Nagyon alap, tipikus boltba járós. De ránézésre jó masszív ha nem nézik közelről. Nekem az áttétel sem jött be, 35-nél már pörgetni kell. Két hónapos a keró szinte bolti állapotban vettem, de a hátsó kerék haldoklik.A gumi szép traktoros de minek?
A fék hmm érdekes lehet fakezű vagyok de satuféknél lejtőn (értsd 40 km/h) egyenesen óhajt menni. A gumi kopik rendesen dehát ne mnjünk terepgumival azfalton. A teló gyors rázós részeknél megadja magát és módjával csillapít. Ha nagy a gödör óhatatlanul átugrunk a kormányon.
Nálam új a kicsike, első benyomásom: A váz kivételével szinte mindent cserélni.
2008 júl. 20 Beletettem 1500 km-t :))
Hegyen völgyön át ez bírja, még nem kellett szerelni. A váltó áttét rövid de cserébe a 10% ösvényen is felkúszik. A geometria és az első teló miatt nem lehet mászás közben a pedálra állni. De így király kényelmesen ülve alázni a sokkal drágább bicókat.. :)) Lefele meg minden gurul nem ?Fölfele pedig mentem úgy vele hogy elemelte az első kereket a földtől. Dh pedig pedálon állva szolid 30-al egyszerűen álom. Most voltam itt a környéken rendezvényen 40km-en összehoztuk a 23-as átlagot, pedig a terep kicsit sem volt sík:)