Schwinn-Csepel Ranger Fully mtb

38 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.04.)
  • Listaár: 47.000 Ft - 53.300 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




kerekperec avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jól néz ki, hazai, baszott erős acél váz. Olcsó. Iszonyat jól lehet vele kanyarodni.
Hátrány

Súlya, minősége.

Tapasztalat

 

Minden ami csak van rajta. Én nem szoktam ugratgatni, csak agresszíven használom a városban. 4 éve van meg, egy nyáron nem is használtam, szóval ténylegesen csak 3 éves.

Amikor megvettem még a hazafele vezető úton egy padkáról lefele a nyeregcső becsúszott és leverte a festéket. Hajtókar egy rakás fos rajta. Először még csak a bal oldalit kellett lecserélni, mert eldeformálódott, majd jobb és bal oldalon egyszerre. Ekkor már Shimano cuccost vettem, de a bal oldalit így is hazavágta. Most már a 3. hajtókar van rajta bal oldalon.

 A tengely a hajtókarnál egyszer törött el. A csapágy ami benne van (szintén a pedálnál) egy gyári szabvány csapágy leköszörülve. Miután szétment bementem az SKF csapágygyárba, vittem ami szétment, hogy olyat akarok. Adott is, de otthon kiderült, hogy nem megy bele. Visszavíve kiderült, hogy a Swinn egy szabvány csapágyat egy egyedi méretre köszörülte le. Felajánlották, hogy 60000Ft+áfá áron átállítják a gépeket és 20000Ft/óra díjban gyártanak nekem. Végül apám haverja küszörült bele egyet. 

A hátsó felni se bírta sokáig, teljesen szétment, duplafalura kellett cserélni. A fék karja fémből van ugyan, de a tartója már műanyag. Az első fék a kezembe maradt és mivel utolsó pillanatban szoktam fékezni, már nem tudtam a hátsóval megállni a kereszteződés előtt és majdnem elcsapott a 48as. Lecseréltem tiszta fémre. 

A gumi csomó defektet összeszed. Legutóbb tegnap. 10 foltozás után szoktam belsőt cserélni. Ez a második belsőm (hátul) és megkapta a 4. foltot. 

A hátsó váltó már nem nagyon szeret bizonyos fokozatokat, egyébként kényelmes vele váltani.

Valami a rugónál iszonyatosan nyikorog, hiába mostam le, kenősprayztem be. A kitámasztó kar pár hónap utón lötyügött már, de miután meghúztam minden okés vele.

A fékeket nagyon zabálja, már a 3. szett fékpofákat ette meg. (elöl) Hátsót úgy 30%ban szoktam csak használni.

Egyéb dolgok amiket venni kellett rá: bowden, kulacstartó, kilométeróra, világítás.

35000FT-ba került de már ugyan ennyit vagy többet költöttem rá. Jobban jársz ha spórolsz és veszel valami jobbat, strapabíróbbat, vagy megváltoztatod a bicajos stílusodat nagymamisra. 

 

Erre ajánlom
Nyugodt higgadt embereknek városba, egyhe terepre.
Ennyiért vettem
35000
11 olvasó 45%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Acél


méretek:

16"


 
színválaszték:
  • Fekete-titán
  • Narancs-fekete
  • Piros-fekete

villa (teló):

Zoom CH-300E, 22,2"-os menetes nyak, V-fékszemek


 
hátsó rugóstag:

Ballistic


Meghajtás

hajtókar:

48-38-28T, 170 mm


fogaskoszorú:
Shimano Tourney,

7S


középrész:

Thun Jive, 119/122 mm


hátsó váltó:
Shimano Tourney,

RD-TX31


 
fokozatok száma:

3x7


pedál:

Plasztik


Kerék

felni:

Duplafalú, 36L


első agy:

Alu, 36L


hátsó agy:

Alu, 36L


külső gumi:
Kenda K849,

26x1,95"


Irányítás

kormány:

Acél, hajlított, 600 mm szélesség, 30 mm hajlítás


kormányszár:

Acél, 22,2 x 100 x 30 mm


nyereg:

Selle Monte Grappa Art350


nyeregcső:

Acél, 25,4 x 300 mm


Fék

 
féktest:

Saccon, Alumínium "V"


fékkar:

Saccon, Alumínium-plasztik


Kiegészítők

 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Fényvisszaverő prizmák

 
további információk:

Kivitelek:

  • 20" (Ajánlott fogyasztói ár: 47.000 Ft)
  • 24" (Ajánlott fogyasztói ár: 53.300 Ft)

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Lehet csomagtartót szerelni a Schwinn-Csepel Ranger Fully-ra?
1 válasz
utolsó: 2019. júl.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Ranger Fully termékkel kapcsolatban: