Schwinn-Csepel Boss ATB mtb

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.03.)
  • Listaár: 44.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




tahepa avatar
16 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Az ára az előnyös volt , szóval viszonylag olcsó. ( Hüse bicajboltból véve és ott is volt szervizelve )

A váltókkal igazából nem volt probléma , nem nagyon váltogattam. Debrecenben nem sok hegy vagy domb van ezért amikor megtaláltam  a megfelelő kombinációt  attól kezdve kihasználatlan volt.

A fékek néha elállítódtak , korrekció után viszonylag jól működtek...a következő hibáig.

A váz az egy masszív darab. Jó nehéz...örök mint a nyomor....nekem már nem örök , eladásra került a komplett bicaj.

A bicaj felszereltsége megfelelő , a yard sem köthet bele.

-dinamós lámpák

-macskaszemek

-sárvédők (fém)

-csomagtartó hátul (fém)

stb

Ami külön lett véve hozzá:

-kulacstartó + ivókulcs

-fém kosár a csomagtartóra... :)

 

Hátrány

A váz nehéz.

a fékek rendszeresen elállítódnak.

A kormány állandóan fellazult

Az első váltó legnagyobb fokozaton és a hátsó váltó a legkisebbre váltva...kicsit nehezen akarta elfogadni.

Tapasztalat

Olcsó és ahhoz képes elfogadható minőség..,de lehetne jobb is...apró bosszantó hibák..

A mostani Kross Hexagon X1-hez képest dupla nehéz , durva kidolgozású...tehát mint Makó és Jerusalem távolsága igaz fele-harmadannyi árért.

Erre ajánlom

Városi kerékpár , A pontból eljutni B pontba. Hosszabb útra nem ajánlom...tul kemény ülés , fékek sorozatos állítása , kormány fellezulás stb..

Ennyiért vettem
32900
Mért tömeg
17200 g
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Boss ATB  2011 mtb
10 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Acél


 
színválaszték:

Férfi:

  • Kék - Ezüst
  • Ezüst - Fekete
  • Narancs - fekete

Női:

  • Bordó - Ezüst
  • Kék - Ezüst
  • Narancs - Fekete
  • Piros - Fehér
  • Acél - Arany

villa (merevvilla):

Acél


Meghajtás

hajtókar:
Acél hajtómű,
  • Láncvédővel
  • 48-38-28T
  • 170 mm

fogaskoszorú:
Shimano Tourney,

6S


középrész:

Thun Go AL, 116 mm


első váltó:

Saiguan, felülhúzós


hátsó váltó:
Shimano Tourney,

RD-TZ50


 
fokozatok száma:

3x6


pedál:

Plasztik


Kerék

felni:

Szimplafalú, alumínium


első agy:

Acél


hátsó agy:

Acél


külső gumi:

Kenda K879

  • 26×1,95"

Irányítás

váltókar:
Shimano Tourney
kormány:

Acél, hajlított

  • 600 mm hossz
  • 50 mm emelés

kormányszár:

Acél

  • 22,2 mm
  • 100×30 mm

kormánycsapágy:

1", menetes


nyereg:

Adula MTB 360


nyeregcső:

Acél

  • 25,4 mm átmérő
  • 300 mm hossz

Fék

 
féktest:

Saccon, ALu, V


fékkar:

Alu-plasztik, Saccon


Kiegészítők

 
első lámpa:

Dinamós


 
hátsó lámpa:

Dinamós


 
sárvédő:

Pálcás, acél


 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Csomagtartó

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Schwinn-Csepel Boss ATB-ről mi a véleményetek?
2 válasz
utolsó: 2013. márc.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Boss ATB termékkel kapcsolatban: