több mint egy éve
[ az olvasók 87%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
Ár/teljesítmény:
Modellév: 2009,
több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Három részre bontanám a teljes utat:
1. Bp-Pilisvörösvár
- Ezen a szakaszon csak annyi előnye van, hogy van egyáltalán út.
- Illetve nem a szakadékba kell lemenni, ha leszorítanak, ami némileg növeli a túlélési esélyeidet.
2. Pilisvörösvár-Dorog
- Itt egy kicsit már jobb a minősége is. (Helyenként a falvakban azért rendesen ráz a sok folt.)
3. Dorog-tól végig
- Ez az igazi. Egész jó minőség itthoni viszonylatban (falvakon kívül).
- Viszonylag alacsony forgalom.
Hátrány
Első szakaszra
- Bazi nagy forgalom. Ezer kamionnal, busszal meg autóval. Éjjel-nappal.
- Nyomvályús rendesen, ami főleg vizesen szívás.
- Keskeny => A kamionok letolnak az árokba.
- Nehéz kikerülni sajnos ezt a szakaszt.
Második szakaszra
- Még mindig elég nagy forgalom, de már elviselhető.
- Pilisjászfalu után, aki befoltozta a lyukakat és átvette a munkát, azt falhoz állítanám. Olyan hullámos és úgy ráz, hogy inkább az út közepén szoktam menni, ha tehetem. Járdának is szégyen lenne a minősége.
Tapasztalat
Fent kifejtettem mindent.
Értékelés:
1. szakasz
1-es, ár/telj. 1-es, mert biztos bazi sok pénzért építették.
2. szakasz
3-as
3. szakasz
4-es
Átlagban kaphat egy 3-ast.
Erre ajánlom
Az első szakaszt csak komoly, felfegyverzett bringásoknak ajánlom. Bármelyik nap találsz olyan teherautóst, akit fejbe lehetne lőni azért, ahogy letol. (Tisztelet a kivételnek, mert olyan is van, csak kevés.) A 2. és 3. szakasz már alkalmas edzésre is, de különösen a 3.
15 olvasó 87%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?
