Kross Level A3 mtb

10 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.01.)
  • Listaár: 160.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-10 (10 vélemény)
Rendezés

Mikiasz avatar
12 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Hidraulikus tárcsafék
  • Első teló. 
  • Jó fékek.
  • Váltó tűrhetően vált.
  • 3*8 sebesség elegendő.
  • Jó kinézet
  • Jó terepgumival nem csúszik lejtőn és emelkedőn sem, homokban is jól kezelhető.
Hátrány
  • Nagyon könnyen lyukadó gumik (Rapid Rob) egy kisebb tüske is elég (20 éves Schwinn gumikkal előtte nem volt azon az úton defektem).
  • A hajtás nem igazán bírja a saras, vizes, homokos terepet nekem 1000 km után már ugrott a lánc, 2200 km környékén cserélni kellett a láncot, hajtókart és hátsó kazettát is (bár két utóbbi lehet, hogy a nem odafigyelésem is okozta).
  • Gyári markolatot cserélnem kellett mert nagyon vékony volt.
  • Újabban nyekereg vmi a kormánynál.
  • A hátsó keréknél küllőtörés kb. 2300 km-nél.
  • Joytech hátsó agy beázott! erős 1 év és kb. 3000 km után beázott, kattogott stb. Tisztítás zsírzás, golyócsere és mintha új lenne. Nem kapott nagynyomású mosást és extra vizet/esőt sem. Most javítva, mintha nem is lenne olyan halk és könnyű hajtani.
  • Gyári pedál csere, mert kezdett szétesni.

2018.06.15. A váz elrepedt a nyeregcsőnél, 4 év és kb. 15000 km után. Ez nekem egy óriási csalódás ebben a márkában. Ja 2 év gari volt a vázra. Nem esés és egyéb extra körülmények csak simán elrepedt. Hát nem tudom. eddig hittem benne, hogy ez egy jó márka, de így...

 

Tapasztalat
  • MTB-t akartam venni, az alap koncepció jó, de az alkotóelemek nem igazán bírják a saras, vizes, homokos, rázós? terepet. Akkor meg mire való egy monti? Nem DH-zok, ugratok vele akkor meg miért nem bírja azt amire való (küllőtörés, defekt, extrém rövid idő alatt lánckopás, hátsó agy beázás)? 
  • Alapvetően szeretem, de nem igazán vagyok vele megelégedve.
  • Első teló = vmi van rajta ami rugózik.
  • 175 cm / 77 kg az S-es váz nekem kényelmes, 35-40 km-es fele terep/fele aszfalt utat probléma nélkül végig tudok csinálni, leszállás és fenékfájás nélkül.
  • Következőre remélem csak az ülést kell cserélni és a többi marad.
  • Rövid időn belül mindig van vmi amit cserélni kell, mert nyekereg, csörög stb.

Az elrepedt váz nagyon beárnyékolja a márkához való viszonyomat, nem veszek többet Kross-t. 

Erre ajánlom

Nem saras, vizes, homokos terep, tüskementes. Aszfaltra nem való, max oda illő gumikkal. DH/figurázással nincs tapasztalatom. Alapvetően stabil kerékpár, de 4 év után elrepedt a váza a nyeregcsőnél. Mi van???

Ennyiért vettem
150000
Csatolt képek
Kross Level A3  2014 mtb
Eltört váz
11 olvasó 73%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bisza avatar
4 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Akár csak ahogy az előttem szólók írták, nagyon jó ár/érték arányú bringa. Rettenetesen strapabíró!

Hátrány

A pedált rögtön a megvételnél cseréltem (az itteni jó tanácsokat megfogadva), ezért nekem azzal nem volt gondom. :) Viszont ránézésre is látszott, hogy cserélni kell.

A teleszkóp valóban nem nagy durranás, viszont borzasztóan masszív, és kormányról lockolható. Amíg nincs baja, addig nem cserélem.

Nekem  a másik nagy hátránya a bringának, a fék! A Tapasztalatban leírom a véleményemet.

Tapasztalat

A brigárol annyit írnék, hogy nem bántam meg a megvételét! Eszméletlenül jó kerékpár! Sokáig kerestem, nézegettem bicikliket, de végül emellett döntöttem úgy, hogy nagyon szeretem a merida bringáit! (Nem reklám, csak jó tapasztalataim vannak!) Mégis ezt vettem, és nem bántam meg. Hajtottam már meg rendesen, estem is vele nagyokat, többször betonon is, de semmi baja! Felállítottam és tekertem tovább. (Volt amelyik esést, én nem úsztam meg olyan simán, mint a bringa. :) ) Azt sajnálom, hogy a fékkel így jártam, mert úgy vettem a bringát, hogy egy darabig ne kellesen költeni rá. 

Szóval a fék! Én Hayes Dyno Sport fékekkel kaptam a bringát ( úgy tudom valamelyik évjáratot shimanoval szerelték(ik), ami egyszerűen valami rettenet volt számomra. Hozzá kell tennem, hogy nem vagyok kis súlyú (115kg), de már rögtön az elején nem volt az igazi. Nem nagyon akart bejáratódni a fékrendszer. Gyakorlatilag az első 50km megtétele után égtelen nyikorgásban tört ki, mintha egy vonat szerelvény fékezne. Gyakorlatilag mindig beégett a fékpofa (félfémes). Próbáltam óvatosan megcsiszolni a fékpofát, az ismételten 50km-ig bírta. Aztán próbálkoztam betétcserével BBB betéteket kapott (félfémes), azzal is ugyan ezt produkálta. A másik, amikor terepen lejtőn lefelé megengedtem a bringát, egy idő után mindig elmászkált a nyomáspont (a rázkódástól, gondolom én), a lejtő aljára érve, már a kormányig be tudtam húzni a fékkart. Az olaj nem folyt sehol, ezért arra gondoltam, hogy gyárilag kevés az olaj benne, vagy levegős, de olajcsere után is ugyan ezt a jelenséget produkálta. Gyárilag 160-as tárcsával kaptam elől hátul, ami rettenetesen felforrósodott mindig. Eljutottam arra a pontra, hogy ez a fék nem egy jó konstrukció, vagy nem a súlyomhoz van méretezve, ezért lecserélem. Egy shimano slx féket kapott, 180-as ice tech-es tárcsával elöl hátul. Na erre már nem lehet panasz! Sokkal nagyobb biztonságban érzem magam azóta a bringán.

Upgrade: 2014.08.30

A bicikli többi alkatrészéről is írnék pár észrevételt.

A felni/kerékagy eszméletlen strapabíró! Mint írtam 115kg vagyok, de ezek a joytech kerékagyak bitang jók (pedig féltem tőle, mert a joytechről itt nem mindig jó a vélemény), akárcsak a kross saját felnijei! Se kotyogás, se deformálódás, se nyolcas, holott kapnak rendesen a súlyom alatt! A váltó: hogy őszinte legyek, nem szoktam kímélni a váltókat, se az elsőt, se a hátsót. Mint előttem is írták, van hogy terhelésnél recseg az alivio váltó, viszont ez elenyésző! Többnyire pontosan vált, és szépen teszi a dolgát. Nem versenyzésre használom, szóval ellátja a feladatát szépen. Ami engem egy kicsit zavar (nem nagyon), hogy néha ledobja a láncot. A rugó nem feszíti elég erősen. Mint mondtam, nem nagyon zavaró, mert nekem menet közben sosem dobta még le, csak akkor, amikor állok, és az egyik lábammal megtekerem hátra a pedált. Nem tudom miért pont erre a mozdulatra dobja le, de mint írtam, menet közben sosem esett le. Pedig hasítottam már le jó köves, pattogós, vízmosta terepen. Az első váltó is rendben van. Tudom, hogy lehet kapni sokkal jobb váltókat, de nekem nincs rá szükségem.

A shimano alivio középcsapágy is rendben van, Eddig semmi gond vele, szépen teszi a dolgát. Pedig a borulásoknál a pedál is kapott rendesen.

A schwalbe rapid rob gumi, nekem nem jött be. Borzasztó hamar elkoptak (most fogom lecserélni. Két év után). Tudom, hogy nem betonra valók, nem is sokat használom betonon, de el kell jutom valahogy a terepes szakaszig, addig kénytelen vagyok betonon is használni egy kicsit, de akkor is hamar elkoptak. Oldaltartása semmi ennek a guminak. Amikor új volt, jól kapaszkodott homokos, földes úton, de oldaltartása akkor sem volt, és hát, nem sokáig van a teljes barázda meg a gumi tetején.

Egyenlőre ennyi. :) 

Ha lesz valami a kilométerek előrehaladtával, akkor azokat is leírom. ( Persze csak ha érdekel valakit. :) )

Upgrade: 2015.04.11

Sikerült beszereznem a bringához  Michelin Wild Grip'r külső gumikat, le is teszteltem (homokos, földes, köves, laza talajon). Csak azt tudom mondani róluk, hogy egyszerűen baromi jók! Zseniális! Jól tapad, van oldaltartása, jól megfog ha kell, szóval xc-re ennél jobb gumit nem is vehettem volna. A kopását nem tudom, az idővel kiderül, és sárban sem teszteltem még. Én belsővel használom, méghozzá Michelin Protek Max belsőkkel. Hamar ki fog derülni, mit tudnak így együtt!.

Erre ajánlom

Amire kitalálták arra tökéletes! XC, Túra stb

Ennyiért vettem
145000
Csatolt képek
Kross Level A3  2013 mtb
Kross Level A3  2013 mtb
25 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Geweihjager avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon jó ár-érték arányú bringa, aki újat szeretne vásárolni, és 200.000.- alatt annak ez a legjobb megoldás, én nagyon szeretem, jó a futása neki, szép, megnézik mindenhol!

 

Hátrány

Az első villa kuka!

A gyári pedálok szintén, talán a súlya!

Tapasztalat

Nagyon messze van már a gyári állapottól!

Első villát, kerekeket, váltókat, pedálok cseréltem rajta!

Most nagyon bika a gép :)

Rock Shox Tora rugós villa, gyönyörűen mozog, elől hátul Deore váltok, bitang erős kerekek, egyszerűen imádom :)

Erre ajánlom

Mindenre, terepen is nagyon otthon érzi magát, és bírja is !

Ennyiért vettem
149.000
Csatolt képek
Kross Level A3  2012 mtb
Kross Level A3  2012 mtb
Kross Level A3  2012 mtb
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szabiq avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Remek ár-érték arány.

Számomra gyönyörű összkép,ha ránézek.

Hátrány

Tolvajcsalogató.

Számomra hiányzik a csomagtartó felszereléséhez szükséges 2 szem a vázról,de megoldható.

Tapasztalat

3 napja vettem a bringát.

Vásárláskor cseréltettem a pedált és a gumikat.

Városi használathoz megfelelőbb lesz ez a gumi.

Első tapasztalataim alapján nem fogom megbánni ,hogy megvettem.

Erre ajánlom

Aki ebben a kategóriában gondolkodik,annak megbízható társa lesz ez a bringa.

Ennyiért vettem
127000
Mért tömeg
14100 g
Csatolt képek
Kross Level A3  2013 mtb
Kross Level A3 2013 mtb
Kross Level A3  2013 mtb
Kross Level A3 2013 mtb
Kross Level A3  2013 mtb
Kross Level A3 2013 mtb
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Performix avatar
32 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Sokáig nézegettem a bringákat mielőtt megvettem. Azt gondolom hogy ár/érték arányban kiválló.

Az árához képest viszonylag jó cuccokkal van felszerelve a Kross Level A3.

Masszív alu váz.

Hátrány

Az első teleszkóp kicsit kemény. A csere lesz a következő nagyobb berúházás.

Az ülés iszonyat kemény mintha deszkán űlnék, de a bringás naci olykor csodákra képes.

A nyereg állítása imbuszos, így nehézkes az állítás ha szállítani kell vagy bármit kell rajta mókolni.

 

Tapasztalat

Használom már egy ideje aszfalton és terepen, és semmi kivetnivalót nem talátam a gépen. Kíváncsi voltam, hogy mit tud a hegyekben ezért egy hétvégét tekertem vele a Mátrában és nagyon meg voltam vele elégedve. Estem-keltem de nagyon bírta. Zéró anyagi kár. Kényelmesen lehet vele haladni. A hidrós fékek teszik a dolgukat. Nem nyikorog pedig párszor kapott. Persze lehet jobb bringákat kapni de az klasszisokkal drágább. Nem bántam meg, hogy megvettem. Nagyon megérte az A3.

Update:

Egy év használat után a felsőcső ill. nyeregvázcsőről a lakk apró pöttyökben elkezdett leválni. Olyan mintha odaszáradt volna valami kosz mosás után.  Az egész 8-s hajtást lecseréltem minőségibb 9-re + kapott egy normális villát. Azóta sem bántam meg, hogy megvettem csak az igények változtak a sok használat során :)

Erre ajánlom

Terep, hosszabb túrák(ülés csere esetén), XC

Ennyiért vettem
akciósan 116000
Csatolt képek
Kross Level A3  2012 mtb
18 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pézé avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Strapabíró. Az átlagnál nagyobb súlyom miatt (115) választottam a sport sorozatból bringát, mert kicsit féltem a hobby sorozattól, és nem csalódtam. Bírja a megpróbáltatásokat, így aki hasonlóan nagy súllyal küszködik, az is nyigodtan választhatja. Bírják a felnik, a hegesztések.

Nagyon szép a festése, és ez is álja a sarat. Pereceltem néhányat már vele erdei utakon, és semmi sérülés.

Aránylag könnyű (legalábbis az előző acélvázas bringáimhoz képest), teccik, hogy simán viszem fel-le a lépcsőn.

Igazából úgy, ahogy van, jó kis gép,

Hátrány

Sokan írták a pedált. Igazából a készítők helyében én oda se adtam volna senkinek ilyen pedállal, dehát amennyivel olcsóbb a többi hasonló felszereltségű bringától, egy pedál még belefér. De érdemes már vásárláskor megvenni, nekem az első használatkor egyszerűen levált a fém keret a belső műanyag részről. 

Nyerget is írta mindenki, nekem is cserés lett puhábbra, mert nem bírtam. Lehet, van akinek jó.

A gyári fékbetétek nálam nem jöttek be annyira... használható, nem lassítanak igazán, egy nagyobb lejtő alján gyakran kell csúszni vele. De lehet ez egy könnyebb bringásnál simán megfelelő.

Gumik csak terepre, és ott is egy évet bírtak. 

Tapasztalat

Nem akartam ennyiért bringát... de megvettem. Örülök, hogy megvettem! Azóta szeretjük egymást :)

János-hegyre feltekerésre és onnan túrista utakon lefelé használom hétvégente, mint írtam nem kis teherrel, és egy éve semmi probléma vele. Bárkinek ajánlom, aki erdőn-mezőn vagy úttalan utakon bringázgatna, és kicsit megízlelné, hogy milyen, ha nem fogja vissza magát egy kicsit keményebb terepen, félve, hogy tönkre megy a gép. 

Defektem sem volt még, a váltóm pontos, bár sajna terhelés alatt hisztizik. Felfele erölködésnél ez néha bosszantó, de megszoktam. Már nem zavar, belekalkulálom.

Következő csere a fékbetét lesz, hátha egy másik fajta jobban teljesít nálam.

Erre ajánlom

Terepre, erdőt-mezőt járni, kirándulni. Lehet vadulni is kicsit, mert bírja. Aszfaltra másik gumival.

Csatolt képek
Kross Level A3  2013 mtb
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Secretknight avatar
12 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Aki új bringát akar vásárolni,annak ez a legjobb ár-érték arányú gép,főleg ha kedvezményeket is igénybe tud venni.Én ennél jobb ajánlatot nem láttam sehol.

Nagyon látványos a megjelenése,hozzá nem értők igencsak megcsodálják,sőt fültanúja voltam mikor tippelgettek mennyibe kerülhetett ez a Kross mtb , 200e felett gondolták :).

Stabil szép,és jó minőségü váz a Level A3 olyan festéssel ami magasabb kategóriába helyezi.Az összes komponense szépen és jól együttdolgozik.Az új fejlesztésü Alivio nagyon jól teszi a dolgát.

Hátrány

Hát a pedál.Az nagyon vacak,nem bírja sokáig.Azt cseréltem először,az üléssel együtt.Mivel nem használok betétes nacit,ezért muszáj volt lecserélnem,mert 50 km után szétment a se...m.

Tapasztalat

Én lassan mindent lecseréltem rajta,hajtás,váltás,teló.MOst brutál jó ez a Kross mtb...és könnyű :)

Erre ajánlom

XC,CC,város. és nagyon :)

Ennyiért vettem
123000
Csatolt képek
Kross Level A3  2012 mtb
Kross Level A3  2012 mtb
Kross Level A3  2012 mtb
16 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

beci00 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Ár-érték arányban egy jó választás a Level A3.

A festés igényes,a hegesztések szépen megmunkáltak.

A váltók,és a villa teszik a dolgukat ahogy kell.

A fék erős,nem nyikorog.Egy jól összerakott gép,ajánlom bárkinek.

Hátrány

Gyárilag a pedál elég silány minőségű, 1 hét után cserélnem kellett.

Több hátrányt nem tudok.

Tapasztalat

Ajánlom mindenkinek,aki egy megbízható,szép gépet szeretne elfogadható áron.

Erre ajánlom

Terepre,de akár munkába járásra is.:)

Ennyiért vettem
131000
Mért tömeg
14120 g
Csatolt képek
Kross Level A3  2013 mtb
12 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

czky avatar
6 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagy előnye, hogy az árához képest igen jól fel van szerelve a Kross Level A3.
Ilyen áron nem igazán találni másik bringát, ami ehhez hasonlóan el van látva minden jóval.

 

A szögletes aluváz azon kívül, hogy remekül néz ki strapabíró is.

 

Amikor vettem (2012 május) kék és piros festéssel volt választható a Kross Level A3. Azóta a sárga is megjelent a kínálatban. Igazából minden színben annyira jól néz ki, hogy már megnehezíti a választást. :D Na persze ez kicsit sem probléma, az enyém végül kék lett.

 

Ami nekem nagyon tetszik, hogy baromi jól lehet vele gyorsulni.

Hátul Deore váltó van, ami precízen teszi a dolgát.

 

Az üléstől féltem kicsit, hogy kényelmetlen lesz, de szerencsére semmi gondom nincs vele. (Max. annyi, hogy az egyik esésnél megsérült kicsit a jobb széle. :) )

 

Az egyenesfutása szintén rendben van.

 

A 183 centis magasságomhoz a 19"-os váz nagyon megelelő választásnak bizonyult.

Hátrány

Ide is van mit írni, de egyik sem a bringa hibája, inkább egyedi esetnek mondanám.

 

Az első használatba vételt követően nem sokkal elkezdett ugrálni a lánc.
Hajtás után néha ha hátrafelé tekertem kicsi akkor megakadt a lánc és volt, hogy szépen be is akadt, vagy csak ugrott egy nagyot.
Ekkor láttam, hogy a hátsó váltó ferdén áll. Közelebbről megnézve látszódott, hogy a váltótartó szem az, ami el van görbülve. Ez 2x-i nekifutásra ki lett javítva, viszont a lánc ugrálása nem oldódott meg.
Ekkor jött a következő rész. Hátsó agy. Minden jól volt beállítva, szóval más nem lehetett a hiba forrása. Mivel itt Kaposváron a garanciális ügyintézése kissé nehézkes és időigényes lett volna, úgy döntöttem, hogy veszek rá egy másik hátsó agyat. Ekkor a Schimano Deore XT és a Novatec D042SB közül az utóbbit választottam. Miután ez a csere megtörtént, a probléma megszűnt.

 

A tipikus pedál probléma:
A gyárilag kapott pedál 2 hétig sem bírta, de ez szinte minden bringán cserére szorul. Gondolom azért is raknak rá valami ócska vacakot, hogy mindenki a saját ízlésének megfelelően tudjon választani. Egy Wellgo B087 került rá.

 

Egy láncfeszítőt még el tudnék képzelni rajta.

 

Tapasztalat

Ha most kellene vennem bringát, most is ezt választanám. Nagyon elégedett vagyok vele.
Azon kívül, hogy nagyon jó és megbízható, még szép is a Kross Level A3. Rendesen megbámulják az utcán. :D

Erre ajánlom

Kevés országút a gumi miatt.

Városban, de leginkább terepen ideális.

Ennyiért vettem
130000
Csatolt képek
Kross Level A3  2012 mtb
még original volt
Kross Level A3  2012 mtb
Deore váltó és az új agy
Kross Level A3  2012 mtb
21 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vr1990 avatar
6 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • szép a színe
  • erős fékek
  • pontos váltó
  • jól kanyarodik, aszfalton és terepen is
  • terepen gyors

Úgy vagyok vele, van rá egy év garancia azt kihasználom, kicsit sem kímélem átmegyek vele bárhol és minden akadájt eddig remekül vett ez a Kross mtb. Magas dombokra, kaptatóra könnyedén fel lehet vele mászni. Nagy sebességnél is jól irányítható, a jó fékekkel pontosan meg is lehet állni.


Tegnap júni.  10-én sikeresen borultam egyet, kiugrott elém egy kisgyerek. Szerencsére a fékek tették a dolguk, azonnal megáltam vele, gyerek fölött átesve megúsztam sérülés nélkül, meg a kissrác is.  Csak egy törött első lámpa lett a vége, de az pótolható szóval a veszteség  0, a bicikliben nem esett kár. Megvolt a haramadik vészfékezésem, és háromból-három az A3-s aránya...

Hátrány

Aki a kemény nyerget nem bírja annak bizony cserélni kell, én megoldottam ezt egy bicajos nadrággal. Ennyi pénzért műanyag pedált raknak rá, amit mondanom sem kell már szanaszét törtem... . Az üzletben ahol vettem elvileg menetkész állapotban volt, később vettem észre hogy kotyog a hátsó agy. Ez miatt amikor a hátsó féket használtam berezgett az egész hátsó rész, és az agy hibája végett minimálisan de elgörbült a tárcsa is, meg centírozni is kellett a felnit is. De nem gondolom hogy minden A3-s így kerül az utakra, nekem sikerült kifognom.

Júli. 14. A problémás hátsó agy ismét kilazult és ugyanazt eredményezte mint amikor megvettem. Az első váltót többször kellet már állítani, a láncnak nagyon nagy a kilengése sokszor ledobja a láncot ha terepen elengedem a szamarat.

Tapasztalat

Ebben az árban én jobbat nem találtam a Kross Level A3-nál. Amikor megvettem nem igazán ismertem a Kross termékeit de nagyon meg vagyok vele elégedve, biztos maradok a márkánál.

Erre ajánlom

Hosszú túrázásokra,  terepre.

Ennyiért vettem
117.000
Csatolt képek
Kross Level A3  2012 mtb
Kross Level A3  2012 mtb
Kross Level A3  2012 mtb
51 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-10 (10 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Aluminium Lite


anyag:

Alumínium


méretek:
  • XS
  • S
  • M
  • L
  • XL

 
színválaszték:
  • Fekete-kék-zöld
  • Matt fekete-grafit-narancssárga

villa (teló):

Suntour XCM RL (rugóút: 100 mm, kormányról vezérelhető Speed Lock)


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Altus,

M311 42/32/22T


fogaskoszorú:
Shimano Acera,

HG41-8 11-32T


középrész:

SR Suntour


első váltó:

Shimano M190


hátsó váltó:
Shimano Alivio,

M430


 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

Alu/Nylon


Kerék

felni:

Kross Disc (alu, duplafalú)


első agy:

Joy Tech D041DSE 32H


hátsó agy:

Joy Tech D142DSE 32H


külső gumi:
Schwalbe Rapid Rob,

KevlarGuard 26"x2.1"


Irányítás

váltókar:
Shimano Acera,

M360, 8 fokozatú


kormány:

Kross Sport Components (alu, enyhén hajlított, 660 mm, 31,8mm)


markolat:

Herrmans


kormányszár:

Kross Sport Components (alu, ahead, 31,8mm)


kormánycsapágy:

VP A41AC félintegrált


nyereg:

Selle Royal Seta M1 Custom


nyeregcső:

Kross Sport Components (alu, 27,2mm)


Fék

tárcsafék:

Avid DB1 (hidraulikus)


 
féktárcsa:

160 mm


fékkar:

Avid DB1


Kross logó

Kross márka bemutatás

A Kross cég 1990-ben, indult Lengyelországban, kis, családi kerékpárboltként. 1997-től foglalkozik saját kerékpárok gyártásával, azóta sorra szerzi az elismeréseket- többek között „Lengyel Presztízs”-díj (2001), Év Kerékpárja (2008, Unplugged modell), Aranyhajtómű (2009) díjakat söpört be.

Mára Európa egyik vezető kerékpárgyártójává nőtte ki magát, és 2009-től hazánkban is forgalmazzák. A Kross kínálatában városi, trekking és mtb kerékpárok találhatóak, a kedvező, könnyedén elérhető árútól a csúcskategóriás karbonvázasokig, egészen kicsi gyermekektől felnőttekig, kortól-nemtől függetlenül mindenkit kielégítő palettán.

Zbigniew Sosnowski, a Kross Birodalom alapítója: "Nagyon sokat tettünk, de én azt mondom: még mindig sok a tennivalónk. Mivel a siker az egy folyamat, kemény munkával tovább kell tökéletesítenünk a termékeinket és a rendszerünket. Úgy gondolom, hogy fejlesztéseinknek köszönhetően hamarosan az egész világon ismerni és használni fogják a Kross kerékpárokat, termékeinket pedig a minőséggel, az alacsony árral, a kiváló funkcionalitással és az eredeti design-nal fogják azonosítani."

1-4 (4 kérdés)

Kérdések Statisztika
Kross Level R4 vagy Bergamont Metric 4.4 a jobb választás?
1 válasz
utolsó: 2014. máj.
Kross Hexagon X9,X7 vagy Kross Level A3? Melyiket vegyem?
6 válasz
utolsó: 2013. nov.
Trek 3700 Disc vagy Kross Level A3, melyiket válasszam?
2 válasz
utolsó: 2012. jún.
Kross Level A3 vs Kross Hexagon X9, melyiket válasszam?
16 válasz
utolsó: 2012. aug.
1-4 (4 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Kross Level A3 termékkel kapcsolatban: