- Ha valaki szinte csak hétvégente bicajozik, de akkor terepen és lehetőleg hosszabb távon, akkor sokat számít a komfortérzetben és az élményben.
- Nem lötyög, nem csavarodik, nem zörög, egy imbusszal beállítható a keménysége.
- Ha egy XC összelós vázhoz képest nézem, annál kevesebb plusz tömeg (kb. +0.5 kg egy középkategóriás üléscsőhöz képest), töredék áron.
- Mivel az ülés nincs merev kapcsolatban a kerékkel, gyökereken, köveken stabilizál, több helyen lehet ülve maradni. Persze nagyobb a rugózatlan tömeg mint egy össztelós váz esetén, de sokkal közelebb áll érzetre egy XC össztelóshoz, mint egy merev vázhoz. Szerintem ha kipróbálnák milyen, nagyon sokan vennének.
- Könnyű itthon beszerezni, szemben a Cane Creek-kel.
Nem divatos, sokan furcsállják, mert "nehéz" (kb 0.75 kg); nem gondolnak bele mennyivel könnyebb egy össztelós váznál, csak annak sokkal komolyabb marketinget csináltak.
Update: elkopott az a réz persely, ami a cső belsejében lévő rugó nyomórúdjának tetején lévő görgő tengelyét tartja a helyén. Ok, csinálok majd fotót. Alényeg hogy ehhez nem kapni alkatrészt. Mondhatnám hogy a Cane Creekhez van perselykészlet, na de csak azokban az országokban, ahol egyáltalán forgalmazzák...
- Köves utakra összelós helyett; Bakonyba, Bükkbe, Mátrába.
- Ha valaki kímélni akarja a derekát, gerincét, fenekét, de nem akar egy dögnehéz összelós vázat venni pár százezerrel többért.