Suntour NCX rugós nyeregcső

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.07.)
  • Listaár: 21.000 Ft

HASONLÓ nyeregcső TERMÉKEK




gregory avatar
19 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny

Érezhetően rugózik, de nem mozog állandóan, nem inog.
Főleg terepen, de aszfalton is jól nyeli az egyenetlenségeket.
Feltűnő darab, a képek után a valóságban nekem nagyobbnak hat.
Hozzájárul a bicikli egyediségéhez :)
Nekem ezüst színű van, tartósnak tűnik a felület.

Hátrány

Súly, kb. önmaga annyi, mint az előző nyeregcsövem nyereggel együtt.

Tapasztalat

Gyári beállítással használom, remekül rugózik a 70 kilóm alatt, különösen terepen a köves, gödrös úton érzem, de aszfaltnál is korrigálja az úthibákat. Ettől persze még nem fotelben ülök, de kényelmesebbé teszi a tekerést. Gyanítom, hogy a hátsó kerék hirtelen terheléseiből is könnyít valamit. Egyelőre csak kipróbáltam, de nekem nagyon bejött, nem válok meg tőle :)

(Tényleg hasonló érzés, mint egy össztelős bicikli :)

Erre ajánlom

Keményebb nyereg és vékonyabb, kemény gumi esetén praktikus kényelmi szempontból, ha a súly nem számít. Versenyzőknek nem lesz rá szükségük, de városi és túra célra jó lehet.

Ennyiért vettem
16e
Csatolt képek
Suntour NCX rugós  2014 nyeregcső
26 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
anyag:

Alumínium


 
hossz (mm):

350


 
átmérő (mm):
  • 27,2
  • 31,6

 
színválaszték:

fekete


 
további információk:
  • 50mm rugóút
  • 60-100kg között ajánlott

Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Suntour NCX rugós
1 válasz
utolsó: 2016. okt.
Suntour NCX rugós
2 válasz
utolsó: 2015. jan.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour NCX rugós termékkel kapcsolatban: