- Nagyon massziv vaz, (szerintem jol is nez ki foleg a villanyaknal levo brutalis merevites), jo geometria, fordul ahogy kell
- Irdatlan kenyelmes, szeles kormany
- Sram valto jol teszi a dolgat, parszor mar kapott sarat pedig, de meg se nyikkan.
-Egyujjas valtokar (sram), sokkal kenyelmesebb mint a shimanok (szerintem persze)
-Tarcsafekek is jol dolgoznak hiaba OEM, az en sulyommal (83 kg) teljesen hasznalhato,
- Jo gumik (terepgumi, ertsd ne akadj ki ha varosban gyorsan kopik)
-SR XCR villa finoman mozog, terepen sem akad ki, a remote lockot hamar megszokja az ember:D
- A lanc mar elkezdett nyulni...
- Ules nyekereg, (vagy a hajtokar, de inkabb az ulesre gyanakszom)
- Hatso fek rezonal de nagyon, de ez egy fekbetet cserevel kikuszobolheto (szervizben azt mondtak hogy nagyon rideg a fekbetet, ezert van)
Sikerult kifognom egy selejtes patronnal rendelkezot, ugyhogy egy hetig meg a forgalmazonal volt, de a boltosok nagyon rendesek voltak es segitokeszek (pirospont nekik)
En nem bantam meg a raszant penzt, parszor kivittem Normafara probalgatni, es ha okosan, esszeruen hasznalod, nem megy ido elott tonkre... vannak dolgok amit idovel cserelni fogok (nagyobb telo, elore nagyobb tarcsa, esetleg egy x9es hatso valto) de azokat se azert mert a mostani cuccokkal nem lennek megelegedve, pusztan erre a vazra szerintem lehet epiteni.
az elottem szolo szidja az elso valtot, de en inkabb csak esszeru sprolast latok benne elvegre ugyse hasznalod sokat... Ertelmesen osszerakott kerekpar, es azt nyujta amit elvarsz ennyi penzert.
Aki kapta az szidni fogja aki meg vette annak tetszeni fog.
Ne dirt bringa ergo ne hasznald arra, es nem is streetre valo, ez telleg turakon erzi jol magat terepen, aszfaltra ugyancsak ritkan hasznald, a gumik nem szeretik.
Tolem azert kap egy 5ost, mert olyan mint ha ram szabtak volna.