- olcsó ár
- apróbb elfolyásokat kivéve , szép festés
- kényelmes váz
- elég vastag strapabíró csövek, erősítésekkel
- váltok használhatóak, de lassan váltanak elöl, és hátul is. markolatváltó cserélve Rapidfire-ra
-fékek siralmasak, mind a fékkar, mind a féktest a fékezés végpontja után, még vagy 2 centit hajlik, nyikorog, cserélve Deore karokra és Altus féktestekre shimano S65t fékpofákkal. (megjegyezném hogy jobban harap, mint a mostani bringán a Shimano S395 hidralikus fék 180,160 tárcsákkal)
-teleszkóp siralmas, mozog minden irányban ahogy kell, csak fel-le nem igen akar, ha egyszer lenyomom, akkor meg visszajönni nem akar, kuka 200km után csere Sr Suntour XCR
- kerekek nehezek, és már gyárilag sem voltak 8-as mentesek
- gumik jól tapadtak pár száz km-t de cserébe le is koptak rendesen (felesbe aszfalt, és földút)
- középcsapágy kb 250km után lerágta magát és széthullott Cserélve Octalinkes Shimanora
- hajtókar nagyon nehéz, nagyon otromba, kovályog és tekeredik terhelés alatt, müanyagba mártott gagyi hajtókarok, cserélve Shimano Altus Octalink-re
- kormány, és kormányszár, kormány nagyon keskeny, és a kormányszárral együtt ugyanazzal az eljárással felületkezelték, kb mint-ha festéksprével 30cm-röl lefujtam volna, matt, ahol hozzáér valami egyből lepattog. cserélve.
- kormánycsapágy kotyogott, cserélve
- fogassor, felemelve megtekerve a kereket kb egy centis kimozgása van a tengely, és fogsor egységnek, mintha 8-as lenne bent, használatban nem éreztem hátrányát.
-lánc kmc , tisztítgatom, még működik, de nincs patentszem
- markolat kényelmetlen volt , és nagyon olcsó műanyagból készült, merev volt és semmi rugalmassága, ezért ha egyszer levettem, nem élt meg többször a helyén, cserélve BBB.
- a kulacstartó csavarja elforog így az csak egy csavarral rögzíthető
- ülés már az elejétől nyikorog cserélve
Jött a nyár gyorsan bringa kellett , kb 10-éve nem is bringáztam, jártasságom a témában akkor 0 volt. utánajárás semmi, elmentünk a Hervis-be olcsó bringát venni, mert bringázni jó lesz az is.
vettünk mindjárt páromnak is, de ugye nem így lett, ahogy kerültek bele a km-ek jöttek elö a gondok, és a bringát korlátozottan mertem használni minden téren, mert nem éreztem megbízhatónak, így amivel kétségeim voltak, egyből cseréltem megfelelőre, de így egyuttal át is estem a ló túloldalára, mert az olcsó bringa, így lett drága bringa. az alkatrészek cseréje, szervízdíjak (Ausztria) közel 250e ft os bringává tette, így már használhatóbb bringa lett, de nekem ,ahogy egyre mélyebben ástam magam a kerékpározás örömeibe, kevés lett váltottam 27,5 Ktm re, most pedig a Bianchi Jab 27,5 projekt indul tavasszal, ami teljes mértékben az én igényeimre lesz építve, sok örömömet leltem az X-fact ban ezért átálítottam az asszony méreteire és neki tökéletesen megfelel. ezért a 70e forintért örüljünk hogy ennyit kapunk, amikor más alkatrészek ennek a bringának többszörösébe kerülnek.
Hervis-be dísznek. Sajnos ahhoz hogy használható kerékpárként használjuk sokat kell rá költeni, ami arra az árszíntre helyezi 150-170e ahol már jobban felszerelt , és sokkal jobb minőségü kerékpárok vásárolhatók.