Merida Matts TFS 100-V mtb

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.04.)
  • Listaár: 160.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

FUTUREE avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • A súlyához képest nagyon merev
  • Kiállva vagy mászásba nagyon stabil ez a Merida mtb, jó geometira
  • Fékek, váltók megfelelő beállitásokkal nagyon pontosak, Avid fékkarral nagyon szépen adagolható fékerő
Hátrány
  • Teleszkóp
  • Az ülés 1 igazi semmire való darab
  • Ezen kívül nemnagyon
Tapasztalat

Nagyon jó bringa ez a Merida mtb, még nincs meg rég óta, az említett alkatrészeken kívül minden kiváló

 

Erre ajánlom

Város, xc, erdőben, hegyeken is nagyon jó.

Ennyiért vettem
135000
Mért tömeg
13 g
Csatolt képek
Merida Matts TFS 100-V  2011 mtb
8 olvasó 13%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szuser avatar
27 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Gyönyörű az egész bicaj megjelenése

- A márka! Nagyon jó alap amit érdemes fejleszteni (azért kell is). 

- Elég jó a váz geometria, de a stucni szerintem túl hosszú. 

Hátrány
- A váz festése kicsi kényes, felverődésék, bicajszálitó nyomait gyorsan fel lehet fedezni rajta, hiába vigyázol rá bármennyire is. - A mono nekem kb 500Km után idegesítő kattogásba kezdett, és amúgy is terveztem így egy integrált RaceFace hajtást kapott.. - A Pedágokat rögtön cseréltem, de jobb esetben 5-6 hónapot kibírnak ha valaki használja, csak a keretet rögzítő csavarokat érdemes havonta utánahúzni vagy csavarrögzítővel betenni.. - A gyári áttételezés nekem kevés, a végsebessége elég limitált így aszfalton, de erőben és terepen elég... A gyári lánc és fogas nem nagy szám, de azért teszik a dolgukat kb 3-4000km-ig.. - A stucni ellátja a feladatát de baromi hosszú és ronda is. - A fékváltó karok még elég alapok, de azét teszik a dolgukat.. talán egy deore már beleférhetne ebbe a kategóriába - A felniket itt nem nagyon dicsérik, de nálam inkább aszfalt+város és néha erdei túra felhasználás mellett nyilván hibátlanok - A telo nálam 90 kilóval nagyon puha, az előfeszítés állító sem sokat jelent. kb 70 kilós bicajosoknak hibátlan és szépen fog mozogni, nekem cserélve lesz egyszer...
Tapasztalat
Nagyon jó árban és tökéletes állapotban vettem a bicajt 1 évesen és kb 45km-el ;) Első ránézésre is imádtam! A mono elég gyorsan behalt sajna, az egészet cseréltem inkább integrált hajtásra. a négyszög keresztmetszetű váz nekem bejön, de a kocsira való bicajszáltó nem nagyon szereti :( Nagyon időnként kis zörgés a kormány a csapágyak felől. (szétszedtem, átnéztem nem tudom az okát, haver TFS100-asan is volt egy időben) Összeségében a Kellysem egy rázos uton csendes és hangtalan, a Merida ugyan csak kicsit de valami kis zörgés csörgés mindig van valahonnan.. Summa tényleg jo alap egy profi bicaj építéséhez a váz, de azért elég sok mindent tervezek cserélni még rajta..
Erre ajánlom
Erdei földutas turákra, én városban rövid távon is ezt használom.
Ennyiért vettem
65000
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mosanyi avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Szerintem az egyik legjobb választás ebben a kategóriában az ára az meg nagyon akciós volt neten keresztül 3 nap alatt kihozták szerintem nagyon baba.

Ennyiért meg vagyok vele elégedve.

persze nem tökéletes de legalább szórakoztató fejlesztgetni;-)

Hátrány

Az nyerget azt vedd le aztán hajítsd el, de jó messzire, 40 km után olyan mintha valaki jól megrugdosta volna a hátsófeled nekem SMP TRK (12e FT) van rajta most nem tudom leírni szavakkal a különbséget.

A kormányt is kicseréltem, kinek jön be az egyenes nem vagyok én valami versenyző. Most Ritchey Rizer Pro figyel rajt.

Szarvak meg a markolat is ment a levesbe minek rá szarv? Még nem sok embert láttam aki tényleg hasznát vette volna csak van rajt ozt kész.(Sztm)

A villáról már mondtam véleményt.

8 Sebesség elég de hiány érzete van az embernek.

Altusz első váltó:(

Sok mindent ki lehet rajt cserélni

Tapasztalat

Sok mindent írtam hátrányokhoz De az 110%, hogy soha nem fogom megbánni, hogy megvettem én így szeretem ahogy van lehet hogy egy éven belül le fogok mindent cserélni rajta, de ez benne nekem a szórakozás

Írhatnék még sokat róla De a kutya se olvasná el

Erre ajánlom
Mindenkinek, de nem minden.
Ennyiért vettem
300 Euró-80e FT
Csatolt képek
Merida Matts TFS 100-V  2009 mtb
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Lesi avatar
Lesi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Király váz( könnyű, erős, esztétikus)A fékek nagyon fognak. Egész jó a teló az árához képest.
Hátrány
A gyári nyereg kényelmetlen. A maxxis gumik, amiket adtak hozzá, csúszkálnak, nem tapadnak.(ezeket érdemes cserélni egyből)
Tapasztalat
Ebben az árban ez a legjobb választás piactársaival szemben.
Erre ajánlom
Túra, XC, hegymászás
Ennyiért vettem
115.000
12 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Mojszi avatar
Mojszi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Nagyon igényes és szép váz,ebben a kategóriában nem találkoztam még ilyen jó telóval!
Hátrány
Nincsen.
Tapasztalat
A barátnőmnek vettem,és azóta le sem bírom tenni.Nagyon jó alap,a hitványabb alkatrészek tönkremenetele után nagyon profi gép építhető belőle(a két agy és a fékek nem valami jók)+ráférne egy merevebb hajtómű.
Erre ajánlom
Kirándulni,túrázni,keskenyebb gumival városban tökély!!
Ennyiért vettem
86 000
21 olvasó 62%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Matts TFS comp-V-Single


anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 16"
  • 18"
  • 20"
  • 22"

 
színválaszték:
  • Fekete-Team zöld
  • Kék-fehér

villa (teló):
RST Gila Pro TNL 100

Meghajtás

hajtókar:
Shimano Acera,

FC-M311, 42-32-22


fogaskoszorú:

Shimano Acera, CS-HG40, 8S, 11-32


középrész:

Shimano Cartridge


első váltó:

Shimano Altus, FD-M310, 34,9 mm


hátsó váltó:
Shimano Alivio,

8S


 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

XC, Alukeretes


Kerék

felni:

Matts PRO V


első agy:

QR, Alu


hátsó agy:

Shimano Acera, FH-RM60


külső gumi:

Merida Race 26x2,1


Irányítás

váltókar:

Shimano Acera, SL-M360


kormány:

FSA XC 300A OS R20, 620 mm


markolat:

Merida Double


kormányszár:
FSA OS 190,

6


kormánycsapágy:

FSA M10 Neck


nyereg:

XM Line


nyeregcső:

FSA SL280 SB25, 31,6 mm


Fék

 
féktest:

Avid Single Digit 3


fékkar:

Avid Single Digit 3


tömeg:

13,3 kg (18")


Merida logó

Merida márka bemutatás

A Merida kerékpárokat gyártó céget 1972-ben alapította DH Ike Tseng, a vállalat jelenlegi elnöke. 1986 óta németországi központtal rendelkezik. Itt tervezik és tesztelik a vázakat, a gyártás pedig Tajvanon történik, így vázaik megbízhatóak, ugyanakkor elérhető árúak.

A Merida név 3 kínai karakter: a Me szépséget, a Ri kényelmet, profitot, a Da megérkezést jelent. A Merida jelentése: egy cég, ami segít téged abban, hogy odaérj, ahova tartasz!

1990-re már 15 ország piacán jelen van, és már AutoCad-et a használnak a váztervezésben. E téren a Merida a mai napig az elsők közt van, egy váz gyártásba kerülése előzetes szimulációkat is végeznek, majd az első példányokat versenyzők közreműködésével, és jeladók segítségével tesztelik.

A Merida világszintű sikeréhez nagyban hozzájárul a versenyzésben szerzett tapasztalat. Szponzoráltjaik közt van a Merida Multivan Team, mely 2011-ig 11 világbajnoki aranyérmet és számtalan más győzelmet zsebelt be. Az ő színeikben versenyez többek közt a norvég Gunn-Rita Dahle Flesja, az egyik legsikeresebb és legismertebb női kerékpárversenyző, és Merida nyergében nyert világbajnokságot José Hermida 2010-ben. Támogatja a több mint 70 fős Merida Maraton Team CST csapatot, és a Merida Hungarian Cycling Team-et.

2011-től a Lampre World Tour csapat Merida kerékpárokkal vesz rész a Tour de France-on és a többi kerékpárversenyen.

Vázaira 5 év garanciát vállal, élen jár a karbon-technológia alkalmazásában, illetve 2011-től scandium-alu ötvözetet is felhasznál a csúcskategóriás alu vázaihoz. 70 országban elérhető kínálatában található a legfiatalabbaknak szánt kerékpártól kezdve a városi, hobbi, férfi vagy női kerékpárokon át a versenyszintűig rengeteg komplett kerékpár és vázszett, akár a hegyek, az országúti vagy a bmx megszállottainak is.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Merida Matts TFS 100-V termékkel kapcsolatban: