több mint egy éve

Ákos
Teljesítmény:
Ár/teljesítmény:
Modellév: 2004,
több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Sok van; Első az ár, aztán a váz geometriája -ugyanezt a vázat csomó drága modellben is alkalmazzák, szépek a varratok is, jó ránézni na. Sötétben egy fedél nélküli csatornán pereceltem, ő gond nélkül megúszta, a felnik iszonyat jók, sztem is simán elég bele a 24 küllő.
Hátrány
Ha ugratok vele csattog, a leghosszabb áttétel is rövid, a színe nem jött be, monoblokk nyüszögött. Apróság, hogy ezt-azt nem állítottak be rajta rendesen, meg vágni kellett a kormányból, meg a fekete nyeregcsövet állításkor könnyen elrondíthatja néhány sorja, de ezeket könnyű orvosolni, mindenhol így van.
Tapasztalat
Vásárlás előtt a hátsó fogaskoszrút érdemes 11-34-esre lecserélni, így már tempósabb a paci és ha kérsz bele egy jó és szép telót a gyári helyett, meg SPD pedált, akkor WOW! :)
Az első váltós történet tényleg röhej, de ha a monoblokk rövidebb csöcsét teszed arra az oldalra, akkor simán be lehet állítani.
A hajtókarokat a használat során párszor rá kell húzni, nekem szerencsére az első után elmúlt a monoblokk nyüszögése.
2500-ért matt fekete szinter van a vázon, mit is mondjak, -hibátlan:)))
A csattogást még nem találom, talán a lánc lesz a villán, de mivel nem képes nyomot hagyni a szinteren, ezt még nem tudom.
Fékek és váltók bár nem a legmárkásabb darabok, még szépen teszik a dolgukat.
Tényleg Jó!
Erre ajánlom
Ha nem félsz hozzányúlni, baromi jó kis gép lesz és még mindig pénzednél vagy!
Szerinted hasznos?