-Full Karbon váz 3k karbon szín lakkozva
-felül 1-1/8” - alul 1-1/2” a kormánycsapágy
-súly 1074g(49)+410g villa vágatlanul /1 év garancia/
- sloopingos geometria
-nyeregcsőbilincs-váltóbilincs 34,9 , nyeregcső 31.6os
-2 kulacstartónak hely
-a váz kidolgozása, formája tetszetős
-a villanyak falvastagsága megfelelő-nem papír vékonyságú
-sokan tartanak tőle, mivel ez egy kínai váz, de ennyi pénzért neves gyártó karbon vázszettjét újonnan nem lehet megvásárolni.
-rossz minőségű uton cicereg a bovden a vázban
-a matricák/lakk felett találhatóak/pár helyen kezdenek leválni
2013.10.25.
-Jelenleg 11000km van a vázban, ez nálam majdnem két teljes szezont jelent.
-Amatőr bringás vagyok, lehetőség szerint jó időben tekerek./eső, latyak kizárva/
-Szerintem kellően merev a váz, bár a 65kilómmal nem is tudnám nagyon csavargatni:)
-Az edzések nagy részét "fos" úton végzem(10%kiváló minőség, 40%vágott kaviccsal felszórt aszfalt, 50% egyre rosszabb minőségű aszfalt)egész jól csillapítja az úthibákat a váz legalábbis az aluvázhoz képest sokkal jobban.
-Bevetésre került már a gép húzós emelkedőn is( Punta Veleno 17%), ahol megszenvedtem a feljutással, ez nem a váz hibája inkább az erőtlenség, illetve a rossz áttételválasztásra vezethető vissza
-Lefelé is szeretek haladni,amit szerintem nagyon jól bír a gép, 85 km/h környékén teljes biztonságban éreztem magam /Stelvio,- Monte Baldo -lefelé/
-A gyári lakk jó minőségű, szépen csillog a váz még 2 év elteltével is.
-Nem egy szezonra vettem ezt a vázszettet, egyelőre minden rendben, remélem hosszú időn át elválaszthatatlanok leszünk.
aszfaltra túra/verseny