Nap mint nap Pvv - 9ker járok rajta melóba. Az éjszakai időszakot leszámítva gyorsabb vagyok, mint kocsival. Jó edző út, főleg hazafelé. Mivel nem egyedül bringázok rajta, lassan kezdik a benzinfüggők felfogni, mire is kell figyelni. Van ajánlott alternatív útvonal, de az még rosszabb forgalom / szélesség szempontjából. Ha nagyon montis vagy, elkerülheted a vasút melletti földúton a dugós szakaszt.
Nagy forgalom. Kamionosok, akik utálnak minket, mert nem tudnak előzni. Pbj - Üröm szakaszon rettenet nyomvályú. Esőben érdekes. Nincs tisztességes kiépített padka, hogy ha kell, le tudj húzódni. A földes útszél max kényszer kikerülésre alkalmas. De itt is figyelni kell, mert motorosok is használják néha.
Bejárási alternatíva nem nagyon van. Vagy nagy kerülő, vagy földutak. De mind sokkal dombosabb. Ennek az útnak a legoptimálisabb a vonalvezetése. Azt kellene elérni, hogy a most épülő Óbudai kerékpárutat vigyék ki legalább Pvv-ig, de jobb lenne az Egyetemig. Ideális szakasz lehetne egy komolyabb edzőkörhöz Bp - Dorog - Egom - Grád - Endre - Bp vonalon.
Az ürömi szopós lámpa elötti szakaszon a kamionosok már több alkalommal leszorítottak. Ezt azzal hálálom meg, hogy a dugóban utolérve lerugom a vontatmány rendszámát, bedugom a hátizsákom mögé, hogy látszódjon, és így előzöm ki a dugóban. Ez érdekes hatást szokott kiváltani.
ha minnél többen használnánk ezt a szakaszt, az önkormányzatok kiépítenék. Minden évben szóba kerül a kerékpár út vagy sáv kérdése, de igény hiányában elvetik. Ez az utolsó szakasz Budapest környékén, ahol semmilyen kerékpáros megoldás nincs.
Bejárás a körzetből Budapestre. Dugócsökkentés, környezet kímélés, mozgás, edzés.