Mivel erről a kerékpárról még nem volt irányadó vélemény (ekkor:), ezért gondoltam megteszem az elsőt.
Megtörtént a nagy nyári teszt. (Erdély)
Továbbra is - Minden gyári rajta - nem is tervezek cserét semmiből - úgy derülnek ki a dolgok.
Szóval előnyök:
Váz: könnyű, masszív, és a küllem!! :))
Külsők: terepen egy percig nem lesz gond!! :))
Váltó: Alsó kategóriás, de állítani se kellett, szépen működik.
A többit pedig a használattól és az elvárásoktól függően igyekszem frissíteni.
Ez most megtörtént:
Az azóta letekert több száz km semmit sem változtatott, legfeljebb annyit biztos, hogy ez egy gyönyörű bringa, elfogadható minőségű felszereltséggel.
Az első és legnagyobb hiba a felnik!
Szimpla falu - ráadásul gagyi távol keleti - az eladó állításával ellentétben, felniben NINCS! olyan, hogy "van olyan jó, meg bírja, mint a dupla" - szóval itt ez az első nyílvánvaló átverés!
Így alig féltucat debreceni városi NAGYON ÓVATOS!! tekerések után már a hátsóba befigyel a "hurka".
Ez mind a felnit, mind Debrecen városának(?) útjait minősíti!!
Nagyon balkán a helyzet cíviséknél..:( Pffjj, de ciki...
Külsők: Lásd: előnyök - terepre való
Szóval batár széles, "gümős" (2.1!!) - városban azonnali csere.
Teleszkóp: könnyen -talán túl könnyen is jár -könnyű koppantani (gyári, semmi sem állítható rajta c. árfekvésből :P)
De az erdélyi és bükki utakon nagyszerű élvezetet nyújtott!!!
Fékpofák: feltünően otromba/csúnya, persze eddig teszi a dolgát.
Egy apróság: a hátsó villán levő Merida matrica ragasztása nem sikerült valami jól...Túléltem..:P
Még annyi, hogy (3*)7 sebességes - kinek elég-kinek kevés...
Ami ezzel kapcsolatos: Hátulra még elviseltem volna egy nagy(obb) (kb 20? ) fogas koszorút, mert úgy lenne az igazi.
A bringát nem napi rendszerességgel használom, mert értelmes ember nem montit használ a városi mindennapos közlekedésre.
(hanem 27-28-asokat)
Hétvégi, szabadidős bringa.
Városba nem ajánlanám!