- Szerintem szép a C12 R-1 formája.
- A hagyományos angol menetes középcsapágy nálam előny. Nekem ez is kellően merev és nem kell mindenféle átalakítóval bajlódni, vagy egy új hajtóművel.
- Nagyon stabilan fut nagy sebességnél durva kanyarokban is.
- Egyértelműen az eddigi legjobb vázam.
- Én általában az egyszerű megoldásokat szeretem. A belső bowden vezetés nálam nem az. Elég sokat szívtam is vele, mert mindig szorult benne a bowden valahogy a találkozási pontnál. Sikerült megoldani, de ha kívül lenne, akkor nem lenne ilyen gond az tuti.
Én 55-ös mérettel megyek. Ebben a méretben az enyém 1136g, a villa pedig 390 g. Ez egy jó érték szerintem. Nem számít extra könnyűnek, de nehéznek se mondanám egyáltalán. Vannak ennél sokkal drágább vázak is, amik nehezebbek. A másfél colos-ra szélesedő villanyak nyilván hozzáad a tömeghez. Nem tudom milyen lenne végig 1 1/8-ossal a tömege és az irányíthatósága, de kíváncsi lennék azért a különbségre. (Meglepődnék, ha érezném, de ki tudja.) De lehet, hogy ez egy jó kompromisszum a tömeg/merevség/kompatibilitás terén. Ellentétben a mindenféle új csoda középcsapágy szabványokkal, amihez a hajtóművet is igazíthatod. Itt a váz+villa+kormánycsapágy úgyis egy komplett egység.
Nagyon jól irányítható és gyorsítható. A geometria egyéni ízlés kérdése (is), de nekem pont jó.
További fotók itt:
http://foto.testbike.hu/index.php?p=showgl&gid=12154&pp=mygl
Így szezon vége felé (2013.09.23) egy plusz észrevétel: a vázon gyártástechnológiai okok miatt van pár lyuk, ahol be tud ázni, ha esőben használod. Ezt érdemes leragasztani és akkor nem lesz gond. A láncvilla belső oldalán van ilyen, illetve az alsócső alsó részén. Egyébként elég jó szezont mentem vele! :)
Főleg országútra. :)
Ha jó áron szeretnél egy szép karbon bringát magadnak.