Schwinn-Csepel Ranger Fully mtb

38 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.04.)
  • Listaár: 47.000 Ft - 53.300 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




Csabqa avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A vázat emelném ki elsősorban. Masszív, strapabíró, jól néz ki, habár alu. Hátsó teló kellemesen rugózik, akkor, amikor kell. Súllyal felpakolva is marad a biztonságérzet.
Gumikkal eddig nem volt gondom (kop-kop), úgy érzem, hogy bírják a 70 kg-ot kíméletes használat mellett.
A pedál fém, ha nem gyilkolom túlságosan, egyben marad.
Fékek jól fognak, HA jól karban vannak tartva.
Duplafalu felnik vannak a Schwinn-Csepel Ranger Fully-n. Nem volt eddig gondom velük.

Hátrány

Shimano tourney váltók pontatlanok, hamar elállítódnak, kattognak, zörögnek, recsegnek, terhelés alatt felejtsd el, hogy váltasz. Ledobja a láncot, ha harcolsz vele.
Fékeken hamar húzni kell, gondolom ez a bowden minőségét jelzi.
Hiába alu a váz, a bringa nehéz.
Első zoom teleszkóp szerintem sosem működött normálisan. Kezdetektől fogva beragad, rángat, keveset mozog.

Tapasztalat

Új vagyok a bringás világban, de olvasgattam sokat, és beszélgettem tapasztalt arcokkal. Ezek alapján azt mondanám, hogy ár-érték arányban rendben van ez a bicó.

Erre ajánlom

Kizárólag kíméletes, városi, néha túrázgató használatra ajánlom. Senki ne várjon csodát ennyi pénzért manapság. Szétesni nem fog alattad, de ne nyúzd! Módjával bármilyen terepen helytáll, ha okosan használod.

Ennyiért vettem
55.000 HUF
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Acél


méretek:

16"


 
színválaszték:
  • Fekete-titán
  • Narancs-fekete
  • Piros-fekete

villa (teló):

Zoom CH-300E, 22,2"-os menetes nyak, V-fékszemek


 
hátsó rugóstag:

Ballistic


Meghajtás

hajtókar:

48-38-28T, 170 mm


fogaskoszorú:
Shimano Tourney,

7S


középrész:

Thun Jive, 119/122 mm


hátsó váltó:
Shimano Tourney,

RD-TX31


 
fokozatok száma:

3x7


pedál:

Plasztik


Kerék

felni:

Duplafalú, 36L


első agy:

Alu, 36L


hátsó agy:

Alu, 36L


külső gumi:
Kenda K849,

26x1,95"


Irányítás

kormány:

Acél, hajlított, 600 mm szélesség, 30 mm hajlítás


kormányszár:

Acél, 22,2 x 100 x 30 mm


nyereg:

Selle Monte Grappa Art350


nyeregcső:

Acél, 25,4 x 300 mm


Fék

 
féktest:

Saccon, Alumínium "V"


fékkar:

Saccon, Alumínium-plasztik


Kiegészítők

 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Fényvisszaverő prizmák

 
további információk:

Kivitelek:

  • 20" (Ajánlott fogyasztói ár: 47.000 Ft)
  • 24" (Ajánlott fogyasztói ár: 53.300 Ft)

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Lehet csomagtartót szerelni a Schwinn-Csepel Ranger Fully-ra?
1 válasz
utolsó: 2019. júl.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Ranger Fully termékkel kapcsolatban: