- Hidraulikus tárcsafék
- Első teló.
- Jó fékek.
- Váltó tűrhetően vált.
- 3*8 sebesség elegendő.
- Jó kinézet
- Jó terepgumival nem csúszik lejtőn és emelkedőn sem, homokban is jól kezelhető.
- Nagyon könnyen lyukadó gumik (Rapid Rob) egy kisebb tüske is elég (20 éves Schwinn gumikkal előtte nem volt azon az úton defektem).
- A hajtás nem igazán bírja a saras, vizes, homokos terepet nekem 1000 km után már ugrott a lánc, 2200 km környékén cserélni kellett a láncot, hajtókart és hátsó kazettát is (bár két utóbbi lehet, hogy a nem odafigyelésem is okozta).
- Gyári markolatot cserélnem kellett mert nagyon vékony volt.
- Újabban nyekereg vmi a kormánynál.
- A hátsó keréknél küllőtörés kb. 2300 km-nél.
- Joytech hátsó agy beázott! erős 1 év és kb. 3000 km után beázott, kattogott stb. Tisztítás zsírzás, golyócsere és mintha új lenne. Nem kapott nagynyomású mosást és extra vizet/esőt sem. Most javítva, mintha nem is lenne olyan halk és könnyű hajtani.
- Gyári pedál csere, mert kezdett szétesni.
2018.06.15. A váz elrepedt a nyeregcsőnél, 4 év és kb. 15000 km után. Ez nekem egy óriási csalódás ebben a márkában. Ja 2 év gari volt a vázra. Nem esés és egyéb extra körülmények csak simán elrepedt. Hát nem tudom. eddig hittem benne, hogy ez egy jó márka, de így...
- MTB-t akartam venni, az alap koncepció jó, de az alkotóelemek nem igazán bírják a saras, vizes, homokos, rázós? terepet. Akkor meg mire való egy monti? Nem DH-zok, ugratok vele akkor meg miért nem bírja azt amire való (küllőtörés, defekt, extrém rövid idő alatt lánckopás, hátsó agy beázás)?
- Alapvetően szeretem, de nem igazán vagyok vele megelégedve.
- Első teló = vmi van rajta ami rugózik.
- 175 cm / 77 kg az S-es váz nekem kényelmes, 35-40 km-es fele terep/fele aszfalt utat probléma nélkül végig tudok csinálni, leszállás és fenékfájás nélkül.
- Következőre remélem csak az ülést kell cserélni és a többi marad.
- Rövid időn belül mindig van vmi amit cserélni kell, mert nyekereg, csörög stb.
Az elrepedt váz nagyon beárnyékolja a márkához való viszonyomat, nem veszek többet Kross-t.
Nem saras, vizes, homokos terep, tüskementes. Aszfaltra nem való, max oda illő gumikkal. DH/figurázással nincs tapasztalatom. Alapvetően stabil kerékpár, de 4 év után elrepedt a váza a nyeregcsőnél. Mi van???