Schwinn-Csepel Ranger Fully mtb

38 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.04.)
  • Listaár: 47.000 Ft - 53.300 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




Ámokfutó avatar
7 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Strapabíró, megbízható, kerekek igen erősek, jók a duplafalú felnik. 
Az eredeti váltó is sokat bírt, egészen jó.
Ha nyugisan van használva, szépen el lehet vele járni.

Hátrány

A váz elég jó, sokáig bírja, de a 4. évben már a két vázrész összeillesztése kilazult, és erősen nyikorogni kezdett... Persze erre is van megoldás, én egy új bronz részt esztergáltattam a régi műanyag helyére, így megoldódott a probléma.

Gyenge pontja még a fékek, a rugó nagyon gyenge bennük, rövid időn belül cserére szorult.
A hátsó rugóstag sem sokra való.

Tapasztalat

Több mint 6 évig "hű társam" volt a Schwinn-Csepel Ranger Fully, végül már túl erős terhelésnek volt kitéve, nem húzta volna sokáig, így kénytelen voltam lecserélni.

Rengeteget költöttem feljlesztésre, javításra. Ha lenne szervizkönyve, igen vastag lenne, igazából szinte mindent cseréltem rajta a vázon, és a villán kívül.

Erre ajánlom

Munkába/suliba/boltba járásra, kisebb túrákra még akár terepen is - de csak kímélve.

Ennyiért vettem
32000 HUF
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Ranger Fully  2006 mtb
Schwinn-Csepel Ranger Fully  2006 mtb
Egyik nagyobb felújítás után
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Acél


méretek:

16"


 
színválaszték:
  • Fekete-titán
  • Narancs-fekete
  • Piros-fekete

villa (teló):

Zoom CH-300E, 22,2"-os menetes nyak, V-fékszemek


 
hátsó rugóstag:

Ballistic


Meghajtás

hajtókar:

48-38-28T, 170 mm


fogaskoszorú:
Shimano Tourney,

7S


középrész:

Thun Jive, 119/122 mm


hátsó váltó:
Shimano Tourney,

RD-TX31


 
fokozatok száma:

3x7


pedál:

Plasztik


Kerék

felni:

Duplafalú, 36L


első agy:

Alu, 36L


hátsó agy:

Alu, 36L


külső gumi:
Kenda K849,

26x1,95"


Irányítás

kormány:

Acél, hajlított, 600 mm szélesség, 30 mm hajlítás


kormányszár:

Acél, 22,2 x 100 x 30 mm


nyereg:

Selle Monte Grappa Art350


nyeregcső:

Acél, 25,4 x 300 mm


Fék

 
féktest:

Saccon, Alumínium "V"


fékkar:

Saccon, Alumínium-plasztik


Kiegészítők

 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Fényvisszaverő prizmák

 
további információk:

Kivitelek:

  • 20" (Ajánlott fogyasztói ár: 47.000 Ft)
  • 24" (Ajánlott fogyasztói ár: 53.300 Ft)

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Lehet csomagtartót szerelni a Schwinn-Csepel Ranger Fully-ra?
1 válasz
utolsó: 2019. júl.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Ranger Fully termékkel kapcsolatban: