Jó ára volt (főleg a kinézetéhez és tudásához képest)
Jól néz ki
A váz a tökéletes mtb váz (nekem)
Könnyű, szép, erős kerekek
Fejcsapágy, stucni, kormány korrekt
Hajtómű, mindig recsegett, bármint csináltam neki (mai fejemmel már tudnám, mit csináljak vele)
Menetes hetes racsni, törtek a tengelyek, mint a ropi
Nagyon szerettem, baromi jó bringa, kb mindent kibírt, pedig kapta az ívet rendesen. A teló ahhoz képest, hogy milyen egyszerű felépítésű volt, szépen tette a dolgát, azt a 6-8 centit szépen kimozogta, egy begyűrődött műanyag sárvédő miatt keresztülestem a bringán, ez vetett véget a telónak, a villanyak a vállba csatlakozásnál kimozgósodott, kuka (pedig a szimmeringnél kotyogásmentes volt). Az ülés nekem kényelmes volt, 260 km-t is lenyomtam vele. A középaggyal nem tudtam mit csinálni, nem bírtam (se én, se szerelő) annyira meghúzni, hogy ne recsegjen, használatban nem volt zavaró, csak a hangja. A hátsó agy menetes, szerintem a leggyengébb láncszem a bringán. A hetes racsni miatt túl távol van a papucstól a csapágy, túl nagy terhelés jut a tengely közepére, emiatt nálam kb egy évet bírt egy tengely, aztán kb három év után meguntam, és mivel nem volt pénzem másik agyra, esztergáltattam hátsó tengelyt, az bírta négy évig. Hét év után a hátsó kerék küllői elkezdték megadni magukat, egy év alatt azt hiszem négy vagy öt tört ki, mindig pótoltam, de nyolcas sose volt benne. Az első váltórol sokat nem tudok mondani, mert nemsokat használtam és kb egy év után le is vettem, a két kisebb tárcsával együtt. A nyeregcsőbilincs a vége felé kezdett kicsit elfáradni, attól még tartotta az üléscsövet, csak nehezebb volt meghúzni. A fék remek volt, bármikor blokkolta a hátsó kereket, vagy elemelte a hátulját, nem volt nehéz orra állítani. Fékváltókarral sem volt soha problémám, pedig mindkettőről letört a burkolat (esés miatt). Markolat puha gumiból volt, jó fogású cucc. Pedál gagyi volt, kb egy hét után cserélve normálisra. Első kerékkel semmi baj nem volt csak zsírozni kellett időnként a csapágyat (kónuszos). Nekem nem volt rajta az a bazinagy sárvédő, szerencsére.
Most így leírva soknak tűnik a hiba, de ez 7 év alatt jött össze (2005-ben vettem, 2012-ben lopták el). Sose hagyott az út szélén, defektem is alig volt vele egy-kettő, egyszer Csepelről Újpestre hozott haza törtött hátsó tengellyel. Megsirattam, amikor ellopták, kb mintha családtagomat vesztettem volna el...
Túrázás, városi mászkálás, terep, bármi, amit ép ésszel el lehet várni egy ilyen bringától, sőt egy kicsit többet is bír.