10-es főút nem bringás termék

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2009 (frissítve: 2009.10.)

HASONLÓ nem bringás termék TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

Saladin9 avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nap mint nap Pvv - 9ker járok rajta melóba. Az éjszakai időszakot leszámítva gyorsabb vagyok, mint kocsival. Jó edző út, főleg hazafelé. Mivel nem egyedül bringázok rajta, lassan kezdik a benzinfüggők felfogni, mire is kell figyelni. Van ajánlott alternatív útvonal, de az még rosszabb forgalom / szélesség szempontjából. Ha nagyon montis vagy, elkerülheted a vasút melletti földúton a dugós szakaszt.

Hátrány

Nagy forgalom. Kamionosok, akik utálnak minket, mert nem tudnak előzni. Pbj - Üröm szakaszon rettenet nyomvályú. Esőben érdekes. Nincs tisztességes kiépített padka, hogy ha kell, le tudj húzódni. A földes útszél max kényszer kikerülésre alkalmas. De itt is figyelni kell, mert motorosok is használják néha.

Tapasztalat

Bejárási alternatíva nem nagyon van. Vagy nagy kerülő, vagy földutak. De mind sokkal dombosabb. Ennek az útnak a legoptimálisabb a vonalvezetése. Azt kellene elérni, hogy a most épülő Óbudai kerékpárutat vigyék ki legalább Pvv-ig, de jobb lenne az Egyetemig. Ideális szakasz lehetne egy komolyabb edzőkörhöz Bp - Dorog - Egom - Grád - Endre - Bp vonalon.

Az ürömi szopós lámpa elötti szakaszon a kamionosok már több alkalommal leszorítottak. Ezt azzal hálálom meg, hogy a dugóban utolérve lerugom a vontatmány rendszámát, bedugom a hátizsákom mögé, hogy látszódjon, és így előzöm ki a dugóban. Ez érdekes hatást szokott kiváltani. 

ha minnél többen használnánk ezt a szakaszt, az önkormányzatok kiépítenék. Minden évben szóba kerül a kerékpár út vagy sáv kérdése, de igény hiányában elvetik. Ez az utolsó szakasz Budapest környékén, ahol semmilyen kerékpáros megoldás nincs.

Erre ajánlom

Bejárás a körzetből Budapestre. Dugócsökkentés, környezet kímélés, mozgás, edzés.

13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Makky avatar
168 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 87%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny

Három részre bontanám a teljes utat:

1. Bp-Pilisvörösvár

  • Ezen a szakaszon csak annyi előnye van, hogy van egyáltalán út. 
  • Illetve nem a szakadékba kell lemenni, ha leszorítanak, ami némileg növeli a túlélési esélyeidet.

2. Pilisvörösvár-Dorog

  • Itt egy kicsit már jobb a minősége is. (Helyenként a falvakban azért rendesen ráz a sok folt.)

3. Dorog-tól végig

  • Ez az igazi. Egész jó minőség itthoni viszonylatban (falvakon kívül).
  • Viszonylag alacsony forgalom.
Hátrány
Első szakaszra
  • Bazi nagy forgalom. Ezer kamionnal, busszal meg autóval. Éjjel-nappal.
  • Nyomvályús rendesen, ami főleg vizesen szívás.
  • Keskeny => A kamionok letolnak az árokba.
  • Nehéz kikerülni sajnos ezt a szakaszt.

Második szakaszra

  • Még mindig elég nagy forgalom, de már elviselhető.
  • Pilisjászfalu után, aki befoltozta a lyukakat és átvette a munkát, azt falhoz állítanám. Olyan hullámos és úgy ráz, hogy inkább az út közepén szoktam menni, ha tehetem. Járdának is szégyen lenne a minősége.
Az utolsó szakasznak talán csak annyi, hogy ha tükör sima lenne, akkor az lenne a kánaán.
Tapasztalat

Fent kifejtettem mindent.

Értékelés:

1. szakasz

1-es, ár/telj. 1-es, mert biztos bazi sok pénzért építették.

2. szakasz

3-as

3. szakasz

4-es

Átlagban kaphat egy 3-ast.

Erre ajánlom
Az első szakaszt csak komoly, felfegyverzett bringásoknak ajánlom. Bármelyik nap találsz olyan teherautóst, akit fejbe lehetne lőni azért, ahogy letol. (Tisztelet a kivételnek, mert olyan is van, csak kevés.) A 2. és 3. szakasz már alkalmas edzésre is, de különösen a 3.
15 olvasó 87%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés