Acor ASD 21102 nyereg

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 4.500 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK




mosfet avatar
153 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • kedvező ár
  • merev, tartós darab az olcsóbb alapanyagok ellenére
  • pálcák szimmetrikusak, merevek
  • a műanyag váz és a szintetikus felsőrész szépen összedolgozott (tűzés és ragasztás jó)
  • Nem ül be
  • látványos, szép darab
Hátrány
  • A műanyag tartórészből túl hosszan van kivágva, így a nyereg közepe nagyon puha
  • hosszútávon, betétes nadrág nélkül kényelmetlen lehet (hozzászokás kérdése)
  • (az esztétikáját - helyesebben a "retro hatást" csökkenti a gigantikus modern rajzolatú az anyagba nyomott acor logo és oldalán (hál égnek csak festett) acor felirat)
Tapasztalat

Alapvető elvárás volt az olcsó, megjelenésében a 80as éveket idéző használható (nem feltétlen kényelmes! - a fotel legyen kényelmes, a nyereg meg hatékony -  de jó tartással bíró) nyereg. Éppen ezért elsődlegesen használt - legfőbbképp bianchi/selle (az összhatás miatt) - nyergeket néztem. Ezek általában vagy jó állapotú, de irreálisan magas árú, vagy szakadt, kopott, koszos de szintén drága nyergek voltak. Ezért a döntés egyértelmű volt acor asd 21102 (nagyon baráti név) személyében, mivel hozza a régi selle nyergek vonalvezetését és a brooks nyergek megjelenését, persze 4000HUF-os áron. (Brooks kb 5x annyiba kerül volna, mint az egész gép).
S hogy a lényegről is szóljak...
Egy SS-re került, aminek elsődleges funkciója a szigorúan vett közlekedés és másodsorban a kilométergyűjtő állóképességet fokozó síkon való edzés. A városi közlekedés sajátosságából adódik, hogy ritkán ül az ember egy huzamba 20 percnél tovább (lámpánál állás, padkán áthaladás, kiállás, nyugdíjasklub átugratása, kamionok leszorítása, etc.) így a hosszantartó ücsörgés kizárt, valamint az ebből adódó bármiféle zsibbadás.
Hosszabb távra (50-60km) betétes nadrág nélkül +6kg-al (hátizsák formájában), esőben kritikán aluli másodrendű főútvonalon - ahol akár szemből is leszorítanak 70es sebességkorlátozás mellett 90-nel... nos ott kényelmetlen, (igen ez a legutóbbi kalandom Veszprém és Tapolca között) de ez esetben talán a pszichés terhelés okozza a fő kényelmetlenséget.
Mindenképpen hozzá kell szokni és edzésre (nagyobb távra, ahol huzamosabb ideig ülünk) betétes nadrággal érdemes használni, különben megérezzük os ischii haragját... ja nem, ő nem egy japán harcművész, hanem az ülőcsontunk.
A nyereg szép egyenes, sallangmentes ülőfelülettel rendelkezik (nincs benne semmi ejtés, ív), ezért a beállítás, pozíció különösen fontos (könnyebben elcsúszkál rajta az ülep, melyhez a szintetikus felsőrész is hatékonyan hozzásegít). - ez anniból zavaró, hogy alsó kormányfogásnál a vízszintesen (mert ugye ez az ideális pozíció) beállított nyereg nyomhatja  (és nyomja is) a "csomagot". Minimálisan megdöntve orvosolható a dolog, egyébként egyáltalán nem vészes, s ez is csak alkati kérdés. A másik, hogy szerintem kissé erős ívben keskenyedik az orr irányába, ezért a kényelmes üléspozíció hátrább helyezkedik el (s ez is hozzájárul a - fentebb említett - genitáliák kényelmetlenséghez)
Mindezek ellenére több mint használható - persze nem egy vérprofi - nyereg. Sokkal inkább a kompromisszumokkal teli produktivitása a hibája (legyen kicsit puha, kicsit unisex - mindenkinek, minden helyzetbe elvet próbálták érvényesíteni.

Erre ajánlom

kis költségvetásű retro outikra

Ennyiért vettem
4000
Csatolt képek
Acor ASD 21102  2011 nyereg
Acor ASD 21102  2011 nyereg
Acor ASD 21102  2011 nyereg
14 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Méretek

 
szélesség (mm):

153


 
hossz (mm):

274


tömeg:

290 g


 
színválaszték:

Barna


 
pálca anyaga:

Cr-Mo (ütéselnyelő gumibakkal)


 
nem:

Uniszex


 
további információk:

Bőrhatású PU bevonat, szivacs betéttel


Acor logó

Acor márka bemutatás

„Ha megadatott, hogy egy Acor alkatrésszel felszerelkezve fald a kilómétereket, akkor tudod, hogy milyen a vadabbik oldalon tekerni. Attól pillanattól, hogy megmarkolod a kormányt, és izomból rátaposol a pedálra, tudod, hogy egy misztikus átalakulás veszi kezdetét. Arra eszmélsz, hogy széttárod a szárnyaid, sőt, patákat és uszonyokat növesztesz, sőt, egy új személyiséget veszel fel! Légy szarka, grizzly, vagy egy bengáli, a természet összes csodája téged szólít. Ne habozz tovább. Szárnyalj az Acorral a vad kék végtelenbe.

Az Acor csapata 1990 óta dolgozik azon, hogy ezt az élményt megteremtse a vásárlóinak. A cég világszintű forgalmazói hálózattal rendelkezik, és termékeinek megalkotásakor a CNC megmunkálást is beveti. Olyan magas minőségű anyagokkal dolgozik, mint az alumínium vagy a titán, mely utóbbival kevés márka büszkélkedhet.

Bár felénk kevésbé ismert, az Acor kerékpár vázakat is gyárt, akár titániumból is. Ezen kívül számtalan alkatrész, kiegészítő és tartozék alkotja a cég kínálatát, többek között kerékagyak, fékrendszerek, szerszámok, ruházati kiegészítők, nyergek, kormány-szettek.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Acor ASD 21102 termékkel kapcsolatban: