-a nyereg az egész kényelmes
-a festés is elmegy
-talán még a hajtómű,nekem azzal még nem volt gondom(eddig)
Kb minden más:
-a fék állandóan elállítódik,esőben nagyon gyengén fog,ráadásul mikor fékezek,akkor beleér a sárvédő tetejébe,azon is hajlítani kellett...
-a váltót se nagyon lehet normálisan beállítani
-a dinamó pár hónap után tönkrement(nem mintha használtam volna...)
-A hátsó világításnak a lyukat a sárvédőn félre fúrták,ezért nem pont középen volt
-a markolat szerintem hosszabb távon nagyon kényelmetlen,szinte bele vág az ember kezébe
-nehéz a Schwinn-Csepel Boss ATB
-a Boss ATB heggesztési varratai csúnyák
-a fékkarban a kar is eléggé lötyögős
-gyenge műanyag pedálok
-szimplafalú felnik
-hátsó sárvédőnek a tartója is pár hónap után letört,újat kellett csinálni hozzá
-túl széles gumik,nem sok értelme van,főleg hogy elvileg városi kerékpár lenne elsődlegesen...
Talán boltba,meg ide-oda elszaladni jó,de amúgy nem szabad megvenni,mert csak a baj lesz vele...