban nem. A monoblokk hibájából eredt ami a szervizes elmondása alapján a tengely gyengesége okozott. Kiállva a nyeregből a tengely kimozdult a a középpontjából és víz, illetve mindenféle kosz rakódott a monoblokkba a sok kilométer alatt. Idővel kicsit ki is "kotyogósodott". Csere komolyabb minőségűre / Kb.4000 Ft / és a probléma el is tűnt.Ezzel a cserével meg is szűnt a hajtáslánc gyengesége.Kár, hogy a gyártó egy minőségi bicón ezen spórol. Rengeteg bosszúságot, és komolyabb hibát is okozhat. Na mindegy. Menjünk sorba. Külcsín: a bicaj festése, matricázása időtálló. Rengeteg használom, minden időjárási körülmény között. /ld. fotóalbumomba tél-tavasszal / Kapott kőfelverődést, esést,hideget, meleget.Esztétikusan néz ki,hiba nélkül. A váz szerkezetében semmilyen hiba nincs. A geometriára továbbra is azt tudom mondani, hogy jó.Hajtás: a hibák megoldódtak,a váltórendszer teszi a dolgát gond nélkül. Karbantartást persze igényel és meg is kapja. Egy tipp. Hátsó váltónál az utolsó bowdenvédő házba berakódik a kosz. Tisztísd ki mielőtt váltót állítasz.sokkal könnyebb lesz a beállítás. / a váltás is/ Pedálok,hajtókarok teszik a dolgukat.Gyáriak,nyekergés nélkül.Láncot még nem kellett cserélni pedig nézem nyúlásmérővel.A gyári ZOOM nyeregcső hamar feladta a szolgálatot. A felső támasztója idővel deformálódott és nem volt képes az ülést a beállított pozicióban tartani. Meguntam és vettem egy másik márkát. ZOOM nyeregcsövet nem ajánlom. Ilyen hibája egy erre a célra fejlesztett és gyártott eszköznek nem lehet. A nyereg továbbra is bírja a strappát és kényelmes is. / vagy már megszoktam. :) / Az első teló gond nélkül teszi a dolgát.eddig egyszer kapott karbantartást. A teló "aheades" szetten át van illesztve a kormányhoz.Szétszedtem karbantartani,de kár volt. Gyári állapotú és állt a tiszta zsírban. Kopásnak,sérülésnek nyoma sincsen. Röviden ennyi.Jószívvel ajánlom továbbra is a bicót. Megszolgálja az árát.

Erre ajánlom

Közepes terepig jószívvel normál napi távra.

Vegyes útviszonyokra / aszfalt-terep / kiváló választás napi 100 km-t nem meghaladó távnál.

Ennyiért vettem
100000 Ft
Csatolt képek
Magellan Polaris Deore Disc  2011 mtb
Szerintem szép :)!
Magellan Polaris Deore Disc  2011 mtb
Sisak, kesztyű legyen rajtad ! Mindig!
18 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 16
  • 18
  • 20
  • 22

villa (teló):
Rock Shox Dart 2

Meghajtás

hajtókar:

Shimano FC-M442


középrész:

Shimano UN26


első váltó:
Shimano Deore
hátsó váltó:
Shimano Deore
 
fokozatok száma:

3x9


pedál:

BTS XC Comp alu


Kerék

felni:
WTB SX24
külső gumi:

WTB Weirwolf 2,1 comp


Irányítás

váltókar:
Shimano Deore
kormányszár:
BTS XC Comp
kormánycsapágy:
BTS XC Pro
nyeregcső:

B+ Ride


Fék

tárcsafék:
Shimano BR-M486

Magellan márka bemutatás

A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.

A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.

A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.

Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.

Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.

Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Mit érdemes cserélni a Magellan Polaris-on, ha DH-zni szeretnék?
2 válasz
utolsó: 2012. szept.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magellan Polaris Deore Disc termékkel kapcsolatban: