- kategóriájában a merevek közé tartozik, minimális holtjáték
- nyereg rögzítőnél dőlésszög skála a könnyebb nyereg beállítás érdekében
- finom és gyors mozgás
- nem levegősödik, a kábel méretre vágása során se került bele levegő
- csomag része a teljes légtelenítő szett és a bele való olaj
- kihúzott állapotban meg szabad vele emelni a bringát
- többféle méretben kapható, így alacsonyabb és magasabb emberek is nekik való méretet vehetnek
jobb/bal karos,
30,9 és 31,6mm átmérő,
355, 380, és 420mm nyeregcső hosszal
100, 125 és 150mm állítási úttal
- a külső kábel vezetés esetében (a sima nem reverb) nem szerencsés, hogy a kábel a nyeregcső tetejére csatlakozik be, így állításkor a kábel is mozog, ami megnehezíti annak elvezetését, hogy mindkét állásban megfelelő legyen illetve a be és kirugózás közben se legyen útban
- drága
- még ugyan csak feltételezem, de talán macerásabb a karbantartás a hidrós rendszernek a bovdenesekhez képest.
Egy ugratásból előre bukfenccel végződött esés után döntöttem el a vétel. Az esés oka egyszerű volt, lusta voltam leengedni az ülést a lejtőzés előtt és a magas nyeregpozíciótól nem tudtam rendesen mozogni se lefelé, se hátra.
Mióta megvan sokkal magabiztosabb vagyok. Óriási élmény vele bringázni! Azzal, hogy az ülés pozíció menet közben maximálisan az aktuális igénynek megfelelően állítható be, jóval agresszívebb kerékpározást tesz lehetővé akár lejtőn, és változatos terepen. El lehet felejteni a nyeregcső karcolgatós jelölést. A fokozat mentes állítás kényelmes, ha nem olyan agresszív terepen épp köztes állásra van szükség a szélső értékek helyett.
Számomra az elmúlt évek leghasznosabb fejlesztése, amit a kerékpár ipar kitalált, mert ez ad a legtöbbet hozzá a használhatósághoz és élményhez.
Németországból rendeltem, mert onnan postával megjött 80-ból. Itthon 100 alatt nem láttam boltban.
Minden fully-ra, annak aki szereti, ha élvezetes a lejtőzés nem csak óvatos zötykölődés. Nem csak enduro és trail-re, de xc fullyra is érdemes egy droppert feltenni.