Jó fékek, erős fékhatás.
A váltó jó (mondjuk én lecseréltem a marokváltót pillangóra).
Jó a gumik kopásállósága.
Aszfalton, városban, kisebb-nagyobb túrákon, de akár gyengébb terepen is helytáll.
Szép festés, a matrica sem jött le.
Stabil, erős váz.
Jó árához képest elég jól összerakott.
Soha nincs kész teljesen, mindig valamit be kell állítani rajta.
A duplafalú felni is hajlamos enyhe 8-asra (nekem legalábbis csak nagyon kis mértékben van 8-asom, de ez is okoz problémát).
A 8-as miatt a fékpofák enyhén hozzáérnek a felnihez, és ez a fékezésnél rángatást eredményez.
Volt már, hogy a hátsó kerékcsapágy csörömpölt.
A középcsapággyal is voltak gondok.
A fékeket mindig állítani kell, mert vagy a gumihoz érnek hozzá, vagy (ahogy az előbb említettem) a felnihez.
A gyári műanyag pedál nem vált be, bár elég sokáig bírta, de miután eltört, lecseréltem fémre.
Gyárilag teleszkóp nélküli villa.
A gyári ülés és markolat kemény.
Kicsit nehéznek mondanám, mivel a váza acél (meg még én pluszba rá csomagtartót, stb.).
Elég sok mindent kell állítgatni, javítani, de a végén (az árához képest) egy nagyon jó bringát kapunk. Én szinte mindent lecseréltem rajta: a gyári villa helyett egy SR SUNTOUR-t kapott, a műanyag pedált fémre cseréltem, fékváltókart kapott a marokváltó helyett, a váltócsere miatt kicsit szélesebb kormányt kapott, az ülést egy kényelmesebbre cseréltem, a markolatokat is cseréltem, valamint raktam rá pluszba kitámasztót, csomagtartót, sárvédőt, lámpát, kilóméterórát, csengőt, kerékpárzárat, prizmákat a küllőkre és egy "BENCE" feliratú rendszámtáblát a poén kedvéért. A vételár és amit még ráköltöttem az körülbelül 140 000 Ft, ha nem több!
Városi használatra, kisebb-nagyobb túrákra, talán enyhe terepre.