C12 R-1 országúti váz

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.04.)
  • Listaár: 150.000 Ft

HASONLÓ országúti váz TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

Bigiboy avatar
6 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 98%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

-Full Karbon váz  3k karbon szín lakkozva

-felül 1-1/8” - alul 1-1/2” a kormánycsapágy

-súly 1074g(49)+410g villa vágatlanul /1 év garancia/

- sloopingos geometria

-nyeregcsőbilincs-váltóbilincs 34,9  , nyeregcső 31.6os

-2 kulacstartónak hely

-a váz kidolgozása, formája tetszetős

-a villanyak falvastagsága megfelelő-nem papír vékonyságú

-sokan tartanak tőle, mivel ez egy kínai váz, de ennyi pénzért neves gyártó karbon vázszettjét újonnan nem lehet megvásárolni.

 

Hátrány

-rossz minőségű uton cicereg a bovden a vázban

-a matricák/lakk felett találhatóak/pár helyen kezdenek leválni

Tapasztalat

2013.10.25.

-Jelenleg 11000km van a vázban, ez nálam majdnem két teljes szezont jelent.

-Amatőr bringás vagyok, lehetőség szerint jó időben tekerek./eső, latyak kizárva/

-Szerintem kellően merev a váz, bár a 65kilómmal nem is tudnám nagyon csavargatni:)

-Az edzések nagy részét "fos" úton végzem(10%kiváló minőség, 40%vágott kaviccsal felszórt aszfalt, 50% egyre rosszabb minőségű aszfalt)egész jól csillapítja az úthibákat a váz legalábbis az aluvázhoz képest sokkal jobban.

-Bevetésre került már a gép húzós emelkedőn is( Punta Veleno 17%), ahol megszenvedtem a feljutással, ez nem a váz hibája inkább az erőtlenség, illetve a rossz áttételválasztásra vezethető vissza

-Lefelé is szeretek haladni,amit szerintem nagyon jól bír a gép, 85 km/h környékén teljes biztonságban éreztem magam /Stelvio,- Monte Baldo -lefelé/

-A gyári lakk jó minőségű, szépen csillog a váz még 2 év elteltével is.

-Nem egy szezonra vettem ezt a vázszettet, egyelőre minden rendben, remélem hosszú időn át elválaszthatatlanok leszünk.

Erre ajánlom

aszfaltra túra/verseny

Ennyiért vettem
145000
Mért tömeg
1074 g
Csatolt képek
C12 R-1  2012 országúti váz
49 váz
C12 R-1  2012 országúti váz
villa/vágatlanul
C12 R-1  2012 országúti váz
C12 R1
63 olvasó 98%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Makky avatar
164 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 98%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Szerintem szép a C12 R-1 formája.
  • A hagyományos angol menetes középcsapágy nálam előny. Nekem ez is kellően merev és nem kell mindenféle átalakítóval bajlódni, vagy egy új hajtóművel.
  • Nagyon stabilan fut nagy sebességnél durva kanyarokban is.
  • Egyértelműen az eddigi legjobb vázam.
Hátrány
  • Én általában az egyszerű megoldásokat szeretem. A belső bowden vezetés nálam nem az. Elég sokat szívtam is vele, mert mindig szorult benne a bowden valahogy a találkozási pontnál. Sikerült megoldani, de ha kívül lenne, akkor nem lenne ilyen gond az tuti.
Tapasztalat

Én 55-ös mérettel megyek. Ebben a méretben az enyém 1136g, a villa pedig 390 g. Ez egy jó érték szerintem. Nem számít extra könnyűnek, de nehéznek se mondanám egyáltalán. Vannak ennél sokkal drágább vázak is, amik nehezebbek. A másfél colos-ra szélesedő villanyak nyilván hozzáad a tömeghez. Nem tudom milyen lenne végig 1 1/8-ossal a tömege és az irányíthatósága, de kíváncsi lennék azért a különbségre. (Meglepődnék, ha érezném, de ki tudja.) De lehet, hogy ez egy jó kompromisszum a tömeg/merevség/kompatibilitás terén. Ellentétben a mindenféle új csoda középcsapágy szabványokkal, amihez a hajtóművet is igazíthatod. Itt a váz+villa+kormánycsapágy úgyis egy komplett egység.

 

Nagyon jól irányítható és gyorsítható. A geometria egyéni ízlés kérdése (is), de nekem pont jó.

 

További fotók itt:

 

http://foto.testbike.hu/index.php?p=showgl&gid=12154&pp=mygl

 

Így szezon vége felé (2013.09.23) egy plusz észrevétel: a vázon gyártástechnológiai okok miatt van pár lyuk, ahol be tud ázni, ha esőben használod. Ezt érdemes leragasztani és akkor nem lesz gond. A láncvilla belső oldalán van ilyen, illetve az alsócső alsó részén. Egyébként elég jó szezont mentem vele! :)

Erre ajánlom

Főleg országútra. :)

Ha jó áron szeretnél egy szép karbon bringát magadnak.

Mért tömeg
1136 g
Csatolt képek
C12 R-1  2012 országúti váz
A középrész.
C12 R-1  2012 országúti váz
Akcióban a Kékesi csúcstámadáson
42 olvasó 98%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

Karbon


 
színválaszték:
  • Fekete - fehér
  • Fehér - fekete - piros

 
fejcső méret:

1,1/8"-1,1/2"


 
nyeregcső méret (mm):

31,6


 
méret:
  • 49 cm
  • 51 cm
  • 53 cm
  • 55 cm
  • 58 cm

tömeg:

1020 g


Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű C12 R-1 termékkel kapcsolatban: