X-Fact Mission Alu mtb

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.3]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.10.)
  • Listaár: 95.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

Zero-X avatar
14 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A vázon merevített a fejcső-alsó cső csatlakozás, szépek a hegesztések. 

A felni no name, dupla falu. 

Hátrány

Alsó vázcsövön elvezetett váltó bowdenek.

Nincs hátsó tárcsafék furat.

Tapasztalat

Kilenc év kihagyás után hirtelen felindulásból vettem a Hervis-ben. Vékony bukszával egy fokkal jobb választás volt mint a Tesco bringa. Legalább innen kell indulni annak aki ma biciklit vásárol. (70e HUF-ról.) Ha neked is csak az új binga a jó bringa (!), vedd meg nyugodtan, és aztán lassanként építsd át! 

 

Ezzel a tuninggal egész türhető lett:

Teló: SR Suntour XCR 100
Kormányszár: Truvativ Holzfeller
Kormány: Ritchey
Fékek: Avid Single Digit 5
Fékkarok: Avid FR 5
Váltókarok: Shimano RapdFire 7
Nyereg: Bontrager SSR
Nyeregcső: Spyral Touring teleszkópos
Hajtókar: Suntour 
Pedál: SPYRAL alu platform
Első gumi: KENDA ...
Hátsó gumi: KENDA Nevegal

Erre ajánlom

Gyári állapotban inkább csak boltba járásra javaslom.

Ennyiért vettem
69.600 HUF
Csatolt képek
X-Fact Mission Alu  2013 mtb
36 olvasó 78%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tamas356 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- olcsó ár

- apróbb elfolyásokat kivéve , szép festés

- kényelmes váz

- elég vastag strapabíró csövek, erősítésekkel

- váltok használhatóak, de lassan váltanak elöl, és hátul is. markolatváltó cserélve Rapidfire-ra

Hátrány

-fékek siralmasak, mind a fékkar, mind a féktest a fékezés végpontja után, még vagy 2 centit hajlik,  nyikorog,  cserélve Deore karokra és Altus féktestekre shimano S65t fékpofákkal. (megjegyezném hogy jobban harap, mint a mostani bringán a Shimano S395 hidralikus fék 180,160 tárcsákkal)

-teleszkóp siralmas, mozog minden irányban ahogy kell, csak fel-le nem igen akar, ha egyszer lenyomom, akkor meg visszajönni nem akar,  kuka 200km után csere Sr Suntour XCR

- kerekek nehezek, és már gyárilag sem voltak 8-as mentesek

- gumik jól tapadtak pár száz km-t de cserébe le is koptak rendesen (felesbe aszfalt, és földút)

- középcsapágy kb 250km után lerágta magát és széthullott Cserélve Octalinkes Shimanora

- hajtókar nagyon nehéz, nagyon otromba, kovályog és tekeredik terhelés alatt, müanyagba mártott gagyi hajtókarok,  cserélve Shimano Altus Octalink-re

- kormány, és kormányszár, kormány nagyon keskeny, és a kormányszárral együtt ugyanazzal az eljárással felületkezelték, kb mint-ha festéksprével 30cm-röl lefujtam volna, matt, ahol hozzáér valami egyből lepattog.   cserélve.

- kormánycsapágy kotyogott, cserélve

- fogassor,  felemelve megtekerve a kereket kb egy centis kimozgása van a tengely, és fogsor egységnek, mintha 8-as lenne bent, használatban nem éreztem hátrányát.

-lánc kmc , tisztítgatom,  még működik, de nincs patentszem

- markolat kényelmetlen volt , és nagyon olcsó műanyagból készült, merev volt és semmi rugalmassága, ezért ha egyszer levettem, nem élt meg többször a helyén, cserélve BBB.

- a kulacstartó csavarja elforog így az csak egy csavarral rögzíthető

- ülés már az elejétől nyikorog cserélve

Tapasztalat

Jött a nyár gyorsan bringa kellett , kb 10-éve nem is bringáztam, jártasságom a témában akkor 0 volt. utánajárás semmi, elmentünk a Hervis-be olcsó bringát venni, mert bringázni jó lesz az is.

vettünk mindjárt  páromnak is,  de ugye nem így lett, ahogy kerültek bele a km-ek jöttek elö a gondok, és a bringát korlátozottan mertem használni minden téren, mert nem éreztem megbízhatónak, így amivel kétségeim voltak, egyből cseréltem megfelelőre, de így egyuttal át is estem a ló túloldalára, mert az olcsó bringa, így lett drága bringa. az alkatrészek cseréje, szervízdíjak (Ausztria)  közel 250e ft os bringává tette, így már használhatóbb bringa lett, de nekem ,ahogy egyre mélyebben ástam magam a kerékpározás örömeibe, kevés lett váltottam 27,5 Ktm re, most pedig a Bianchi Jab 27,5 projekt indul tavasszal, ami teljes mértékben az én igényeimre lesz építve, sok örömömet leltem az X-fact ban ezért átálítottam az asszony méreteire és neki tökéletesen megfelel. ezért a 70e forintért örüljünk hogy ennyit kapunk, amikor más alkatrészek ennek a bringának többszörösébe kerülnek.

 

Erre ajánlom

Hervis-be dísznek. Sajnos ahhoz hogy használható kerékpárként használjuk sokat kell rá költeni, ami arra az árszíntre helyezi 150-170e ahol már jobban felszerelt , és sokkal jobb minőségü kerékpárok vásárolhatók.

Ennyiért vettem
69.000
Csatolt képek
X-Fact Mission Alu  2013 mtb
eredeti gép
X-Fact Mission Alu  2013 mtb
legfontosabb cserélnivalók
X-Fact Mission Alu  2013 mtb
végeredmény
20 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

seraphthrone avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A váz szép, geometriája is jó, kényelmes, tetszetős. A festésben itt-ott van 1-2 apró hiba, de ez a legkevesebb, nem érdekel :-)

A felnik duplafalúak, semmi gond nincs velük, hibátlanok. A gumikkal sincs baj, bár úgy veszem észre, elég gyorsan kopnak...

Váltók teszik a dolgukat (hátsó Shimano Altus, első Shimano tourney), nincs baj velük, bár után kell állítani őket, de ez minden új bicóra igaz....A lánc kicsit csörög időnként, de ez csak váltóbeállításon, lánc tisztításon és kenésen múlik.

Hátrány

A leggyengébb pont a teleszkóp. Nem igazán mozdul, csak nagyobb bukkanón. Csavarodik, kotyog. Ennek a cseréjével kezdek, valami kicsit komolyabbra (15-20e ft körül gondolkodok)

Ami még nem tetszik: kormányrúd. Acél, festék pattog róla. Majd ezt is cserélem valamikor.

A fékpofákat, cserélni kell, nyikorognak, bárhogy állítom. Főleg az első....

A pedál műanyag, vizesen csúszik. ezt is cserélem mielőbb.

 

Tapasztalat

Összességében, mivel akciósan vettem, megérte. A páromnak ugyanezt vettük, női vázzal, ő is elégedett vele, kényelmes neki is. Alapbicajnak jó, fejlesztgetni lehet szép lassan.... bár sajnos alaktrészjegyzéket nem találok hozzá sehol sem, így bármit cserélni kell, akkor ki kell szedni, és elvinni, lemérni, stb.....

 

Erre ajánlom

Túrázgatásra jó, de komolyabb, sziklás, köves terepen a nulla első teló miatt nem jó, szétráz téged is és a bicajt is. Teló csere után még nem próbáltam, de biztos jó lesz :-)

Ennyiért vettem
62000
21 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Alumínium


 
színválaszték:

fekete-fehér


villa (teló):

Rugós villa


Meghajtás

hátsó váltó:
Shimano Altus
 
fokozatok száma:

3x7


pedál:

Műanyag


Kerék

felni:

Alumínium duplafalú


Irányítás

Fék

 
féktest:

Alumínium V-fék


Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű X-Fact Mission Alu termékkel kapcsolatban: