186os magasságomhoz a 19es váz tökéletes
Tektro fékekkel eddig nem volt bajom (amíg szárazak), a hátsó váltó jól teljesít hegymenetben is...
A nagy kerekekkel szinte bármin átmegy.
A vázgeometria nagyon bejön, néhány km után teljesen hozzá sikerült szoknom.
3 bringám van, munkába járós, egy outi és ez, de mióta ez megvan egyszerűen nem használom a másik kettőt, valahogy mindig a nagy kerekek mellett döntök, bárhová megyek :)
A teleszkóppal egyáltalán nem vagyok megelégedve, az állító csavart csavargatva + /- irányba, semmi különbség nem érezhető, így idővel majd biztosan cserélni fogom.
A gyári nyereg rémálom, nem férfi embernek való...
A gyári kormány enyhén csálé, + a stucninál túl vastag a legtöbb lámpa konzoljának, lejjebb pedig túl vékony, egy élmény rá bármit is felfogatni... A gyári markolat rémálom, a gyári kormányt, pedig az ívelése miatt egyszerűen nem lehet kényelmesen fogni.
Ha 2 700mles kulacsot betesz az ember, menet közben egy külön élmény kihalászni a vázból.
Gyári felnibe presta szelep való... ezt sajnos csak megvásárlás után vettem észre... majd az első defekt után megfúrom.
Az SLX váltó 3 hétig zökkenőmentesen teljesített 3hét és kb 500 téli km után már pontatlan, beállítani lehetetlen, pl 5ből váltanék 4 be, akkor először fel kell váltanom 3 ra, és csak onnan teszi le 4-re... biztosan cserélem a váltószettet deore xt-re
update:)
a váltó "bejáratódott" semmit nem csináltam vele, egyszerűen a használatban megjavult :)
A fékek nagyon jól teljesítenek, amíg szárazak, ha egy kicsi kis nedvesség éri őket, vagy akár reggel bepárásodik, a fékerő jelentősen csökken, és kibírhatatlan hangosan visít...
Téli használat mellett, bevallom néha hazaérkezés után nem a bringa volt az első, de a hátsó fogaskoszorú nekiállt rozsdásodni, ami igencsak meglepett, igazán lehetne valami rozsdamentes anyagból.
a telót lockolva elsőre hihetetlen könnyen másztam vele felfelé, olyan meredek lejtőkön, amiken gyalog sem szívesen mennék fel, a városi nagyobb kátyúkat alig veszem észre a kerékméret miatt, terepen pedig sokkal könnyebb a haladás, mély sár, vagy 10-15cm mély hó sem viszi el úgy a kormányt, mint kisebb keréknél.
Negatív tapasztalat, bár még nem sikerült rájönnöm, hogy a kerékméret, vagy a vázgeo hibája, de egyszerűen nem tudok vele bunnyzni, egyszerűen nem tudom kiemelni az első kereket, az egészben csak az a vicc, hogy az országútimmal meg megy a bunny :)...
erdőn mezőn át mindenre, dagonyázni tökéletes!