Schwinn-Csepel Adrenalin mtb

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév: 2006 (frissítve: 2007.02.)
  • Listaár: 61.400 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-7 (7 vélemény)
Rendezés

Gerger avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
háát van egy pár:Nekem zoom tracker 580 as telóm van kicsit nehét de jó.a váltó jó (simano turney) csak egy baj van hogy nagyon lötyög.a váz nagyon jó és masszív és a kerekek is meg a gumi is.stb.
Hátrány
a küllők egy idő után kilazulnak és a műanyag pedál is szar.sokat lehet rajta cserélni de jó.
Tapasztalat
A teló jó csak zabálja az olajat de megéri mert más telók amik meg nem olajcsillapításosak hidegben meg se mozdulnak de ez azt is kibírja.A váz masszív a formája jó és szép is.a kerekek jók a gumik is.JÓ és az a lényeg!
Erre ajánlom
dirtre,dh,hegyi tereptúra és sok minden re ki mire akarja
Ennyiért vettem
60000+(10000 )
21 olvasó 62%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Funtomasz avatar
17 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Tapasztalat
A nyeregcsövet tényleg érdemes kicserélni, mert elég gyengécske, és pár ezer forintért lehet masszívabb és hosszabb csövet venni. Érdemes az új Adrenalin bringát megnézni, a váz ugyanaz, de Sram nemttudommi, és Shimano Deore LX váltó van rajta. Kétszer annyiba kerül, mint a normál Adrenalin, de ha most vennék új bringát, lehet, hogy ezt az újat választanám.
11 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

csikesz avatar
csikesz
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
aránylag könnyü...kivéve azt a ZOOM teleszkopot amit feldobtak az elejére/le kellet cserélni)a másik elöny h naon lehet vele hasitani...
Hátrány
a vázon kivül szinte minde gyári alkatrész szar...kivée a váltót és a felniket.
Tapasztalat
ha iet veszel rakj félre 1 kis zsét mert jo pár dolgot le fogsz cserélni
Erre ajánlom
mindenre jo...hegyi terepre kicsit át kell babrálni de ott se vall kudarcot.
Ennyiért vettem
65.000
9 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Funtomasz avatar
17 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Tapasztalat
Az én bringámon nem MOZO, hanem Zoom Gordo 621-es teleszkóp van, és ugyan az is nehéz, de szerintem egész jó, mintha nekem találták volna ki. A tárcsafékkel nekem is voltak gondjaim, mivel kicsi nyolcas van benne, de nagy nehezen sikerült viszonylag normálisan beállítani, most egész jól használható. A Tourney váltók tényleg nem az igaziak egy terepbringán, le is cseréltem őket, az elsőt Deorera, a hátsót Aliviora (az első váltóval több gondom is volt, azt fontosabbnak tartottam egy jóra lecserélni). A 21 sebességgel nekem semmi bajom sincs, untig elég, a váltókarral sincs bajom, jól használható, az egyetlen probléma a váltórendszerrel, hogy a jó minőségű fogakoszorúk mind 9-esek, nem 7-esek, és azt is érdemes lesz egyszer lecserélni, ahogan hátsó agyat is. A hajtókar használható volt, de a jobb az jobb,íg lecseréltettem, a műanyag pedál viszont tényleg szörnyű volt, az volt az első, amitől megszabadultam. A váz viszont erős és gyönyörű.
14 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Cyberfish avatar
Cyberfish
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
viszonylag olcsó, pár a megvételt követően megtartható alkatrész (pl: felni, gumi, v-fék) erős váz
Hátrány
Kissé nehéz bringa, használhatatlan tárcsafék, a hátsó kerékagy nem tárcsafék kompatibilis, váltoszett nem ilyen bringához való, csak 21 seb., rövid nyeregcső, fék váltókar egyben :S, szánalmas teló, műanyag pedál
Tapasztalat
Öszintén csalódott voltam mikor megvettem és már mentem vele egy 100ast csak igy városban. Az első tárcsaféket nemhogy nem lehet beállitani, legjobb ha lecseréli az ember amint megvette a bringát mert másképp egy folytonos fékerő fogja gátolni munkájában. A telótol nem vártam sokat azt is legjobb mihamarabb elfelejteni és egy normálisat venni rá, a márkája MOZO de a telo maga alig mozog szal felejtős. Hamarosan pénzem is lesz rá és akkor nosza csere. A bejáratás meg láncnyúlást követően is többszöri váltó utánállitás sem segített és 2* találtam magam hegymenetben hajtás nélkül kissé vicces helyzeteket eredményezve, és hogyismondjam nem igazán sikerült beállitani hogy a hátsó váltó megtalálja pontosan a sebességeket. Ezt a shimanot nem is ilyen cangára tervezték ,illetve nem iylen hazsnálatra, ez a tourney inkább kezdőknek van illetve ha csak városban használod akkor okés de ha mész hegyre inkább cseréld le jobban jársz. Egyszerűen nem elég erős a hajtás összes eleme ahhoz hogy zuzzál vagy csak kicsit is jobban toljad neki hegyen ugyhogy ha a pénztárcám engedi előbb utóbb a fogaskoszorú készletet és váltókat is le fogom cserélni.Hamár a hajtásnál tartunk a pedált is gyorsan egy fémre cseréltem, nem tudom miért kell egy ilyen cangára gyárilag műanyagot tenni, az összképet is rontja. Nekem a gyári nyeregcső hosszával is voltak problémák főképp hogy ez az első ilyen kis vázzal rendelkező bringa amit használok de egy 4000HUF os kiadás után már méretben ülhetsz a dolgokra. A gyári nyerget megtartottam sztem elviselhető jópárórán keresztül tolhatod viszonylag kényelmes. Összességében a váz az ami a leginkább megérte az egészben, nagyon jó és erős. Tény hogy költeni kell rá ha teljesértéküleg akarod használni de a jobb jövőbeli tapasztalatok reményében megéri kicsit ráfordítani.
Erre ajánlom
városban zúzni, túrázgatás "durvább" terepen, lightos de téleg lightos DH, de csak miután lecseréltél néhány dolgot
Ennyiért vettem
59000
10 olvasó 70%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Funtomasz avatar
17 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Tapasztalat
Kis idő eltelt, kb. 400 km van benne, meg is osztom a tapasztalataimat. Hát, pár dolgot lecseréltettem rajta, mert amire én használom, arra az eredeti cuccok nem elég erősek. Az első és a hátsó váltót is, a hajtóművet és a pedált lecseréltettem. Amit kicsit furcsállok, az az, hogy a fogaskoszorú tönkrement, a csapágygolyók egyre szörnyebben zörögtek. Nagyon tisztességesen garanciában kicserélték, de azért furcsa, hogy alig mentem vele 400 km-t, és ez van. A váz szerintem nagyon jó, igazság szerint csak azt kellett volna megvenni, és külön alkatrészekből összeállítani a komplett bringát, de így is olcsóbb volt, mintha egy nagyobb márkájú bringát vettem volna hasonló alkatrészekkel, amin ugyanígy le kellett volna cserélnem pár dolgot. Egy erős négyest vagy egy ötös alát azért megérdemel (a bosszankodásom miatt a négyes indokoltabb).
Erre ajánlom
nem hajtom túl, de szeretek tekerni. Ahol csak lehet, kinn a mezőn, benn az erdőben, át az csendes pusztaságon.
10 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Funtomasz avatar
17 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Nagyon szép a váza. Elég masszívnak néz ki. A teleszkóp erőssége ugyan nem állítható, de pont jó. Ha az első kerék tárcsafékje kicsit bekopik, akkor utánállítás után nagyon jó lesz.
Hátrány
Nem tudom, miért kellett műanyag pedált rakni az egyébként jó alumínium hajtókarra.
Tapasztalat
A korábbi 19"-os bringám után kicsit még kicsinek tűnik a 14"-os mérete, de kezdem megszokni és megszeretni. Nem bántam meg, hogy ezt vettem. A bringa vásárlása után költöttem még rá (és még bizonyára fogok), de olcsóbban kijöttem, és jobb bringát kaptam, mint ahogy a különböző katalógusokat böngészve először kigondoltam. (Később is -- ha bejárattam -- írok még véleményt.)
Erre ajánlom
Mindenki döntse el maga, hogy mire akarja használni. Vagy döntsék el a hozzáértők.
24 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-7 (7 vélemény)
Rendezés
Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Adrenalin termékkel kapcsolatban: