A két felnit tudom esetleg felhozni előnyének, a vázat és a kormányt, a fékeket, mert annyira jól fogtak, hogy tesztelésnél majdnem fejre álltam velük, a festés is bírta, minden más hulladék...
A fentieken kívül minden. Rossz a villa, a hátső teleszkóp, az ülés, a váltó "karok", a hátsó váltó, az első váltó, a váz hátsó része, egy szóval minden.
Ballagásra kaptam a Ranger Fully-t, alföldi gyerek révén nem tudtam széthajtani. 1 éves koráig cask a hajtókarral és a közép aggyal volt baj, mert a bal hajtókar leesett folyton, amit 1 cserével orvosoltam, mert a boltban nem csináltak vele semmit, a közép részt, beragasztották...
1 év és 1 hetesen, a garancia érvényessége lejártat után pont 1 héttel a hátsó váltóm spontán szétszakadt, belevágódott a hátsó kerékbe, ami kiszaggatta a küllőket...Ezek orvoslása után a bajok áradtak...9 váltót evett meg, folyton elállítódott (előtte is...), az első teleszkóp berohadt, a nyereg széttört,a váz egyes részein rozsdásodni kezdett, pedig fedett helyen volt tárolva.
Méretei jók voltak a 175 centimhez, legértéksesebb része a dupla falú alumínium felnik. Nem megbízható a bicaj a Schwinn-Csepel Ranger Fully, mert volt spontán kerékfelrobbanásom is a gyári gumival...
A hegyi viselkedéséről nem tudok mit mondani sajnos dombok híjján. :)
Semmire sem! Maximum nézni szabad...