Btwin Triban 100 országúti

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2018 (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 79.990 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK




marcelpres avatar
1 vélemény
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2017, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • "Best four-season workhose for value"
  • Orszaguti erzes kempingbicikli aron
  • Elnyuhetetlen vaz, villa, tartos alkatreszek
  • Konnyebb terepen is hasznalhato, 
Hátrány
  • Az eredeti valtokar nekem majdnem olyan kenyelmetlen volt, mint a regi vazcsovon elhelyezett karok, szerencsere olcson cserelheto fekvaltokarra (lasd lejjebb) 
  • Aprobb problema, hogy az S meretu vazhoz szallitott 90 mm-es kormanyszar es 170 mm-es hajtokar szerintem nem passzol az ajanlott testmagassaghoz, a stucnit lecsereltem 80mm-esre, hajtokarbol 165mm-es lenne idealis, de ezt hagytam. 
Tapasztalat

Ahhoz nem fer ketseg, hogy ezen az aron nincs orszaguti versenytarsa. Az mar tobbek altal feszegetett kerdes, hogy orszaguti-e. Az en valaszom: IGEN. Tokeletes megoldas arra, hogy megismerkedjunk az orszaguti testtartassal, kormanyfogasokkal, sulyeloszlassal es mindennel, ami annyira mas egy "hetkoznapi" kerekparon, mindezt kenyelmesebben es biztonsagosabban tehetjuk meg egy oreg acel orszagutihoz kepest.

A teljesitmenyre 4est adtam, mert nem igazan tudtam mit kezdeni a kerdessel. Ha onmagaban nezzuk egy 5 foku skalan, ahol az 5os egy Tour' bringa, akkor nyilvanvaloan 1es, de talan megsem ez a kerdes lenyege. 

15 ev kihagyas utan ultem ujra nyeregbe, munkabajaros kerekpart kerestem es mindig is erdekelt egy kicsit az orszaguti mufaj. 80k koruli aron a hasznaltpiacon is tobbnyire jobb allapotu oreg acelvazas vagy bizonytalan eredetu / eloeletu modernebb kerekparok allnak rendelkezesre, ezzel persze nem azt akarom mondani, hogy nem lehet egy osszessegeben jobb biciklit beszerezni hasznaltan ennyiert, de a 165 centis magassagomhoz 4-5 het probalkozas utan sem talaltam megfelelot, igy annak ellenere megvettem, hogy a 40 eves acel orszagutit hajto cimboram szerint rovid uton szethullanak majd az alkatreszek rajta. 

Az eredmeny pozitiv csalodas. 75%ban Budapesten munkabajarasra, belvarosi szaladgalasra, 25%ban rovidebb turakra hasznalom az osszes evszakban. A vaz jol megepitett, geometriaja kenyelmesebb a szokasos orszaguti vazakenal, a villa lehetne vekonyabb es hajlitott a jobb rezgescsillapitas miatt, de a 32es barazdalt gumik 3 bar nyomason elvegzik ezt a feladatot, az ules szinten kenyelmes, jol beallithato, a kerekek a kategoriaban neheznek szamitanak, de nincs veluk gond, a kormany formaja nekem nem tetszik, a hajtomu egyszeru szimpla tanyeros, a hatso valto a kinezete es ara ellenere remek szerkezet, nagy, nehez, lomha, csunya, de tartos es rendben teszi a dolgat hoban, fagyban, esoben, sarban. A bicikli az eredeti gumikkal batran hasznalhato konnyebb terep is, vekonyabb gumival gond nelkul megjartunk egyutt 100+ kilometeres ~1000-1500m szintemelkedesu turakat. Itt persze megmutatkozik az attetelek hianya mindket iranyban, de leszallnom es tolnom soha nem kellett, illetve 50 km/h-ig be lehet hajtani a legkisebb fogaskereken. 

A SIS valtokar egyszeruen bena :), a mukodeserol nincs informaciom mert kis ido elteltevel lecsereltem fekvaltokarra (a hatso valtohoz passzolo Shimano Tourney uj ara 12 000 ft), tovabba felszereltem SKS BlueSteel sarvedovel, ha jol emlekszem a 45os meretu elfer az eredeti gumikkal is. 
 

Erre ajánlom

Azoknak ajanlom akik egy olcso es tartos gepet keresnek altalanos kozlekedesre, (es kellemetlenul erzik magukat ha nem orszagutin ulnek)

Akar elso orszagutinak is ha nem tetszenek az "old-school" masinak de nem akarunk nagyobb osszeget kiadni egy modern bicikliert, 

Ennyiért vettem
79990
Mért tömeg
11300 g
Csatolt képek
Btwin Triban 100  2017 országúti
Btwin Triban 100  2017 országúti
85 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (országúti):

Alumínium 6061 T6 sloping félintegrált kormánycsapággyal. Kényelmes vázgeometria magas homlokcsővel és rövid felső vázcsővel, amely egyenesebb tartást biztosít, mint a hagyományos országúti váz. Az M-es méretű váz súlya: 1830 g.


 
színválaszték:

ezüst


villa (merevvilla):

Hi ten egyenes acél villa a nagyobb kényelemhez és a precíz működéshez.


Meghajtás

hátsó váltó:
Shimano Altus
pedál:

VP383


Kerék

külső gumi:

Hutchinson Top Slick 2 32-622 (700x32c)


 
komplett kerék:

B'TWIN SPORT 700 kerekek dupla falú felnivel


Irányítás

kormány:

B'twin alumínium kormány


kormányszár:

B'twin


nyereg:

B'twin Sport 100


nyeregcső:

B'twin Sport alumínium


Fék

 
féktest:

Promax RC 482


fékkar:

Tektro


Btwin logó

Btwin márka bemutatás

b'Twin - My cycling life

Bár a kerékpározás már bő 100 éves múltra tekint vissza, mind a mai napig egy modern sportnak számít, kecsegtető jövővel, ami egyaránt jó a környezetnek, és az embereknek. A b’Twin célja, hogy olyan bringákat gyártson, amely megadja az alapot a lelkesedésednek, anélkül, hogy bármi végett is aggódnod kellene.

A b’Twin kínálatában főleg belépő szintű kerékpárok találhatóak, de néhány modelljük a felső szinteket ostromolja. A palettára jellemző a jó ár-érték arány. A márkanév alatt megtalálhatóak mtb, trekking, városi, freeride, bmx, országúti és gyermek kerékpárok is, ráadásul akár utóbbi kettő ötvözete is, ami a versenysport ízére már gyermekként ráérző kis bringásoknak lehet jó hír.

A b’Twin a komplett kerékpárokon kívül kiegészítők, alkatrészek forgalmazásával is foglalkozik, beleértve a gumikat, világítást, ruházatot, sárvédőket, de akad a cég által fejlesztett, gyermekkerékpárokra szerelhető praktikus vezetőrúd is, mely a bringáspalánták két kerékhez szoktatásában lehet hasznos segítség.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Btwin Triban 100 termékkel kapcsolatban: