Schwinn-Csepel Adrenalin CT mtb

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2003
  • Listaár: 92.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-6 (6 vélemény)
Rendezés

csigaporkolt avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
A vázról csak jót mondhatok, pont nekem találták ki, számomra iszonyat kényelmes, minden pont ott van ahol kell. A gyári felnik is nagyon jól bírják.
Hátrány
Amit először lecseréltem rajta az a hajtókar és a hátsó váltó Schimano Deore-ra. A teleszkóp szerintem egy kicsit kemény és egy idő után nekem elkezdett kotyogni.
Erre ajánlom
Közepes terepre, CC/XC. Dirtözni már lehet kevés lesz a váz illetve a felszereltség.
Ennyiért vettem
59000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

rider 66 avatar
rider 66
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
erős nyak, szép és tartós festés
Hátrány
nem fér be a 2.5 ös gumi :(
Tapasztalat
Több mint 1 éve nyúzom és semmi baja.Hiába a csepel az csepel a camping is birja :D
Erre ajánlom
Mindenkinek mindenre kivéve boltba járni mer azér kár
Ennyiért vettem
15000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Pifta avatar
Pifta
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, vitrin/garázs bicósként használtam
Előny
Könnyű, szép, van tárcsakonzol. Meg úgy maga a váz. Nagyon jó kezdő gép.
Hátrány
Gyenge felszereltség. Ha terepen mész vele, akkor ajánlatos egy új telót, meg hajtást venni...
Tapasztalat
Mindenképp érdemes megvenni, de ez egy kitűnő példa a fejlesztendő kerékpárokról. Feltéve ha az illető nem aszfalton, városban használja.
Erre ajánlom
Kezdő CC, a váz komolyabb felszereltséggel már haladóknak is jó.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gabor avatar
Gabor
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Megbízható, nem kell velle szenvedni
Hátrány
Nekem nem volt vele, talán a váltó lehetne egy kicsit jobb!
Tapasztalat
Tavaj tavasszel vettem, nagyon meg vagyok vele elégede. Az én "kis" 90Kg-met meg sem érezte. A gumikat cseréltem Schwable maraton-ra egyébként gyári állapot. Nagyon könyen meg, jól tartja a sebbeséget. Nekem eddig ez a legjobb gépem, kicsit elfogúlt vagyok így vele. Könyebb tertepen és aszfalton kiválló. Nehéz terepen nem volt alkalmam próbálni sajna.
Erre ajánlom
Városba és túrára
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Balatka avatar
Balatka
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Már több mint fél éve használom a bringát. Amikor elindultam bicót venni 100 papírom volt és azért vettem meg ezt, mert ebben az árban ez tetszett a legjobban, de főleg a váza. Tuti váza van, és lehet rá építeni.
Hátrány
Elég szegényes a felszereltsége, rengeteg átalakításra szorul, jó persze ez nem egy vérprofi gép. De sokat ki lehet belőle hozni, csak pénz kérdése.
Tapasztalat
Szerintem ütős kis bringa és nagyon megéri az árát! Ez az első komolyabb cangám és eddig meg vagyok vele elégedve!
Erre ajánlom
Én sokat használom aszfalton és jó párszor mentem már vele kemény terepen is. Eddig megállta a helyét, de inkább hobbi bringásoknak ajánlom, akik nem versenyeznek, csak kell nekik egy jó bringa.
Szerinted hasznos?

Kovács Róbert avatar
Kovács Róbert
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Azért is vettem ezt avázat, mert volt egy 2001-es magellán Crater-em, amit az alivio tárcsafék szószerint nem el, hanem le tört.Ez év nyár eleje környékén 13000Ft-ért használtan(hónapokig csak állt)jutottam hozzá.Az alsó kormánycsapágy eléggé meg volt már halva(recsegett meg stb.).Ja amugy eggyik kormánycsapágyat sem lehet kivenni!!Beletenni tudsz mindent de kivenni...!
Hátrány
Elég véknyácska az eleje, a sújpont is hátraesik ezáltal.A nem CNC-etteket a V-fék elég láthatóan és brutálisan hajtaja(főleg mostani 2004-eseknél látok ijet).Fékmerevítő mindhez kötelező.Én személyszerint egy mozo r500-al használtam és elég durván ugráltam vele.R500-al a hátsó támvilla eléggé felfelé ált.Ja és integrált kormánycsapágy.
Tapasztalat
Egyszóval egy nagyon fasza kis váz.Akinek eladtam egy elég béna gyerek és gyilkolja a vázat, de a kormánycsapágy recsegésen kívül nincs semmi baja.Ajánlomhozzá a Mozo 3.0-t(amúgy utálom ezt a telót)az újabbakhoz nyugodtan hozzá lehet csapni egy R500-at.Ja és csak is kizárólag rövis stucnival és alátétezés nélkül(vagyis alulról felejtsétek el az alátéteket).
Erre ajánlom
Főleg CC, XC, esetleg kezdő dirt streerteseknek(Kicsit eröteljesebb igénybevételhez rendszeres ellenőrzést és CNC-zett et ajánlok
Szerinted hasznos?

1-6 (6 vélemény)
Rendezés
Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Schwinn-Csepel Adrenalin CT váltótartó fület hol lehet kapni?
1 válasz
utolsó: 2013. ápr.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Adrenalin CT termékkel kapcsolatban: