Minimális kottyanás oldal irányban (bronz betétek kopása esetén, cserével visszaállítható a gyári holtjáték)
Viszonylag merev
Jól néz ki egyaránt a dropper és a kar is
Ha jól ki van légtelenítve nincs vele gond
Jobbos kart, bal oldalra felszerelve fejjel-lefelé is hibátlanul működik
Állítható sebesség (bár nálam eddig az összes bicajomban leggyorsabbra volt állítva)
Légtelenítés macerás, valamint nekem YouTube videó alapján soha nem sikerült
Drága
Nálam jól működött az összes ami megfordult (3-4db), de interneten elég sok rosszat olvasni róla
Ha a váz engedi mindenképpen a belső kábel vezetéses modellt ajánlom.
A rendszer maga jól működik, viszonylag jól is szervizelhető otthon is.
A hidraulika rendszer hibátlanul működik sima Shimano ásványi olajjal, felesleges megvenni a Rockshox olajat.
A hidraulikus rendszer egy ilyen eszközhöz szerintem egy marhaság. Bowdenes sokkal egyszerűbb.
A YouTube videókban bemutatott módszerrel nekem nem sikerült soha légteleníteni.
Én így szoktam:
A gombot én be szoktam nyomni az elején, lekötegelőzöm. ( Kar magasan, droppen alul, fejjel-lefelé a vázhoz kötve) A 2db fecskendővel el kell végezni az oda-vissza légtelenítési műveletet. A dropper oldali fecskendőbe kell több olajat hagyni, majd eltávolítani és berakni a csavart. A kar oldali fecskendővel vákuumot kell csinálni, ha esetleg maradt levegő a rendszerben, hogy kijöjjön, majd nyomást adni a fecskendőre, a gombot kiengedni és a fecskendőből olajjal megtölteni. Ezzel a módszerrel mindig sikerül a légtelenítés.
Érdemes használt piacon körülnézni, jó áron ki lehet fogni hibátlan darabokat.
Ha az ember amúgy kipróbál egy droppert, nem fog tudni bicajozni nélküle. Városi használatkor is jó használni.
MTB-re kötelező.