Bianchi C2C Nirone 7 Alu Sora országúti

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.05.)
  • Listaár: 300.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

R33_Z avatar
9 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 97%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Nagyon jo ar/ertek arany

Extra felszerelesek

Premium markahoz illo minoseg

Nagyon szep megjelenes

Hátrány

Ha lesz ilyen, idovel kibovitem

Tapasztalat

Friss meg a kapcsolat, de az elso tesztkor utan szerelem lett a Bianchi C2C Nirone7. Az "alap" Sora felszereltsegut vasaroltam 2012es modellt, jokat olvastam rola a neten. Kivalo ar/ertek arany, korrekt felszereltseg (extrakent kapja a vasarlo a teljeskoru kotelezo biztonsagi felszerelest, lampak, fenyvisszaverok, csengo + tarto, kulacs). Nem tudom milyen lehet a campagnolo valtos set, de a SORA is hibatlanul, pontosan, gyorsan teszi a dolgat. Elso orszagutim, eddig cross trekkingel tekertem, kicsit feltem is a komfortjatol, de kellemes meglepetest okozott. A gumikat meg kell tisztelni, a kivalo utaknak hala, 3km belul kaptam egy hatso belso defektet...majd gyors csere utan folytattam az ismerkedest. Sokat hallottam, hogy az orszaguti = kinzopad, ma beletekertem 50km-t (godolloi dombsag) es osszessegeben kenyelmesebbnek talaltam a cross trekkingemtol. szupergyors joszag, nagyon stabil es csendes futasu a hajtas.A bringa maga egyebkent egy szemet gyonyorkodteto darab, minden porcikajrol ordit a minoseg. A megbizhatosagarol legendakat hallani, bizom benne, hogy igy is lesz. Azt gondolom tokeletes valasztas volt, alig varom, hogy ujra mehessek :)

2014.04 a bringa koszoni jol van >2000km, szalonallapot. Az igazsaghoz hozzatartozik, hogy nagy becsben is van tartva, minden tekeres utan megtakaritva kerul fel a falra. Teljesen sikerult rakattanni az outizasra, amikor csak tehetem, megyek. A Sora/tiagra mix tokeletesen teszi a dolgat, a gyari kerekek meglepoen strapabiroak. Ugy dontottem a compact hajtomuvet lecserelem 53/39re (remelem nem banom meg), illetve faragok a tomegbol. Kapott egy Campagnolo Scirocco H35 kerekszettet Continental Ultra Sport 23as hajtogathato gumikkal es Ultegra 6800-as komplett szettet. 

Erre ajánlom

Hobbi, tura, videk, volgyek, dombok - lehetoleg jo minosegu utakon.

Ennyiért vettem
250000
Csatolt képek
Bianchi C2C Nirone 7 Alu Sora  2012 országúti
Bianchi C2C Nirone 7 Alu Sora  2012 országúti
Bianchi C2C Nirone 7 Alu Sora  2012 országúti
30 olvasó 97%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

janijani avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 97%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • kiváló kezelhetőség
  • szép a Bianchi C2C Nirone 7 Alu Sora
  • nagy méretválaszték
  • nem karbantartás igényes, bár azért évi 1x nem árt ránézni
  • nagyon merev fejcső-villa kapcsolat!
  • a karbonvilla remekül elnyeli a rezgéseket
Hátrány
  • az ára
  • a kerékszett a gyenge láncszem a bringán (lecseréltem egy Campa khamsinra, most már nincs vele gond)
  • a hátsó rész merev: a rossz utat  hamar megérzi az ember, ez az új kerékszett megvétele után vettem észre, szerencse h 25-ös gumik vannak fent, azok valamennyit azért elnyelnek
Tapasztalat

Én egyszerűen imádom a Bianchi C2C-t. Korábban csak montival tekertem, ez az első országútim, és minden féle képpen egy tartós darabot akartam venni, ami sokat kibír.  Sokakatt biztos visszariaszt az ára, de ne ők ne féljenek, minden pénzt meg ér. A kezelhetősége csodálatos, minden apró kormánymozdulatra egyből reagál. Hosszabb távon kényelmes vele tekerni, mivel direkt erre lett tervezve. Aki megveszi nem fogja megbánni, a Sora váltórendszer problémamentesen működik, ahogy azt az olasz gyárban beállították   én úgy hagytam, és még mindig nem kellett piszkálni (azóta lecseréltem, de még mindig jól szuperál). Egy gyengepontja van a bringának, és az a kerékszett tartóssága, bár felénk rossz minőségű utak van [Alföld 4ever :( ], és a tekerési stílusom nem épp kerékbarát, szóval azt lehet még tuningolni. 

A tuning azóta megtörtént. a váltórendszert is lecseréltem Campagnolo-ra. A fehér bandázst nem tudtam takarítani, meg szanaszét szakadt, amikor leszedtem a fékváltókarcserekor :( , így azt is le  kellet cserélni.

Erre ajánlom

aszfaltra: túrára, edzésre, idősnek-fiatalnak, mindenkinek aki szeret tekerni 

Ennyiért vettem
kb 300 000 HUF
34 olvasó 97%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (országúti):

Bianchi Via Nirone 7 Hydrofoam Alu


anyag:

Alumínium


 
színválaszték:

Fehér - Celeste


villa (merevvilla):

Bianchi FN11 K-VID alu/carbon B4P

  • 1,1/8"

Meghajtás

hajtókar:

Fsa TEMPO Compact

  • 50-34T

Tripla változat esetén:

  • 50-39-30T

lánc:
KMC X9
fogaskoszorú:
Shimano Sora,
  • Tiagra
  • 12-25 fog
  • 9 sebesség

első váltó:
Shimano Sora,

FD-3400BL


hátsó váltó:
Shimano Sora
 
fokozatok száma:
  • 2×9 (Compact)
  • 3×9 (Tripla)

pedál:

nem tartozék


Kerék

felni:

Reparto Corse DRX4000


első agy:

Joytech A141SB

  • Alu
  • 28L

hátsó agy:

Joytech F192SB

  • Alu
  • 28L

külső gumi:
Hutchinson Nitro,

700×23


Irányítás

kormány:

Reparto Corse JD-RA37A


 
bandázs:

Velo


kormányszár:

Reparto Corse DA-32


nyereg:

Active - FM-5257


nyeregcső:

Reparto Corse SP-222

  • 31,6 mm

Fék

 
féktest:

Shimano Sora


 
fékváltó kar:
Shimano Sora
tömeg:

9,3 kg


Bianchi logó

Bianchi márka bemutatás

Eduardo Bianchi Milánóban 1885-ben nyitotta meg kerékpár- és gépműhelyét. A legenda szerint  maga készítette a királyi pár kerékpárjait és tanította kerékpározni a leányukat. A Bianchi névvel összefonódó „celeste" (világos türkiz zöld) színt, amely hosszú ideig egyeduralkodó volt a Bianchi kerékpárok színvilágában, a királyleány szemének színe ihlette.

A Bianchi cég a legrégebbi, ma is élő kerékpármárka. Legendás kerékpárbajnokok, köztük Fausto Coppi, Felice Gimondi és Marco Pantani által elnyert 12 Giro d'Italia és 3 Tour de France győzelem, valamint világbajnoki címek sora köthető a cég nevéhez.

Bár az oszágúti gépeivel vált ismertté, természetesen hegyi kerékpárokat is gyárt a cég. A Bianchi halad a korral, gépeiben felhasználja a karbon- és nanotechnológia legújabb fejlesztéseit és tovább terjeszkedett Amerikában is, Bianchi USA néven.

A kiváló gyártási minőséget semmi sem bizonyíthatja jobban, mint hogy a gyár a 2010-es modellévtől kezdve a Bianchi vázakra és villákra 5 év garanciát vállal.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Bianchi C2C Nirone 7 Alu Sora termékkel kapcsolatban: