9 évig tekertem a gépet. Ez alatt a gyári alkatrészek nagy részét lecseréltem, amit pedig nem mert sose volt vele baj (persze rendszeres szervíz melett): a váz, kerekek, váltók, ülés. A váz lehet viccesen hangzik de ez egy nagyon masszív váz erős hegesztésekkel, a festés idővél néhány dörzsölődős részen lekopott dehát ez ilyen. A váltók rendszeres éves állítással tökéletesen működnek mind a mai napig, kifejezetten szeretem őket szerintem jó a váltási élmény. Felnik: atom masszívak. Kerékagyak, kapták a terhelést de még mindig kiválóak. Külső gumi, hatalmas ballonos cucc aszfaltra nem jó (evidens) de nekem nagyon jól bírta kopásilag. Ülés: hosszú 80 km-s tekerések alkalmával se nyomott szét. A markolat kényelmes és jól tapad a marokba.
Az eredeti fékek nagyon vackok voltak, beragadtak, levegősödtek, folytak. Lecseréltem egy alap Shimanora és azóta nincs baj. A kormány nekem nagyon hosszú volt lecseréltem egy rövidebbre kapott szarvakat meg egy rövidebb stucnit mert az eredeti borzasztó hosszú volt. A teleszkóp olyan amilyen, egy idő után tönkrement a lock-ja és a járása se volt a régi, lecseréltem egy hasonló kategóriájú újra, szervízzel kielégítő a teljesítmény, én ilyen bringára feleslegesnek érzem a santour-nál jobb teleszkópokat. Lánc, hátsó lánctányér volt cserélve nyúlás, kopás miatt, de ez 9 év alatt egyáltalán nem komoly dolog, sőt inkább pozitívum hogy csak egyszer kelett.
Alapvetően egy tartós gép. Szerintem aki most kezd mountizni annak jó választás lehet. Erdős csapatós területeken elemében van, de azért nem szabad megfeledkezni róla hogy ez egy nagyon basic gép. Fékek, teló, nem bír nagy durvaságokat. Hosszú túrázásra el lehet vele menni, de a tripla falú felnire rémálom aszfalt gumikat felszenvedni a rendes ballonossal meg kell tekerni rendesen. Én nem annyira ajánlanám ezért erre.
Amatőr, kezdő erdei csapatós.