Cro-mo vázhoz illően nagyon kényelmes a rosszabb utakon (még 8 barra fújt 23-as gumik mellett is), ennek ellenére a merevségével nincs gond (igaz, én 70 kg alatt vagyok, ezért egy nehezebb bringás erről másképp vélekedhet). Időtálló darabnak tűnik.
A 2010-es években már megmosolyogtató a 2 kiló feletti tömeg egy sportcélokra tervezett országúti váz esetében - a korszerű bringákat hajtó edzőtársakkal elég nehéz tartani a lépést a Sirocco nyergében. A legegyszerűbb, a váz által képviselt technikai színvonalhoz passzoló alkatrészekkel csak 11 kg körüli bringát lehet építeni - ez nem baj, csak jó, ha tisztában van vele az ember.
A geometria remekül eltalált, a legideálisabb üléspozíció beállítását csak az nehezíti, hogy új, kifejezetten országúti kerékpárokhoz gyártott kormányszárat nem könnyű találni Magyarországon (nekem is csak használtan sikerült hozzájutnom egy többé-kevésbé megfelelő darabhoz).
A vázanyag és a hibátlan geometria "ára" néhány régi technikai megoldás, amikkel működés szempontjából semmi gond, de a ma kapható alkatrészekkel való kompatibilitás így problémát jelent. Ilyen a már említett kormányszár, az olasz menet a középrésznél (nem lehetetlen ilyen monoblokkot szerezni, de nem könnyű), a csavarrögzítéshez tervezett papucs, ami egyes gyorszárakkal használva komoly biztonsági kockázatot rejt magában (a megoldást a régebbi országútis vagy MTB-os gyorszárak jelentik - jelenleg Shimano XT gyorszár van a hátsó kerekemben). A nyeregcső sem a szabvány 27,2-es méret, így ebből is kicsi a választék, igényesebb, könnyebb darabot találni szinte lehetetlen.
Összességében egy verhetetlen ár-érték arányú váz a Sirocco, melynek azonban vannak apróbb hibái, hiányosságai. Viszont ha sikerül megfelelő alkatrészeket találni a vázhoz, megbarátkozni a nagyobb tömeggel és az építendő kerékpár korlátaival, akkor nagy örömmel, megelégedéssel lehet használni hosszú ideig.
A teljesítményét a nagy tömeg és a kompatibilitási problémák némileg lerontják, de én jó szívvel adok rá 4 répát, hiszen jó érzés fölülni a bicajra, mert kényelmes, stabil, szép - ha még könnyű is lenne, akkor tízszer ennyibe kerülne...
Alapvetően országúti edzésre, túrázásra. Szélesebb gumival is használható, ezért akár "jóidős" városi kerékpárnak is beválhat.
Azoknak, akik új acélvázat szeretnének megfizethető áron és nem foglalkoztatja őket a nagyobb tömeg és az, hogy nem egy jól csengő olasz név virít a kerékpárjukon.