Rock Shox Reverb nyeregcső

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2011.09.)
  • Listaár: 85.000 Ft

Felújított Rock Shox Reverb eladó
45.000 Ft
új árához képest: -47%

Új Rock Shox Reverb 150mm eladó
79.000 Ft
új árához képest: -7%

HASONLÓ nyeregcső TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

istvan312 avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2018, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Minimális kottyanás oldal irányban (bronz betétek kopása esetén, cserével visszaállítható a gyári holtjáték)

Viszonylag merev

Jól néz ki egyaránt a dropper és a kar is

Ha jól ki van légtelenítve nincs vele gond

Jobbos kart, bal oldalra felszerelve fejjel-lefelé is hibátlanul működik

Állítható sebesség (bár nálam eddig az összes bicajomban leggyorsabbra volt állítva)

 

Hátrány

Légtelenítés macerás, valamint nekem YouTube videó alapján soha nem sikerült

Drága

Nálam jól működött az összes ami megfordult (3-4db), de interneten elég sok rosszat olvasni róla

Tapasztalat

Ha a váz engedi mindenképpen a belső kábel vezetéses modellt ajánlom.

A rendszer maga jól működik, viszonylag jól is szervizelhető otthon is.

A hidraulika rendszer hibátlanul működik sima Shimano ásványi olajjal, felesleges megvenni a Rockshox olajat.

A hidraulikus rendszer egy ilyen eszközhöz szerintem egy marhaság. Bowdenes sokkal egyszerűbb.

A YouTube videókban bemutatott módszerrel nekem nem sikerült soha légteleníteni.

Én így szoktam:

A gombot én be szoktam nyomni az elején, lekötegelőzöm. ( Kar magasan, droppen alul, fejjel-lefelé a vázhoz kötve) A 2db fecskendővel el kell végezni az oda-vissza légtelenítési műveletet. A dropper oldali fecskendőbe kell több olajat hagyni, majd eltávolítani és berakni a csavart. A kar oldali fecskendővel vákuumot kell csinálni, ha esetleg maradt levegő a rendszerben, hogy kijöjjön, majd nyomást adni a fecskendőre, a gombot kiengedni és a fecskendőből olajjal megtölteni. Ezzel a módszerrel mindig sikerül a légtelenítés.

Érdemes használt piacon körülnézni, jó áron ki lehet fogni hibátlan darabokat.

Ha az ember amúgy kipróbál egy droppert, nem fog tudni bicajozni nélküle. Városi használatkor is jó használni.

Erre ajánlom

MTB-re kötelező.

Ennyiért vettem
30000
Mért tömeg
540 g
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sebgutkopf avatar
30 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
  • kategóriájában a merevek közé tartozik, minimális holtjáték
  • nyereg rögzítőnél dőlésszög skála a könnyebb nyereg beállítás érdekében
  • finom és gyors mozgás
  • nem levegősödik, a kábel méretre vágása során se került bele levegő
  • csomag része a teljes légtelenítő szett és a bele való olaj
  • kihúzott állapotban meg szabad vele emelni a bringát
  • többféle méretben kapható, így alacsonyabb és magasabb emberek is nekik való méretet vehetnek
    jobb/bal karos,
    30,9 és 31,6mm átmérő, 
    355, 380, és 420mm nyeregcső hosszal
    100, 125 és 150mm állítási úttal
Hátrány
  • a külső kábel vezetés esetében (a sima nem reverb) nem szerencsés, hogy a kábel a nyeregcső tetejére csatlakozik be, így állításkor a kábel is mozog, ami megnehezíti annak elvezetését, hogy mindkét állásban megfelelő legyen illetve a be és kirugózás közben se legyen útban
  • drága
  • még ugyan csak feltételezem, de talán macerásabb a karbantartás a hidrós rendszernek a bovdenesekhez képest.
Tapasztalat

Egy ugratásból előre bukfenccel végződött esés után döntöttem el a vétel. Az esés oka egyszerű volt, lusta voltam leengedni az ülést a lejtőzés előtt és a magas nyeregpozíciótól nem tudtam rendesen mozogni se lefelé, se hátra.

Mióta megvan sokkal magabiztosabb vagyok. Óriási élmény vele bringázni! Azzal, hogy az ülés pozíció menet közben maximálisan az aktuális igénynek megfelelően állítható be, jóval agresszívebb kerékpározást tesz lehetővé akár lejtőn, és változatos terepen. El lehet felejteni a nyeregcső karcolgatós jelölést. A fokozat mentes állítás kényelmes, ha nem olyan agresszív terepen épp köztes állásra van szükség a szélső értékek helyett.

Számomra az elmúlt évek leghasznosabb fejlesztése, amit a kerékpár ipar kitalált, mert ez ad a legtöbbet hozzá a használhatósághoz és élményhez. 

Németországból rendeltem, mert onnan postával megjött 80-ból. Itthon 100 alatt nem láttam boltban.

Erre ajánlom

Minden fully-ra, annak aki szereti, ha élvezetes a lejtőzés nem csak óvatos zötykölődés. Nem csak enduro és trail-re, de xc fullyra is érdemes egy droppert feltenni.

10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Runner avatar
14 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • Könnyű
  • Minőségi anyaghasználat
  • Könnyű beszerelés, légtelenítés
  • Kotyogása minimális ellenben más hasonló útállítós csővel
  • Vázban vezetett kábelezés
  • 125mm út
  • Nagyon percíz működés a hidraulikának köszönhetően
  • Útállítás sebessége állítható

 

Hátrány

Drága

Tapasztalat

Hihetetlen élmény ez az útállítás, nem kell a nyeregmagassággal szórakozni, amikor kell egy gombnyomásra beállítható a kívánt magasság, a térdet is kíméli, mert nem tekerünk soha túl alacsony pozícióban. Eleinte hozzá kellett szoknom, sokszor el is felejtettem, hogy van. :) Viszont amint hozzászoktam, már természetessé vált, mintha ezer éve használnám. :) Az egyik legkönnyebb és legjobban működő útállítós nyeregcső a Rock Shox Reverb, ennek meg is kérik az árát, 105 ezer ft a Stealth változat ajánlott kisker ára. Én nagykeráron vettem 80-ért, de még ez is húzós összeg. Ettől függetlenül nem bántam meg, mert igazán hasznos termék, Am-Enduro kerékpárok elengedhetetlen tartozéka szerintem. A legjobbat akartam megvenni, ezért választottam ezt, teljesen meg vagyok vele elégedve, hibátlanul teszi a dolgát. Egy dolog zavart kicsit az elején, hogy van egy kis kotyogása, ami nem is kotyogás, hanem kb 1-1mm-t forog a cső jobbra balra, ezt tekerés közben egyáltalán nem érezni, szóval semmit nem befolyásol, csak kicsit meglepett, azt hittem ez majd a használattól később előjöhet, de ez már gyárilag ilyen. Viszont a nagykerben felvilágosítottak, hogy ez a kotyogás a kategóriában a legkisebb, más típusok még jobban kotyognak. Egyébként 3 hónapja használom és azóta még ugyan olyan, tehát nem kotyog jobban. Összességében egy hibátlan termék csak az árával barátkozni kell, azt kicsit túlzónak tartom, ennyiért egy minőségi teleszkópos villát is lehet venni, abba meg azért még is csak több anyag van. De hát ilyen ez a kerékpár ipar. :)

Erre ajánlom

All mountain, Enduro felhasználás, változatos terepen, össztelós mtb kerékpárokba.

Ennyiért vettem
80000
Mért tömeg
570 g
Csatolt képek
Rock Shox Reverb  2014 nyeregcső
Rock Shox Reverb  2014 nyeregcső
Rock Shox Reverb  2014 nyeregcső
17 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

radnaib avatar
64 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 97%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

- 125 mm úttal rendelkezik
- leengedett állapotban lehet az ülésnél fogva emelni a bringát, a cső nem jön ki
- bármilyen köztes állapotban megállítható
- állítható visszaút sebesség
- egyik leghosszabb úttal rendelkezik
- hidraulikus a távirányítója így a járása finom
- 2 féle csőátmérővel létezik / 30.9mm és 31.6mm/
- 2 féle hosszal kapható 380mm / 420mm
- 2 féle remote-kar rögzítés van /sima bilincses vagy a SRAM féle Matchmaker ami megspórol egy csomó bilincset

Hátrány

- hidraulikából adódóan légtelenítésre lehet szüksége, amihez mindent tartalmaz a gyári doboz /eddig baráti körben nem volt rá szüksége senkinek/

- nem létezik csak remotes verzió
- egy idő után némi előre-hátra játékkal rendelkezik /minimális/
- nincs hátranyúlása a bilincsnek
- a remote kar alapból csak jobbos /balos is kapható külön, de drága/
- drága
- bowdenelvezetés nehézkes mivel a kábel fel-le mozog a fejjel együtt, így megtörés veszélyének van kitéve
- nem SRAM Machmaker-es felfogatás esetén nehezen található jó pozíció

Tapasztalat

szeretem. 210€

Erre ajánlom

fel - le

Ennyiért vettem
210&
Csatolt képek
Rock Shox Reverb  2011 nyeregcső
remote jobb oldalt
Rock Shox Reverb  2011 nyeregcső
a cső
35 olvasó 97%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

7005 Alumínium


 
hossz (mm):
  • 380 mm
  • 420 mm

 
átmérő (mm):
  • 30,9
  • 31,6

 
színválaszték:

Fekete


tömeg:

515 g (30,9 × 380 mm)


 
további információk:
  • 125 mm-es magasságállítás
  • Kormányról vezérlehető visszaút-csillapítás
  • Három részes tömítés
  • Bal, vagy jobb oldali távvezérlő
  • Légtelenítő készlettel: (120 ml, 2,5 wt olaj, 2 fecskendő)

Rock Shox logó

Rock Shox márka bemutatás

A RockShox-ot Steve Simons és Paul Turner alapította. Paul motorkerékpárversenyzéssel is foglalkozott, dolgozott a Honda csapatának, és kerékpározott is. Felfedezte, hogy egy teleszkópokkal ellátott motorkerékpár sokkal jobban uralható, mint a merevvillás kerékpárok. 1989-ben piacra dobta az első teleszkópos kerékpár villát.

1990-ben Ned Overend egy teleszkópos villával ellátott kerékpárral már meg is nyerte a Cross Country világbajnokságot, innentől megállíthatatlanul nő a cég sikere.

1994 szeptemberében a RockShox kihozza a Judy XC és Judy SL villákat a forradalmi olajpatronos csillapítás technológiával, melyet azóta is elterjedten használnak. RockShox a világvezető a design, gyártás és eladás területén a felsőkategóriás kerékpár-lengéscsillapító rendszerek terén. 1998-ban már 10 saját elsőteleszkópja és 3 hátsó tagja volt a piacon, Boxxer, Deluxe, Indy, Jett, Judy, Mag, Quadra, Ruby és SID néven.

A világ első teleszkópos villáját megalkotó cég 2002 óta a Sram tulajdonában van. Rugós és levegős első és hátsó teleszkópokat, lockout távvezérlőket és karbantartási kellékeket gyárt mtb és aszfaltra szánt kerékpárokhoz.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Rock Shox Reverb termékkel kapcsolatban: