Schwinn-Csepel Boss ATB mtb

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.03.)
  • Listaár: 44.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




vargaro avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Mindennapi használatra vettem, leginkább az ár volt számomra a meghatározó, de azt hiszem jó választás volt. A bringa jó felszerelt, a váltórendszer jól végzi a dolgát. a kerékpár egyszer sem hagyott még cserben, pedig egy 3 napos balatonkört is lezúztam vele, az ülést itt is kényelmesnek találtam.A gumija leginkább városi használatra lett kitalálva, aszfalton tökéletes. A V fékek tökéletesen és gyorsan reagálnak.

Hátrány

A stucnija a leggyengébb összetevője, eléggé eldobható kategória. Én ezt le is cseréltem, így sokkal dögösebb. Illetve talán kicsivel lehetne könnyebb, de ekkora árfekvésben ne várjunk azért csodát.

Ennyiért vettem
52000
Mért tömeg
17000 g
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Acél


 
színválaszték:

Férfi:

  • Kék - Ezüst
  • Ezüst - Fekete
  • Narancs - fekete

Női:

  • Bordó - Ezüst
  • Kék - Ezüst
  • Narancs - Fekete
  • Piros - Fehér
  • Acél - Arany

villa (merevvilla):

Acél


Meghajtás

hajtókar:
Acél hajtómű,
  • Láncvédővel
  • 48-38-28T
  • 170 mm

fogaskoszorú:
Shimano Tourney,

6S


középrész:

Thun Go AL, 116 mm


első váltó:

Saiguan, felülhúzós


hátsó váltó:
Shimano Tourney,

RD-TZ50


 
fokozatok száma:

3x6


pedál:

Plasztik


Kerék

felni:

Szimplafalú, alumínium


első agy:

Acél


hátsó agy:

Acél


külső gumi:

Kenda K879

  • 26×1,95"

Irányítás

váltókar:
Shimano Tourney
kormány:

Acél, hajlított

  • 600 mm hossz
  • 50 mm emelés

kormányszár:

Acél

  • 22,2 mm
  • 100×30 mm

kormánycsapágy:

1", menetes


nyereg:

Adula MTB 360


nyeregcső:

Acél

  • 25,4 mm átmérő
  • 300 mm hossz

Fék

 
féktest:

Saccon, ALu, V


fékkar:

Alu-plasztik, Saccon


Kiegészítők

 
első lámpa:

Dinamós


 
hátsó lámpa:

Dinamós


 
sárvédő:

Pálcás, acél


 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Csomagtartó

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Schwinn-Csepel Boss ATB-ről mi a véleményetek?
2 válasz
utolsó: 2013. márc.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Boss ATB termékkel kapcsolatban: